דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לרכישת דירה 

מאת    [ 17/11/2010 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 2547 פעמים ]

בזמן שמחירי הנדל"ן בעולם צונחים, בישראל הם דווקא מרחיקים שחקים ובכלל נראה כאילו ישראל איננה חלק מהמשבר שנוצר בתחום הנדל"ן. היא חיה בעולם נדל"ן משלה, בו מחירי הדירות עולים לאורך זמן.

ובכל זאת, הצורך הפסיכולוגי הבסיסי שלנו כבני אדם הוא קורת גג שהיא למעשה טריטוריה פרטית שלנו שלאף אחד אחר אין זכות עליה. זה נובע מצרכי ביטחון בפירמידת הצרכים של מאסלו. לכן, אנחנו גם נעדיף לרוב לרכוש דירה ולא לשכור אותה. למרות שמהיבט כלכלי לשכור דירה דווקא משתלם יותר. אם כבר רוצים לרכוש דירה, עדיף לעשות זאת כהשקעה, קרי לרכוש נכס!

נכון שהמחירים שהדירות למכירה מוצעות כיום הם הורסים את הבריאות תרתי משמע, אבל יחד עם זאת, יש מציאות ומבצעים מדי פעם.

הרי לכם כמה טיפים לרכישה נבונה:

משכנתא - לעיתים, דרושה משכנתא גדולה יותר מזו שהבנק מאשר ועשוי אף  לדרוש ערבים מעבר לשיעבוד הנכס. ביטוח המשכנתא בשיטת emi מבטל את הצורך בערבים ומאפשר לכם לקבל משכנתאות גדולות יותר, אך יחד עם זאת לייקר את ההחזר החודשי. כדאי שתדעו!

דיור בר השגה -  אם אתם טיפוסים של תל אביב, דעו שהולך לקום פרויקט לדיור בר השגה בשכונת יד אליהו. המבנה שיקום הוא מיזם של עיריית ת"א והוא יכלול 38 יחידות דיור של 3-4 חדרים. המבנה יקום בעוד שנתיים ובינתיים כדאי שתדעו שלא כל אחד יכול לקנות דירה שם אלא רק אלה העומדים בקריטריונים של העירייה.

כאילו מרכז ? לא חייבים לגור בתל אביב, יש גם טיפוסים של אוהבים את הסביבה הקרובה למרכז שנותנת להם הרגשה שהם כאילו חיים במרכז. למשל: מה רע ברמת גן או קרית אונו או יהוד או פתח תקוה? לכו על זה. המחירים שם סבירים יותר.

פריפריה ? בשנים האחרונות חלה התפתחות סביב נושא פיתוח הנגב והגליל וישנם פרויקטים לא מעטים למען צעירים בסביבות אלה. כדאי מאוד לבדוק מה חדש באזורים אלה ואילו הטבות מגיעות לכם בעת רכישה. כנסו לאתר של משרד הנגב והגליל. היתרון בחיים בגליל למשל הוא שקט נפשי הרחק מהטירוף של המרכז ואוויר צח שהוכח כטוב יותר מזה שבמרכז. כך גם הילדים יוכלו לחיות בסביבה דינאמית ולשחק עם חברים בחוץ ולעשות פעילות ספורט עם החברים, מה שהם בטוח לא עושים כשהם יושבים מול המחשב. בצפון או בדרום הארץ, אפשרויות של גידול הילדים בטבע, רבות יותר מאשר במרכז.

מחקר ? לפני שקונים נכס, חשוב מאוד לבדוק כמה פרמטרים: מיקום, סביבה, האם יש מרכזי חינוך ותרבות בקרבת מקום? האם יש גנים? האם יש בתי ספר טובים? האם מרכזי הקניות נמצאים במרחק קרוב מהדירה? אלו דברים שחייבים להתחשב בהם לפני, כמו גם לבדוק אם האזור אינו מוגדר כמסוכן, מבחינת פשיעה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב