דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סאונה יבשה תזיעו בכיף 

מאת    [ 24/11/2010 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 5993 פעמים ]

החיפוש אחר כל דבר שיוכל לעזור לגוף שלנו להרגיש מעט טוב יותר ובכך להקל על עצמנו את ההתנהלות היומיומית יכול להעלות פתרונות רבים. עבור רבים מתושבי ישראל ביקור בחדר של סאונה יבשה מספר פעמים בשבוע משפר את ההרגשה בצורה יוצאת דופן. חשוב להדגיש כי השהייה בחדרון, לפי דעות של מומחים, אינה מועילה רק לגוף אלא גם להרגשה הכללית שלנו. כבר מזמן הסתבר כי הזעה מוגברת לפרק זמן מסוים תורמת רבות לניקוי הרעלים בגוף ולהזרמת אנרגיה למקומות שבהם היא נחוצה מאוד ברחבי הגוף כולו. ביום רגיל של חום יולי אוגוסט אנו מרגישים את המועקה הרבה ואת אי הנעימות שבהזעה מוגברת עקב אחוזי הלחות האיומים, אך שהייה בתוך חדר סאונה יבשה בדיוק למטרה זו היא שונה לגמרי. כאן אנו נכנסים בבגדי ים בלבד ומרגישים איך הגוף מתחיל להשתחרר ולהחזיר לעצמו את האנרגיה שהוא כל כך צריך.

 סאונה יבשה השימוש המומלץ

מאחר ולכל אחד מאתנו יש את הגוף שלו הרי שבלתי ניתן לומר לכל אחד עד כמה מותר לו להשתמש בשירותיה של סאונה יבשה שכזאת. אך מאחר וגוף האדם הוא כזה שנחקר ונבדק כבר אין ספור פעמים, נמצא שתפקודו הוא די דומה אצל כל יצור אנושי ולכן ההמלצות לשימוש במוצר מסוים יכולות להיות נכונות לגבי רוב האוכלוסייה, אם לא כולה. בדרך כלל מספר כניסות סביר בשבוע למשך מספר דקות בכל פעם אינן אמורות להזיק לאיש, אך מי שמגזים יותר מדי יכול למצוא את עצמו בסכנה בריאותית חמורה. לעתים כדאי להשתמש במקלחת פושרת או קרירה לפני כניסה לחדרון סאונה יבשה. אלו הנכנסים בפעמים הראשונות של אותו שבוע יכולים גם לשפשף את העור בעזרת ספוג בעל מרקם גס. מי שנכנס בכל יום אל סאונה יבשה כדאי שיזיע, אך רק עד לרמה שבה הזיעה הניגרת מגופו לא תהיה בעלת טעם מלוח.

סאונה יבשה למה לשים לב

הרעיון הוא לסייע לגוף שלכם ולא לפגוע בו, לכן יש צורך בתשומת לב רבה לכללי זהירות שונים. שימוש בחדרים של סאונה יבשה יכול לעתים גם לא להתאים למי שיש לו בעיות של לחץ דם נמוך למשל, וגם לאלו הסובלים מבעיות בלב. חייבים לשתות הרבה מים ולא לשהות בחדר לבדכם מאחר ויש מקרים שבהם מישהו שמרגיש רע זקוק מאוד לעזרתו של אדם אחר. מומלץ לכסות את ראשכם בעזרת כובע בעל לחות מסוימת ולדאוג לשבת על מגבת אישית. חשוב לשים לב בכל רגע לכל שינוי ולו הקל ביותר בכדי להיות מוכנים יותר למצבים כמו סחרחורות, כוויות, בחילות, קוצר נשימה ועוד דברים המעידים על בעיה רצינית. בכל הרגשה שכזאת בתוך סאונה יבשה יש לצאת מיד החוצה ולא לנסות למשוך עוד דקה אחת מיותרת.

 

ספא עם סאונה ביתית


ספא יפני עם סאונות מדהימות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב