דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


3 דרכים קלות ומהירות לגלות מה אנשים רוצים לקנות מכם ? 

מאת    [ 24/11/2010 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 4015 פעמים ]

ברגע שיש לכם עסק, ואתם מחפשים למכור בכדי להיות רווחים יותר, אין ספק שתיתקלו במושג "קהל היעד" שלכם.

לדעת מיהו קהל היעד שלכם מבחינת גיל מין ואזור מגורים, זה רק חלק קטן מהמשוואה להצלחה.

הדבר החשוב הוא לדעת מה הם רוצים ?

לכאורה נשמע פשוט, נכון ?

שימו לב שכתבתי, "מה הם רוצים" ולא, מה שאנחנו חושבים שהם צריכים.

יש אמרה שאומרת "הרגש מחליט, והשכל מצדיק", לקוחות נוטים לקנות על בסיס רגשי קודם כל ורק אח"כ על פי ההגיון.

ולכן, למרות שאנו משוכנעים שאנו יודעים מה קהל היעד צריך, זה לא אומר שזה מה שנציע להם.

המפתח להצלחה הוא לדעת בדיוק מוחלט מה קהל היעד שלך רוצה ולשווק לו בדיוק את זה. זה מה שיעלה לכם את אחוזי המכירה ויהפוך את העבודה שלכם לקלה מאוד.

הנה 3 דרכים קלות ומהירות דרכם תוכלו לגלות את המידע, שלדעתי הוא החשוב ביותר בעסק שלכם.

1 - בלו זמן במחיצתם, למדו להקשיב ולשאול שאלות.

לבלות זמן במחיצתם אומר שאנו צריכים להיות נוכחים בפורומים, בבלוגים וברשתות חברתיות שרלוונטיות לנישה שבה אנו פועלים.

להקשיב אומר, להסתכל רגע המראה ולראות שאלוהים ברא אותנו עם שתי אוזניים ופה אחד, כוונתו הייתה שנקשיב לפחות פי שתיים ממה שאנחנו מדברים. (הרבה אנשי מכירות ובעלי עסקים נופלים כאן, הם לא מפסיקים לדבר במקום להקשיב, מה שמוריד את אחוזי המכירה באופן דרמטי)

2 - מערכת הדיוור שלך

הדיוור הטוב ביותר הוא זה שמייצר אינטראקציה עם קהל היעד שלך. שאלו אותם מה הדבר שחשוב להם, במה הם צריכים עזרה, והשתמשו במידע ליצירת מוצרים ושירותים.

3 - סקר

כשאני מוציא סקר, אני משתמש בפיצ'ר מיוחד שיש לי בתוכנת מערכת הדיוור שלי. במידה ואין לכם פיצ'ר כזה תוכלו להשתמש בשירותים כמו google docs  או survey monkey (השארתי לכם את הקישורים מתחת לוידאו)

הסקר לא צריך להיות ארוך ומסובך, מקסימום 5 שאלות יעשו עבורכם את העבודה.

הנה מספר דוגמאות לשאלות שתוכלו לכלול בסקר

1 - מהו האתגר הגדול ביותר שלך, כשזה מגיע ל X ?

2 - מהו הדבר החשוב ביותר שהיית רוצה לדעת על  X?

אל תחששו מכך שאתם "מפריעים" להם בשאלות. ההפך הוא הנכון מכיוון שקהל היעד שלכם יעריך את העובדה שאכפת לכם מהם ואתם מחפשים לתת להם פתרונות רלוונטיים.

אז רגע לפני שאתם מוכרים משהו, ערכו מחקר שוק.

אני מבטיח לכם שקהל היעד ישמח לומר לכם בדיוק מה הם רוצים לקנות מכם.

 

אסף הנעמן-הלל יוצר ומייסד Asaf.Tv - תוכנית ליווי לעסקים קטנים ובינונים לבניית מערך שיווקי ומיתוגי נכון ברשת. לקבלת גישה מיידית לספר שלי בחינם "5 צעדים לרווחים ברשת"  - http://www.asaf.tv




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב