דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת חברת ניקיון 

מאת    [ 24/11/2010 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 1757 פעמים ]

 

אחד הדברים החשובים להעצמתו של כל בית עסק היא התדמית העסקית שיש לו. חלק פיזי בלתי נפרד מהתדמית הוא כמובן ניקיון ושמירה עליו בתוך בית העסק.

 

אז כיצד שומרים על ניקיון בבית העסק או במשרד, והאם בחירת חברת ניקיון היא משימה הכרחית? לשאלות אלה אין תשובה אחת נכונה, וכל מנהל יכול לעשות כראות עיניו, ויחד עם זאת יש כמה אפשרויות כדי לשפר את תדמית העסק מבחינת ניקיון .

בדקו למה אתם זקוקים

ייתכן ואתם מנהלים משרד קטן ומשפחתי, אשר חברת ניקיון אחת תהייה מיותרת עבורו. במשרד כזה הניקיון יוכל להתבצע על ידי מנקה פרטי או אפילו על ידי אנשי המשרד ועובדיו. אולם מה קורה כאשר יש יותר משני עובדים בחברה? ייתכן וחברת ניקיון היא בדיוק מה שאתם זקוקים לו. חישבו היטב אם יש לכם צורך בחברת ניקיון. בחירת חברת ניקיון תתבצע על פי הקריטריון הזה בראש ובראשונה.

בדקו לכמה אתם זקוקים

גם אם אתם משרד גדול שמעסיק עשרות עובדים, ייתכן ובהעסקת עובדי ניקיון תידרשו להיערך בהתאם. הכוונה היא לחשוב על כמות הימים והשעות בהם אתם מעוניינים שחברת הניקיון תבצע את עבודתה במשרדכם. ייתכן כי מדובר רק בחצי מיום העבודה הדרוש לעבודות ניקיון ואולי מדובר רק על יום בשבוע? שבו וחישבו כיצד יש להיערך בהתאם.

חישבו האם אתם יכולים לעמוד בכך

שכירת עובדי ניקיון היא מלאכה הדורשת התארגנות כלכלית מצדו של המשרד המעסיק. לכן, חישבו האם המשרד ערוך מבחינת תקציב לשכור שירות כזה. משרדים רבים, בעיקר חברות קטנות ומשרדים קטנים, שוכרים חברת ניקיון ומתקשים לעמוד בהתחייבות הכלכלית כיוון שלא נערכו לכך בהתאם מראש. חישבו כיצד והאם אתם ערוכים לשלם את שכר עובדי הניקיון, ואת התנאים הסוציאליים הנוספים במידה והוסכם כי אתם תשלמו אותם. בכך תמנעו מעצמכם ומעובדי הניקיון אי נעימויות רבות.

ניקיון הוא תדמית

חשוב לקחת בחשבון גם לאחר שבחרתם חברת ניקיון למשרד ששכירת חברת ניקיון לא פותרת את כל בעיות הניקיון של המשרד. חשוב שגם העובדים יהיו עירניים וישמרו על מקום עבודה נקי ומסודר, ולא רק כאשר עובדי הניקיון בסביבה.

שמירה על ניקיון היא נעימה קודם כל במישור האישי. היא מחדירה מוטיבציה והנאה לעבודה, כמו כן היא מאפשרת למשרד להתנהל בנוחות ובנעימות. לקוחות החברה ואנשים שעמם החברה עומדת בקשר ירצו להמשיך ולתקשר עם משרד שהוא נעים ובעיקר נקי. על כן זיכרו כי גם כאשר אנשי הניקיון עוזבים את המשרד, המשרד עדיין נשאר בידיים שלכם ולכם יש את החובה לשמור עליו נקי ומסודר עד הפעם הבאה שאנשי הניקיון יגיעו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב