דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס איביי - לעסק רץ, מאד מומלץ 

מאת    [ 22/11/2010 ]

מילים במאמר: 555   [ נצפה 2641 פעמים ]

מכירה באיביי דורשת השקעה של זמן. ישנם כאלה שבוחרים לעבוד בהיקף של שעות ספורות וישנם סוחרים באיביי שעובדים במשרה מלאה. מה מתאים לך?

מכירה באיביי בתור הכנסה משנית יכולה להוות עסק משתלם ביותר. המכירה באיביי טומנת בחובה יתרונות רבים, משום שניתן לגלוש באיביי במקום ובזמן הנוחים לך ואף לעבוד ישירות מהבית. המוכרים באיביי יכולים להחליט מהו היקף העבודה הרצוי עבורם: משעות מעטות במהלך סוף השבוע ועד משרה מלאה מול המחשב.

היתרון בלהיות מוכר באתר איביי הוא שאתה בת'כלס הבוס של עצמך. הרווחים שאתה גורף הולכים ישירות אליך ואתה לא צריך לשלם לאף אחד (פרט לאתר איביי) על היוזמות והעסקים שלך.

קיימות דרכים רבות להגדיל את רווחי העסק שלך באיביי. כתיבת בלוג במקביל למכירה באיביי תמשוך אליך לקוחות, משום שככל שהנוכחות האינטרנטית שלך גוברת כך יש עוד ועוד הפניות ואיזכורים של מוצריך שנתונים למכירה באיביי, וכך גדל נתח השוק שלך והמוצרים יקבלו חשיפה מוגברת.

במאמר: לעבוד מהבית באיביי- האם אתה יכול לעשות זאת?ניתחנו את החסרונות והיתרונות הקיימים בעבודה ביתית באי ביי. המסקנה החשובה מהסקירה היא שהשקעת זמן בלימוד השוק ובתכנון אסטרטגיה שיווקית היא חיונית אם ברצונך להרוויח ממכירותך בe-bay. מוכר ממוצע באיביי שוהה ברשת ובאתר אי ביי לא מעט שעות ביום, על מנת לבדוק איזה מוצרים נמכרים באיביי. בנוסף, הוא מוכר מוצרים שונים ומגוונים ולכן עליו לבדוק קטגוריות שונות באיביי. הוא צריך לכתוב את הצעות המכירה שלו ולעדכן את חשבון האיביי שלך באופן יומיומי וקבוע.

השאלה היא , האם אותו מוכר באיביי עושה את זה כחלק מראייה כוללת ומתוכננת של רווח והפסד, או שהוא פשוט גולש באיביי להנאתו בלבד? מכירה באי ביי היא הרי עסק לכל דבר ועניין, ולכן חשוב מאד לחשוב ולתכנן כמה זמן עומד לרשותכם להקדיש למכירה בe-bay בטרם תמצאו את עצמכם בהתחייבויות שאין ביכולתכם לעמוד בהם. חשוב להגדיל ולהרחיב את היקף המסחר באיביי בהתאמה לזמן ולתכנון שיש לכם להקדיש לעניין.

בטרם הכניסה למסחר באיביי בהיקף רציני חשוב להשתלט כמו שצריך על תחומי הידע שקשורים באיביי. חשוב מאד להבין כמה נקודות חשובות ביחס לפייפאל והרשמה לפייפאל. חשוב להבין מה מומלץ ומה לא כדאי למכור באי ביי, ואף חשוב להשיג התמצאות בסיסית בכלי העזר לאיביי. דרך טובה להשיג כלים למסחר באיביי וידע ראשוני בסיסי היא השתתפות בקורס ebay. קורס איביי מסוגל לעזור לכם בצעדיכם הראשונים בכך שהוא נותן לכם את הכלים הראשונים לעבודה באיביי. אתר e-bay לא נחשב אתר מסובך ולאחר הבנת עקרונותיו הבסיסיים ואימון לא ארוך תוכלו לפתוח בו חשבון אישי משלכם, לקבל תשלומים דרך פייפאל, ואפילו להתחיל למכור וברווח. קורס אי ביי הוא רעיון אדיר עבור כל אלו שרוצים להכנס לעולם המרתק של מכירה באיביי אך הם אינם בטוחים איך בדיוק עליהם להתחיל.

לאחר שהתחלתם למכור באיביי, ודאי תבינו בעצמכם שהמכירה באי ביי לא כוללת אך ורק גלישה להנאתכם וגריפת רווחים. מוכר באיביי חייב לכתוב הצעות מכירה ותיאורי מוצר איכותיים. יש צורך לצלם את המוצרים בצורה מיטבית על מנת להעלות את התמונות לאתר. חובה לדאוג לשקול את המוצרים, לארוז אותם וכמובן לשלוח אותם ליעד בדואר.

 

כמו כן, צריך להשקיע מחשבה וזמן בבחירת הכותרות הכי טובות למוצרים שלכם. משום שכתיבת כותרת מנצחת באיביי היא מפתח להשגת לקוחות ולהגעה אל מספר גולשים גדול ככל האפשר, יש לחשוב כמו שצריך מהם מילות המפתח שחשוב להכניס בכותרת אותה תתנו למוצר. צריך להבין ממש טוב איך אתר אי ביי פועל ומה הדרך בה הגולשים מחפשים מוצרים.

השקעת זמן באיביי רווחים ומהנה גם יחד. E-bay הוא אתר דינאמי שמשתנה כל העת, כך שלא תשתעממו במהלך העבודה ואף תשאבו ממנה סיפוק, עם כל זאת חשוב;

 

המאמר נכתב על ידי יעל גלזר.סוחרת באיביי  מזה 3 שנים ומדריכת קורס איביי לאימון במכירה וקניה  מוצלחים בפלטפורמת המכירה  EBAY.בעלת חברת הופלה למסחר באיביי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב