דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 טיפים לפיתוח סטייל אישי 

מאת    [ 20/11/2010 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 2610 פעמים ]

סטייל אישי מתבטא בהרבה צורות, בתחום האופנה קיימים המושגים קורס סטיילינג וסטייליסטים, מעצבי פנים יתאימו סטייל לחלל בית ואנחנו נעצב בסטייל מסרים ויזואליים. המכנה המשותף לכולם הוא היכולות לעשות את אותם חיבורים תוך כדי שימוש בסטייל אישי השייך לכל מעצב.

אחרי 8 שנים שאני מתעסק בבניית אתרים, עיצוב אתרים וכול מה שקשור לתחום האינטרנט הבנתי שאני די תקוע.. אחרי כל השנים האלה וכל העיצובים שעשיתי עבור חברות שלוקחות לעצמן את הקרדיט על העבודה הקשה שלי הגעתי למסקנה שהספיק לי והגיע הזמן לפרוס כנפיים.

היום אם אני מסתכל על פרויקטים שבניתי עם השנים (שרובם אגב היו אתרי אינטרנט, באנרים, מצגות פלאש, אתרים בפלאש וכ"ו...) אני מבין שסה"כ הפרויקטים האלו נראים בסדר... הם נראים טוב ויזואלית, המבנה שלהם תקין והם עושים את העבודה שלהם.. אבל, האם אנשים זיהו מי עומד מאחורי כל העיצובים האלו? האם היה בהם משהו שונה או "אחר" מכל שאר האתרים שהם ראו??... כנראה שלא..

בתור מעצב גראפי התפקיד שלי הוא לעשות את העבודה הגראפית בשיא המקצועיות אבל גם לתת ערך מוסף שהוא שייך לי.

אז איך עושים את זה? איך באמת אפשר ליצור משהו שמבדיל אותנו מאחרים? האמת, לקח לי הרבה זמן לגלות ובטוח יש עוד הרבה מרכיבים לסיפור... אבל אני חושב שהגעתי לתוצאות טובות בעזרת הטיפים הבאים שיוכלו לשמש גם אתכם.

5 הטיפים לפיתוח הסטייל האישי

1. שקט – צרו לעצמכם סביבת עבודה שקטה. וכשאני מדבר שקטה אני מתכוון שקטה.. בלי מוסיקה, בלי טלביזיה, בלי דיבורים... פשוט שקט. אם אתם חייבים מוסיקה שימו משהו שקט Chill-out או מוסיקת מעליות ברגוע.

2. נשימה עמוקה – הישענו אחורה בכיסא, עצמו עיניים וקחו נשימה עמוקה של 10 שניות באיטיות.. הרגישו את הריאות שלכם מתנפחות... להחזיק 2 שניות ואז להוציא באיטיות במשך 10 שניות.

3. מחשבה – לפני שאתם פועלים עצרו וחישבו שנייה. מה אתם מנסים להשיג? לדוגמה: אם אני מעצב לוגו עבור חברת גבינות אני עוצר לוקח נשימה וחושב מה מסמלת בשבילי גבינה.. האם זה חלב? האם זה צבע לבן? דמות של עז? או אולי בית קטן בכפר? (תנובה). האם אני מנסה להשיג מוצר שמשדר משפחתיות? חדשנות? אול אולי בכלל סקסיות ואלגנטיות..

4. דמיינו בראש את התמונה המלאה – אתם חייבים! אבל חייבים לראות את התמונה הסופית אצלכם בראש. נסו להרגיש את התחושה שהתמונה בדמיון שלכם מעבירה לכם וכך נסו להעביר אותה הלאה לעיצוב בעזרת הכלים שעומדים לרשותכם.

5. הפרטים הקטנים – הטיפ הזה הוא הטיפ החשוב ביותר.. בסופו של דבר הפרטים הקטנים עושים את כל ההבדל. בכל מדריך שאני מפרסם אני כותב שיש שלב של "פינישים" שבו צריך ללטש את העבודה ולתת את הנגיעות האחרונות. היום אני מבין עוד יותר עד כמה זה חשוב.. אם לדוגמה אני אומר ל- 20 אנשים לצייר בית מאוד בסיסי ופשוט עם 2 חלונות ודלת, רובם יציירו מבנה די מוכר של מרובע עם גג משולש. אם אומר להם להמשיך ולצייר לבית ארובה, ידית לדלת ו-ווילונות לחלונות כל אחד מ-20 האנשים ייקח את הציור למקום אחר. כך אמשיך הלאה ואתייחס לעוד פרטים בעלי משמעות לעיצוב.

בסופו של דבר רק התמדה ועבודה קשה תפתח את הסטייל האישי השייך רק לנו... לכן לקרוא זה לא מספיק... הבלוג הזה מתעסק בעיצוב גראפי אבל הטיפים האלה שימושיים מאוד גם לעוד הרבה תחומים בחיים.

בהצלחה!
המעצב בתחתונים

בהצלחה!
המעצב בתחתונים
www.hameazev.com


המעצב בתחתונים - מעצב אינטראקטיבי

מדריכים לפוטושופ תוכנות גראפיות ועיצוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב