דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות לניו יורק 

מאת    [ 24/11/2010 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 2724 פעמים ]

מעטים יערערו על הקביעה כי ניו יורק היא העיר מספר אחת בעולם כולו. ישנן ערים אחרות שמציעות אופנה, תיאטרון, אטרקציות, שופינג ומסעדות גורמה, אולם אין עוד עיר שמרכזת את הטוב ביותר שיש לכל אלה להציע במקום אחד, עם כל הכבוד לברצלונה, לונדון, פריז, מילאנו ותל אביב. כיום טיסות לניו יורק כבר אינן יקרות כמו פעם, כך שהתפוח הגדול נמצא ממש בהישג יד.

אלפי טיסות לניו יורק ביום

כמות אדירה של טיסות לניו יורק נכנסות לנמלי התעופה בעיר מדי יום ביומו, ואתם יכולים בקלות להיות על הטיסה הבאה. כל יעד אטרקטיבי של נופש בחו"ל שמציע כל כך הרבה טיסות ממגוון רחב של חברות יוצר תחרות רצינית בשוק. משמעותה של תחרות זו היא אחת – טיסות זולות לניו יורק הן דבר מציאותי בהחלט.

שלושת נמלי תעופה בניו יורק הם ניוארק (Newark) , ג'ון אף קנדי (JFK) ונמל לה גווארדייה, שמשמש לרוב לטיסות פנים. בדרך כלל, טיסות החוץ שנוחתות בניוארק זולות יותר, בעיקר כיוון שנמל זה רחוק יותר מהעיר מאשר JFK. ניוארק ממוקם בניו ג'רזי, ו- JFK בתוך העיר, אולם בפועל הגישה אל העיר מנמל ניוארק היא לא פחות נוחה.

טיסות לניו יורק יחד עם מלון

אפשר להזמין טיסות לניו יורק במסגרת דיל הכולל גם בית מלון. ישנם דילים שהמלונות הכלולים בהם נמצאים ממש בלב לבה של מנהטן, במרחק הליכה מכמה מהאטרקציות המפורסמות בעולם, המסעדות המשובחות ביותר ואירועים תרבותיים של פעם בחיים. במסגרת הדילים תוכלו למצוא מלונות יוקרה מפוארים, מלונות משפחתיים סטנדרטיים או גסט האוסים שפונים בעיקר לצעירים.

מתי כדאי להזמין טיסות לניו יורק?

באופן כללי, חודשי הסתיו והאביב הם תקופות השנה הנוחות ביותר מבחינת מזג האוויר. אז תוכלו גם לטייל ברחובות המרשימים וגם לנהל את הטיול כרצונכם מבלי להתחשב במגבלות כלשהן של טמפרטורה ומשקעים.

אבל ניו יורק היא יעד שאיננו תלוי עונה. יש לה קסם מיוחד בחורף הקר וגם בקיץ הלוהט. לכן, ההמלצה היא לא לחכות למזג אוויר מסוים בשביל להחליט לטוס, אלא לחפש טיסות לניו יורק בזמן שנוח לכם מבחינת שיקולי עבודה ומשפחה.

כדאי לבחור בהצעה הטובה ביותר באותו הזמן, כי בכל מזג אוויר, יש בניו יורק המון מה לעשות. בעיר ישנם מוזיאונים מהמפורסמים בעולם והצגות ברודווי שמעניקות מפלט מכל מזג אוויר ויותר מזה - חוויה תרבותית נדירה באיכותה. הרכבת התחתית היעילה יכולה לקחת אתכם מהמלון ישר למסעדה בה רציתם לסעוד את לבכם.

עם מי כדאי לך לטוס?

ניתן לטוס בחברת אל על ולשלם מעט יותר, וניתן לבחור טיסות זולות יותר דרך חברות של טיסות שכר (צ'ארטר) למיניהן. אולי השירות, תחושת הביטחון והחוויה לא יהיו זהים, אבל אם אתם מוכנים להתפשר בתמורה לחיסכון בכמה מאות דולרים, מדובר באופציה מצוינת. חברות הצ'ארטר שוכרות שורה של מטוסים או מקומות במטוסים, ואז מוכרות אותם במחירים מוזלים.

לא פחות מ-17 טיסות אל על יוצאות לניו יורק בכל שבוע, ומלבדה גם חברות תעופה מובילות מכל העולם. טיסה ישירה לתפוח הגדול אורכת כ-11 שעות וחצי. טיסות לארה"ב ובמיוחד טיסות לניו יורק הן טיסות לא קלות, אבל על שעות הטיסה הארוכות מפצה עיר אחת ויחידה, שאין דומה לה בכל העולם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב