דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך נבחר רהיטים איכותיים? 

מאת    [ 22/11/2010 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 3232 פעמים ]

 

רהיטים הם הגורם העיקרי שהופך את הבית שלנו לחמים, מזמין ונוח. השוק כיום מציע מגוון עצום של עיצובים ורמות איכות שונות של רהיטים. מבחר זה לעתים משאיר את הצרכן הפשוט במצב של בלבול טוטאלי, כאשר השאלה המרכזית היא כיצד לאתר רהיטים איכותיים בעלויות סבירות.

 

עלותם של הרהיטים

ההיגיון הבריא אומר שכל מה שזול נעשה מחומרים זולים וכל מה שיקר, בנוי מחומרים איכותיים. לצערנו הרב, שיטה זו אינה אמינה מספיק, וזה בשל שיטות השיווק המודרניות המפותחות. מה שקורה זה שמחלקות השיווק הבינו שאם ישימו ליד ספה כלשהי מחיר יקר, הלקוחות יתפסו את המוצר הזה כאיכותי, מבלי לבדוק לעומק ממה עשויה באמת אותה ספה. בדרך זו מוכרים לכם רהיטים ברמת איכות ירודה ביותר במחירים גבוהים מאוד.

 

ארץ ייצור של הרהיטים

ארץ ייצור של הרהיטים יכולה להצביע רבות על איכותו של המוצר. להבדיל מהמחיר, שלא אומר רבות על איכות המוצר, ארץ הייצור דווקא יכולה ללמד אתכם על טיבם של הרהיטים. כך למשל, ריהוט איטלקי נחשב לאיכותי במיוחד מזה שנים ארוכות. ריהוט סיני, לעומת זאת, יכול להתהדר במחיר מאוד זול, שבא בדרך כלל על חשבון חומרים זולים. שתי המדינות הללו מוכרות רהיטים בזכות המוניטין שצברו. ריהוט איטלקי נהנה משם של איכות, ולכן היצרנים האיטלקיים עושים כל שביכולתם כדי לשמור על השם הטוב הזה. יחד עם זאת, ריהוט סיני נמכר תודות למחירים זולים, ולכן ייבוא ריהוט יקר מסין אינו כדאי. במלים אחרות, אף אחד לא הולך לשלם 10,000 ש"ח על מערכת ישיבה שיוצרה בסין, אך רבים יהיו מוכנים לשלם גם 20,000 ש"ח על מערכת ישיבה איטלקית.

 

עיצוב ואיכות הרהיטים

הרבה פעמים רהיטים זולים מושכים את העין בזכות עיצוב מיוחד. כמובן, אין לזלזל בעיצוב, אך השקעה ברהיט מאוד יפה אבל לא איכותי אינה משתלמת בסופו של דבר. כך למשל, אם רכשתם מזנון מעוצב שמתאים בדיוק בצבעים ובסגנון לעיצוב הסלון שלכם, אך החומר עצמו ממנו עשוי הרהיט אינו איכותי. מה שיקרה בתוך פרק זמן קצר מאוד, זה שהרהיט יצבור כתמים ויאבד את הצבע שלו, ובמצב הזה, העיצוב המיוחד כבר לא יספיק כדי לכסות על המראה הנוראי של אותו מזנון.

אם אתם מחפשים רהיטים שהם לא רק מעוצבים אלא גם איכותיים, אז ריהוט איטלקי זה הכיוון שלכם. האיטלקים ידועים בעיצוב המיוחד והיוקרתי שלהם בכל דבר, החל מתחום המכוניות ועד לבגדים, ועיצוב רהיטים זה בהחלט אחת המסורות המפוארות ביותר של איטליה. יתרון נוסף לריהוט איטלקי הוא בכך שהאיטלקים בונים את הרהיטים שלהם מחומרים איכותיים, כך שהם מחזיקים מעמד לאורך שנים, ואף עוברים בירושה לילדים. רהיטים אלו זוכים גם להערכה רבה של אספני ריהוט מביני עניין.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב