דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינסטלטור 

מאת    [ 25/11/2010 ]

מילים במאמר: 582   [ נצפה 2043 פעמים ]

יום אחד זה עוד יקרה, בכל צנרת בכל מקום – סתימה. לפני שכל המטבח או השירותים מוצפים, במקרה הטוב, ובמקרה הגרוע ממש קצת אחרי, זה הזמן לחפש אינסטלטור. הבעיה היא שכאשר אנחנו זקוקים לאינסטלאטור, אנחנו צריכים אותו בדחיפות. ובמקרים כאלו אין לנו את הפריבילגיה להתחיל לעשות סקר שוק, להתקשר לכל מיני חברים כדי לקבל המלצות, להריץ את שם האינסטלטור בגוגל כדי לבדוק מה כתבו עליו ועוד כהנה וכהנה – תיכף המטבח הופך לאגם החולה! אתם צריכים פתיחת סתימות בדחיפות! אז מה עושים? איך יודעים שמצאתם אינסטלטור טוב?

 

קודם כל, קחו פומפה ליד

 

בלי פאניקה. לא תמיד פתיחת סתימות היא עניין של דחיפות מרבית והזמנת איש מקצועי לפירוק כל הצנרת בבית. לפעמים מדובר על סתימה פשוטה וקלה, שאפילו לא מצריכה עבודה טכנית. גם אם יש לכם ידיים שמאליות במיוחד, אתם עדיין יכולים לעשות את מה שכל אינסטלטור יעשה בדקה הראשונה מול הסתימה: לקחת ליד פומפה.

 

לפעמים, שימוש קל ומהיר בפומפה יכול להחזיר את האמבטיה או הכיור למצב תקין. אם הבעיה תחזור על עצמה או תסתבך, אזי תוכלו בהמשך לחפש לכם אינסטלטור טוב בנחת ובשקט בעתיד. אבל, אם לא הצלחתם, כנראה שדרושה פתיחת סתימות יותר מורכבת.

 

פעמים רבות הדרך לעשות פתיחת סתימות היא לנקות את הסיפון. לא, אין שום קשר לימאות. מדובר במונח מקצועי המתאר את החלק בצנרת שנמצא מתחת לכיור (לרוב בארון מתחתיו). בסיפון אולי נתקעו שערות או חלקי אוכל, ואולי זו הצטברות לכלוך שכבר נערמה שם זמן מה. פתיחת סתימות שכזו כבר דורשת פירוק של הסיפון לצורך ניקוי, ולפעמים גם שימוש בחומר ייעודי לפתיחת סתימות. אם אתם לא מסוג האנשים שטובים בעבודות טכניות – עזבו את כאב הראש ופנו לטלפון, ותנו לאינסטלטור מקצועי להתמודד עם הבלגן בשבילכם.

 

אז התקשרתם אל האינסטלאטור...

 

אל תמהרו ותזדרזו יתר על המידה בשיחת הטלפון עם האינסטלטור. זכרו, שיחת טלפון יכולה ללמד אתכם הרבה דברים על נותן השירות שעמו אתם משוחחים.

 

למשל, אם האינסטלטור לא מוכן בשום פנים ואופן לתת הצעת מחיר גם כשאתם מסבירים לו שמדובר רק על פתיחת סתימות ותו לא. הלא אתם זמינים לנדב פרטים, הוא יכול לשאול אתכם שאלות מכוונות ולפיהן לדעת הערכת מחיר גסה של שירות כל כך סטנדרטי שהוא עושה פעם אחר פעם מדי יום. אם אינסטלטור מתמיד בסירובו ומוכן לתת מחיר רק אחרי ביקור בית, כנראה שזה כבר יעלה לכם ביוקר – הוא בונה על זה שהעיקר הוא להגיע אליכם הביתה. אז הוא ידפוק הצעת מחיר, אבל הוא כבר שם, מוכן ומזומן לבצע פתיחת סתימות, ולכן רוב האנשים יסכימו בלית ברירה.

 

ולכן: בקשו הצעת מחיר. שימו לב אם האינסטלטור נשמע מקצועי ושואל שאלות מקצועיות לגבי הבעיה. אל תאמינו גם להצעה זולה באופן ממש מחשיד, שכן היא עלולה להתברר כעבודה לא מקצועית, או שברגע האמת, לאחר פתיחת הסתימות, תקבלו חשבון על סכום אחר לחלוטין.

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב