דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנעולן מקצוע או לא מקצוע ? 

מאת    [ 24/11/2010 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2711 פעמים ]

 


 

איך הופכים להיות מנעולן

מי שחושב כי מנעולן הוא רק מישהו המחזיק מברג, ואולי עוד מספר כלי עבודה גסים בארגז כלים מתפרק, הרי שיש טעות קשה בידיו. מחשבה מוטעית שכזו יכולה לגרום ללקוחות רבים לכעס רב במקרים שבהם ייתקלו בחובבן או ב"חאפר" שמפרק חצי מהעולם בשביל להחליף צילינדר פשוט. מנעולן הוא איש מקצוע לכל דבר ועניין, ולא לחינם אנו רואים חנויות מכובדות ורציניות בבעלותם של מנעולנים, שמשקיעים את מיטב כספם וזמנם בכדי להציג בפני כל לקוח חנות מפוארת. בחנותם נמכרים אמצעי נעילה רבים וניתנים שירותים שונים כמו שכפולים פשוטים ומיוחדים יחד עם פריצות מקצועיות וחוקיות לבית או לרכב. מנעולן אמיתי לומד את המקצוע בבית ספר טכני ברמה גבוהה או אצל מנעולן וותיק ומנוסה שמעניק לו גם תעודת מקצוע רשמית בסוף הקורס. רק כך יכול אדם העוסק בתחום זה לקרוא לעצמו מנעולן ולהעניק שירות כגון: פריצת מנעולים, החלפת מנעול, תיקון ופריצת כספות, יכולת מקצועית גבוהה להתמודד עם מנעולים מתקדמים או שכפולים מסובכים ועוד.

 

במה מנעולן יכול לעזור לנו

ישנם מקרים רבים שבהם אנו יכולים להיעזר בשירותיו של מנעולן מקצועי. בראש ובראשונה אנו ניגשים לחנותו ומשכפלים מפתחות או קונים חדשים במקומם. במקרי חירום אנו מזעיקים מנעולן מקצועי שיפתח את דלת הבית שננעלה מבפנים לאחר שלא היינו מספיק מרוכזים במעשינו. גם הרכב שלנו או הכספת יכולים להיות יעד לפריצה על ידי מנעולן מקצועי שיוכל להתמודד עם כל שכלול שקיים בהם ויבצע את עבודתו נאמנה ובצורה שבה לא ישאיר נזקים שלא היו מחויבים במציאות. ברמה הגבוהה יכול מנעולן גם לפתור לנו בעיות שיכולות להוציא אותנו מדעתנו. כך קורה שאם למישהו נגנב המפתח ואין זכר לעקבותיו הרי שאותו מנעולן מקצועי יכול לשחזר את אותו מפתח גם ללא קיומו. גם כל מיני קידודים אלקטרוניים של אמצעי נעילה משוכללים וקודנים הנמצאים בבתים רבים במדינה, מצביעים על כך שמנעולן הוא בעל מקצוע מלומד ולא סתם מישהו שיש לו רק מעט רקע טכני.

 

האם כל אחד יכול להיות מנעולן

מבחינת היכולת ללמוד מקצוע כמו מנעולנות הרי שמי שדי חרוץ ויש לו נגיעה לכלים ורגישות טכנית מסוימת, יכול להיות מנעולן רציני. אך לא מדובר רק בזה מאחר ומקצוע כמו מנעולן דורש אמינות במקרים של פריצות חוקיות ובמקרים של מכירת ציוד אבטחה ונעילה. דבר זה הוביל לכך שכל מנעולן חייב את אישור משטרת ישראל בכדי לבצע פריצות ולבצע כל פעולה מול לקוחותיו מבלי שיהיה סיכון שיינזקו. מי שיש לו עבר או רישום פלילי לא יוכל לקבל את אישור משטרת ישראל ובכך לא יוכל להיות מנעולן מן המניין. חשוב להבין כי מנעולן כזה שאינו מאושר על ידי משטרת ישראל יכול בקלות לעבור על החוק ולהסב נזק לא קטן ללקוחותיו.

 

מנעולן מוסמך - החברה למנעולנות מקצועית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב