דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונות הסרת שיער באינפרא ולייזר 

מאת    [ 20/11/2010 ]

מילים במאמר: 1028   [ נצפה 2017 פעמים ]

קצת על הסרת שיער ב IPL ולייזר

בטכנולוגיות אילו עושים שימוש במכשירי לייזר ומכשירי IPL (קרני אור) המכונים גם "אינפרא אדום"להסרת שיער. מכשירי לייזר ו IPL מאפשרים קבלה של התוצאות הטובות ביותר מהסרת שיער שכן הם מותירים את העור חלק לטווח ארוך.

הסרת שיער בעזרת מכשיר משולב ממקד את קרני האור על אזור הטיפול, נרחב או מצומצם ככל שיהיה, מחמם את העור, תוך ניסיון להכאיב כמה שפחות למטופל, ופוגם בתהליך צמיחת השיער מהשורש.

 

יתרונות הסרת שיער בלייזר ו IPL

·         חלקכם וודאי יודעים שבעבר שימוש בלייזר להסרת שיער לא היה מומלץ לבעלי גוון עור כהה, אך אחד היתרונות של מכשור IPL הוא שהוא מאפשר טיפול יעיל ובטיחותי לבעלי כל גווני העור מפני שניתן להתאים את אורך הגל למטופל (כאשר גלים ארוכים יותר מתאימים לבעלי גוון כהה יותר של עור) ולכן מכשיר המשלב לייזר וIPL בטיפול הסרת שיער אפשרי לבעלי כל גווני העור.

 

 

·         בניגוד לשיטות הסרת שיער אחרות, דוגמת גילוח או שעווה, הסרת שיער לייזר ו IPL לא מגרה את העור.

 

·         הסרת שיער בלייזר  או אינפרא הנה שיטה מהירה, שלא מבזבזת זמן רב שכן גם לאחר הטיפול, ניתן מיד לחזור לשגרת החיים ובתוך עד כשלוש שנים רב השיער עד 95% לא צומח יותר.

 

·         כאמור, בעזרת מכשירי הלייזר והאינפרא ניתן להסיר שיער מאזורי טיפול גדולים וקטנים כאחד, במהירות וביעילות.

 

·         הסרת שיער בצורה זו מובילה לכך שלאחר מספר לא רב של טיפולים אינטנסיביים השיער באזור הטיפול מתדלל ומפסיק לצמוח ברובו, וגם השיער שממשיך לצמוח הינו פלומתי ורך יותר, כך שהעור נותר חלק לתקופות זמן ארוכות מאוד.

 

 

הסרת שיער בלייזר שיטת תמחור.

 

לאחר ששקלתם את כל האופציות להסרת שיער החלטתם שזהו זה – אתם הולכים על הסרת שיער בלייזר או באינפרא לצמיתות. להבדיל משיטות אחרות להסרת שיער זמנית, כמו שעוות או גילוח או

כימיות ) קרם) להסרת שיער, שעלותן נמוכה למדי, שיטת הלייזר עולה פי כמה וכמה ולפיכך מצריכה היערכות מסויימת מבחינה כלכלית. במאמר זה נסקור מספר אפשרויות למחירים להסרת שיער בלייזר או באינפרא אדום וכאן ניתן להשתמש בכמה עצות מועילות.

 

אפשרויות תשלום

כמעט כל החברות להסרת שיער בלייזר תאפשרנה לכם לשלם באשראי – מומלץ לשאול לכמה תשלומים ניתן לחלק את התשלום. אם אתם בכל זאת יכולים לשלם במזומן, שאלו אם הדבר מזכה אתכם בהנחה מסויימת בד"כ כעשר אחוז.

 

שיטת התמחור וטווח המחירים

ניתן לחלק את שיטת התמחור לשלוש קבוצות:

1.       תשלום פר דקה – התשלום מתבצע בהתאם לזמן הטיפול כאשר אתם בוחרים איזה אזור ברצונכם לכסות. המחירים נעים בממוצע  סביב  380 - 95 ש"ח לרבע שעה.

2.      תשלום פר טיפול – עשית – שילמת. שיטה זו אמנם מפתה אולם כמעט לא ניתן לקבל מבצע טוב במידה שנבחר בה. המחירים משתנים על פי האזורים שנבחר ובהתאם לגודלם. לאזורים הקטנים כמו שפם לדוגמא נשלם בממוצע בין 40 ל- 150 ש"ח ולאזורים הגדולים יותר נוכל בקלות להגיע לכמה מאות שקלים לטיפול.

3.      תשלום על סדרת טיפולים – באפשרות זאת יש לכם את כל הסיכויים לקבל הנחה משמעותית, שכן אתם משלמים מראש על סדרה של טיפולים כלומר מדובר בהוצאה של כמה אלפי שקלים לאיזור.

 

קביעת המחיר

בשל התחרותיות הרבה בענף הסרת השיער בלייזר והאינפרא אדום, המחירים אינם קבועים וניתן בהחלט להתמקח עליהם. בקשו לדעת מהו המבצע הטוב ביותר שאתם יכולים לקבל ואל תחששו לבקש מבצע טוב יותר או נוסף או אחר במידה שאינם מסופקים מהתשובה שקיבלתם. 99% שתקבלו הנחה בתום השיחה.

 

איכות מול מחיר

המחירים של הסרת שיער בלייזר אינם בהכרח מלמדים על איכות הטיפול. לעתים לרע מזלכם והגעתם למקום שיודע למכור את שירותיו יותר מאשר לספקם כנדרש. כלומר הדברים ייראו מאד איכותיים בייחוד לאור המחיר הגבוה, אולם התוצאה לא תהא משביעת רצון. כמובן שלא צריך ללכת גם לקיצוניות השנייה, אלא לאסוף כמה שיותר נתונים על הטיפול עצמו ואז לחבר את נתוני המחיר לקבלת החלטה מושכלת ומחושבת.

  

טיפולים משלימים

עליכם לקחת בחשבון שיתכן ותצטרכו טיפולים רבים יותר מן הממוצע או מן המספר המקסימאלי שהובטח לכם בתחילה על ידי החברה. לכן, חשוב שתשאלו לגבי מחירם של הטיפולים הללו כאשר ישנם מקומות שיאפשרו לכם לקבל הנחה גדולה בעבורם.

באצלחה

 

 

דקלה מנהלת


אסתטיקל הסרת שיער




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב