דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הוידיאו פורץ לארגונים 

מאת    [ 10/06/2007 ]

מילים במאמר: 328   [ נצפה 2259 פעמים ]

תקשורת חזותית נחשבת לתקשורת האפקטיבית והיעילה ביותר. לא לחינם מביסה הטלוויזיה את כל יתר אמצעי התקשורת. לכן, כשיותר ויותר טכנולוגיות הולכות ומבשילות, כדי לספק לנו תקשורת חזותית, צבעונית ואיכותית, הכיוון הוא ברור.

ועידות וידיאו אינן דבר חדש, הן קיימות בצורה דיגיטאלית עוד משנות ה-80, ועל-גבי רשתות IP מראשית שנות ה-90. מלבדן, התפתחו בשנים האחרונות שימושים נוספים על-מנת לתעל את הוידיאו לטובת הפרודוקטיביות בארגון. מערכות E-Learning מתקדמות משלבות הרצאות וידיאו בשידור חי, מערכות Corporate TV מאפשרות לשדר וידיאו ארגוני באופן חי ו-On Demand. מערכות Digital Signage מאפשרות לשדר סרטונים שיווקיים ואחרים לעובדים ולקוחות. כמו כן, אי-אפשר להתעלם מפופולאריות הוידיאו באינטרנט. רכישת YouTube על-ידי גוגל (שבדרך כלל משקיעה בכיוונים חדשניים ומבטיחים) הפכה את הוידיאו לדבר החם ביותר ברשת. במקביל ארגונים רבים משלבים היום Streaming Video באתריהם, למטרות שונות.

אמצעי קצה איכותיים וזולים, הופכים לזמינים יותר ויותר, ברמת התחנה השולחנית, הנייד המתקדם וכמובן הסלולאריים החדשים. יישומים שמשלבים וידאו כמו תוכנות המסרים המיידיים למיניהן זוכות לגיבוי ותמיכה מורחבת עם המהדורה החדשה של ויסטה. ערוצי העברה מתרחבים בקצב מהיר ויחד עם המעבר לעולם אחוד, מבוסס IP, אין ספק כי עולם הוידיאו עומד להיות אחד ה"סיפורים החמים" הבאים.

יש מקרים שבהם התועלת מהוידיאו היא עקיפה, כתוצאה משיפור בפרודוקטיביות ובמודעות. במקרים אחרים התועלת ישירה, למשל חיסכון בטיסה, כאשר פגישה נערכת באמצעות ועידת וידיאו. גרטנר למשל, מעריכה ששוק ועידות הוידיאו והשיתופיות בצוותים יעלה על 1.1 מיליארד דולר עד 2008. מעבר לזה, לוידיאו יש קשת מתרחבת של שימושים כמו שימושים ביטחוניים (מעקב) ושימושים להעברת מידע (IPTV). עם זאת, הוידיאו עדיין לא מתאים לכולם. חשוב לוודא, שהארגון יכול להפיק ממנו תועלת ממשית שנראית בעין. עוד, מומלץ שלא להתפשר על האיכות - אם היא תהיה נמוכה מדי, המשתמשים לא יעשו בה שימוש.

לסיכום - הוידיאו פורץ כיום ובגדול. לכן כדאי להשקיע בבחינת הנושא והרצת ניסוי פיילוט, גם בארגונך.

_____________________________________________________________________________

כדי להיחשף להרחבות והעמקות על נושא זה, לגלות הזדמנויות חדשות, משמעויות קריטיות, מכשולים חבויים והיבטים כלכליים; כמו גם לקבל עוד טיפים , לשמוע המלצות המומחים ולדעת יותר על מה שלא מספרים לנו, ניתן לרכוש את תחקיר זה או להצטרף כמנוי.
אתר pCon-line נמנה על אתרי התוכן הגדולים במדינת ישראל והוא משמש כפורטל מקצועי ודף בית למנהלי מחשוב ומשתמשים מתקדמים. במסגרת מסלול יומי קצר, הוא מסנן ומציע רק את החדשות החשובות והמעניינות ביותר. כיום הוא מציע מעל 20 שירותים, שנועדו לספק פתרונות אמיתיים, שימושיים ומועילים, לאנשים שעוסקים ומתעניינים בתחומי המחשוב ואינטרנט - לעדכון שוטף, לחיפוש מידע, כלי עזר ושירותים ייחודיים.
http://www.pcon.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב