דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברכות ליום הולדת 

מאת    [ 18/11/2010 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 6363 פעמים ]

יום הולדת נחשב ליום שמעניק תשומת לב ואהבה לחוגג . ברכה יכולה להיות דרך מצוינת להעניק את תשומת הלב שהוא כל כך מעוניין בה משום שלעיתים מילים הן בעלות עוצמה וכוח רב והם יכולים לשנות הרגשה , לגרום לנו לחייך ולהרגיש טוב יותר . במיוחד ברכות מיוחדות ומעוצבות מעניקות תחושה של השקעה ומי שמקבל אותם מרגיש כי אכן הושקע מאמץ ומחשבה עבורו מה שיכול לשמח כל אחד . ברכה לאירוע כגון יום הולדת הייתה בעבר מילולית בלבד או חרוטה על אבן ואם נתקדם קצת כתובה על נייר בצבע דיו אחד בלבד אך עם השנים והטכנולוגיה הברכות נהיו יפות וצבעוניות יותר . כיום הברכות מלוות אותנו גם ביום יום כשאנו מאחלים "יום טוב " או "חג שמח" למישהו , אך ברכה בעיקר ידועה כתוספת למתנה שמכילה מספר מילים ומציינת מי הביא את המתנה .

הברכה הקלאסית ליום הולדת היא ברכת מזל טוב ואריכות ימים עד 120 הצלחה , אושר , כושר ( סתם כי זה חרוז ) ובריאות . לעיתים הברכה הזו כבר נשמעת לנו לא באמת ברכה מתכוונת אלא שגרתית ושנכתבה בזריזות ללא מחשבה נוספת. לכן כיום קיימות אינסוף ברכות  ליום הולדת במגוון קישוטים צבעים ובעיקר מילים שמחממים את הלב . את רוב הברכות יום הולדת תוכלו למצוא באינטרנט או בספרים המבחר עצום בברכות לכל הגילאים ובכל הסגנונות כך שאתם תצטרכו רק לבחור .דרך נוספת למצוא ברכה יפה ליום הולדת היא להציץ בברכות שקיבלתם ואהבתם תוכלו להעתיק אותם ולהעביר הלאה . הדרך מומלצת ביותר זוהי ברכה מעוצבת , ברכה שתוכלו אתם לקבוע איך תעבירו את המילים באיזה צבעים , מרקמים , כתב , כמות מילים , אורך הברכה , קישוטים , ציורים , צורת הברכה . שיטה זו מתאימה למי שאוהב יצירה ובעיקר למי שיש זמן לזה. איך מעצבים? תחילה מומלץ לבקר בחנות מתנות ליום הולדת שם תוכלו לקבל רעיונות שונים לעיצוב הברכה , הכינו דבק ומספר מילים קצת זמן ומחשבה ותוכלו לפנק את חוגג יום הולדת בברכה מחממת. אפשר למצוא ברכה גם ללא השקעה רבה או חיפוש באתרי אינטרנט בחנויות . עלות ברכה כזו נעה בין 5 ש"ח ויכולה להגיע גם ל 120 ש"ח או יותר תלוי בגודלה , ממה היא עשויה , צורתה ועוד...

מומלץ שהתוכן של ברכת יום הולדת יהיה לא קצר מידיי כדי לא להעניק תחושה של חוסר השקעה ולא ארוך מידיי שיגרום בשלב מסוים להפסיק לקרוא אותה. תמצתו אותה על ידי מילים יפות ואיחולים לבביים . הוסיפו רווחים משום שתוכן ללא רווחים לעיתים מעניק תחושה של עומס בדף.

כתיבת ברכה בדרך כלל נעשית בחרוזים משום שזה משעשע ויצירתי במיוחד אם נכתבת על ידך התחושה של מקבל הברכה היא שהושקע מאמץ ומחשבה עבורו ותחושה זו היא נעימה מאד.

לסיכום , יש דרכים רבות למצוא ברכות מוכנות אך אל תתפלאו אם מישהו אחר יביא ברכה תואמת לשלך ויש דרך אחת שמעניקה כיף והיא כתיבת ברכת יום הולדת באופן עצמאי שבטוח לא תיקח לכם יותר מעשר דקות של השקעה אך תעניק דקות רבות של כיף אצל המקבל אותה ולפעמים זה עושה את זה יותר נחמד לשיר את הברכה בסגנון קריוקי. חישבו איזה ברכה אתם הייתם מעוניינים לקבל.
 

המאמר נכתב על ידי כיפכף אתר מספר 1 לתחום יום הולדת המרכז לכם ספקי שירות בתחום כגון ליצנים, קוסמים, מתקנים מתנפחים, קייטרינג ועוד...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב