דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכות נעילה בבית חכם 

מאת    [ 22/11/2010 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 2746 פעמים ]

כללי

עבר כל בן אנוש ובוודאי משפחה, הדלת מסמלת מעבר מאזור ציבורי בו כל אחד עשוי להימצא לאזור אישי שבו רק מספר אינטימי של אנשים ימצא. פריצה לבית לדוגמה, איננה חמורה מעצם הנזק שנגרם ע"י הפורצים. ברוב המקרים הנזק מזערי (וגם הרכוש מבוטח) אך התחושה שאנשים בלתי מורשים נכנסו לתחום הפרטי והאינטימי, זהו הגורם העיקרי לתחושה כבדה של אי נוחות וחוסר בטחון.

 

מאז המצאת המפתח לפני מאות שנים ואף יותר, האדם נהג לנעול את מקומו הפרטי בזמן שהוא איננו בתוכו – אות לחשיבות פרטיותו. על כן, דלת הכניסה והנעילה חשובים מאוד, בודאי כאשר לבית מסוים יש מספר פתחים. בדירות קומת קרקע או דירות שבהם יש יותר מדלת אחד – בדרך כלל דלת אחורית או דלת מרפסת גג, חשובה ביותר יכולת הניהול של דלתות אלו.

 

בשנים האחרונות מדברים על הבית החכם. באותה נשימה מדברים על שליטה על תריסים, על מכונת כביסה, על תאורה, על מערכות שמע ועוד – אבל,  על מערכות הנעילה לא מדברים. עם כל הכבוד לחשיבות השליטה במכשור הנ"ל , השליטה על מערכות הנעילה, חשובה לעין שיעור. אם כך, מדוע לא מדברים על כך... פשוט מאוד... – כי לא הייתה תשובה הולמת בשוק לניהול מערכות הנעילה הבטוחה. 

 

חדשנות טכנולוגית

חברת אס. די.אס.  http://www.sds-tech.com  , חברה כחול-לבן, מביאה בשורה לשוק זה בארץ ובעולם. החברה בתהליך שחרור לשוק של מערכת נעילה התואמת לתצורת בית חכם והמותאמת לדלתות הביטחון המקובלות בשוק הישראלי (דלתות רב-בריחיות). מוצרי החברה יסופקו ויותקנו ע"י כ -  12 מרכזי שרות בפריסה ארצית. לאחר שנים רבות של פיתוח ועוד יותר של ניסיון, פתחה החברה  פלטפורמת נעילה ה "מתלבשת" כמעט על כל מנעול ומאפשרת ניהול מלא של הכניסה ללא צורך לשאת מפתחות. במצב כזה, ניתן להוסיף או לגרוע קודים לכניסה לבית באופן עצמי ובאופן מיידי ללא צורך בשירותי מומחה. ניהול המשתמשים ואופן התפעול השוטף נקבעים באופן פשוט דרך תפריט ותצוגה ידידותית למשתמש.

 

חברת אס. די.אס.  http://www.sds-tech.com   מרחיבה את  התפקוד  של מערכת הנעילה הבודדת לפעילות ברשת אלחוטית, המותאמת להגדרת תצורת הבית החכם, של מספר יחידות תפעול ושליטה שונות, ע"י הוספת כרטיס תקשורת אלקטרוני קטן לפלטפורמת הנעילה.

 

בפרק הבא תובא השוואה של מערכות קיימות  שונות, ונקודות החלטה חשובות לצרכן בבואו להליט על מערכת הנעילה העתידית בביתו, בעיקר חשוב אם הצרכן מעוניין להתקין המערכת בתצורה של  הבית החכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב