דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנות וירטואלית - הסוד להצלחה 

מאת    [ 17/11/2010 ]

מילים במאמר: 718   [ נצפה 2633 פעמים ]

חנות וירטואלית

להיות שם דבר בעולם המסחר האלקטרוני באינטרנט קשה הרבה יותר משזה נראה. כיום יותר ויותר עסקיפ פונים לבניית חנות וירטואלית על מנת להגדיל את קהל היעד שלהם והמחזור החודשי. על ידי פתיחת חנות וירטואלית אנו בעצם זמינים לכלל האוכלוסיה בארץ ואם קהל היעד עולמי אז גם בעולם, ואנו לא צריכים להיות מקובעים לחנות הממוקמת פיזית ברחוב מסויים.

כמובן שכאשר אנו פותחים חנות וירטואלית אנו נחשפים לקהל יעד רחב יותר אך גם המתחרים שלנו הופכים למתחרים גלובליים, אם עד היום מכרנו מוצרי קוסמטיקה בתל אביב התחרנו עם חנויות באותו איזור מגורים שלנו ולא חשבנו על חנות קוסמטיקה הממוקמת בחיפה, כעת שלשתי החנויות יש חנות וירטואלית באינטרנט עם משלוחים הם בעצם הופכים למתחרים אחד של השני.

בכדי להיות חנות וירטואלית מצליחה ברשת החנות שלנו צריכה לספק משהו ייחודי שיגרום לנו להתבלט מעל השאר. לקניות פיזיות בחנויות או קניונים יש את החוקים ושיטות המכירה שלהם, אך כאשר זה מגיע לתחום חנויות וירטואליות החוקים והטריקים המכירתיים שונים לחלוטין.

להלן מספר דרכים להפוך אתר חנות וירטואלית לפופולרי ברשת ולהגדיל את המכירות:

עיצוב ופריסת האתר:

הדבר הראשון שמכה את המשתמש כאש רהוא נכנס לחנות הוירטואלית שלנו הוא העיצוב ופריסת האתר, לכן חשוב ביותר שעיצוב האתר ידבר לקהל היעד שלנו ויתן דגש על המוצרים הנמצאים באתר. בדיוק כמו בחנות רגילה שחלון הראווה הוא עם המוצרים הכי נמכרים ומעוצב יפה לעין כך העמוד הראשון בחנות הוירטואלית שלנו. לדוגמא, חנות לצעצועים לילדים תהייה מעוצבת בצבעים צבעוניים ונעימים לעין לעומת חנות להלבשה תחתונה שתעוצב בצבעים יותר חמים כמו אדום, בורדו, ורוד וכו'.. חשוב לתת דגש לסוג קהל היעד שלנו.

מוצרים:

המוצרים בחנות הוירטואלית שלנו הם מרכז האתר. כל חנות וירטואלית נבנית על מנת למכור כמה שיותר פריטים, לכן הדגש צריך להיות על המוצרים ואיך שהם מוצגים באתר.
באתר חנות וירטואלית יש לתת דגש על נוחות המשתמש, כל אדם לפני שהוא משלם על מוצר יבחן אותו עשרות פעמים ויבדוק בעוד מספר חנויות לפחות באינטרנט, לכן חשוב לתת לו תחושבת ביטחון, כמו זויות שונות של המוצר, וידאו של המוצר, מפרט, משלוח, צילום 360, קטגוריות מסודרות וכל דבר אחר שיתן ללקוח תחושת ביטחון במוצר שהוא רוכש.

תשלום:

בעבר לא היו נותנים אמון בכל הקשר לתחום חנויות וירטואליות באינטרנט, אך עם השנים הגולשים הביאו שהשד לא נורא כל כך וכי חנות וירטואלית באינטרנט זו דרך מעולה לרכוש מוצרים. אך למרות כל זה עדיין קשה לרכוש את אמונם של הלקוחות שלנו באינטרנט, וודאו כי המחירים מוצגים באתר וכי כל צורות ודרכי התשלום גלויות ושקופות בחנות הוירטואלית.

משלוח:

חלק קשה ביותר הוא לגרום ללקוחות להבין את מחיר המשלוח, לקוחות רבים לא רוצים לשלם אקסטרה על המשלוח לביתם לרוב בטענה כי הם ילכו לחנות ויקנו את המוצר ללא משלוח. יש שיטות רבות איך לגרום להוזלת המשלוח בכל חנות וירטואלית באשר היא. לכן חישבו טוב על אסטרטגיה שתתאים לקהל היעד שלכם.

אופני תשלום:

ללא כל ספק תשלום באתר חנות וירטואלית באינטרנט לרוב יהיה דרך כרטיס אשראי, אך רבים הם האנשים שלא מרגישים בנוח לספק את פרטי האשראי שלהם באינטרנט. לכן בכדי לגרום לחנות שלך להיום יותר אטרקטיבית ניתן אפילו לשלב דרכי תשלום נוספות כמו באמצעות SMS או באמצעות שיחת טלפון, אפילו ניתן לקבל תשלומים במזומן בזמן המשלוח. בקיצור כל דרך שקהל היעד שלכם ירגיש יותר נוח.

פרסום:

כיום יש דרכים רבות לפרסם חנות וירטואלית באינטרנט אפילו בחינם, על ידי פתיחת עמוד מעריצים ברשתות חברתיות, פתיחת אשכולות בפורומים נפוצים בעוסקים בנושא החנות שלכם, אי מיילים ללקוחות עם מבצעים רלוונטים ועוד דרכים יצירתיות.

מבצעים:

רוב הגדול של הקונים אוהב מבצעים והנחות, לכן השתמשו במבצעים על מנת למשוך קונים לחנות הוירטואלית שלכם.

דבר עם הלקוחות:

בפורטל חנות וירטואלית צור אפשרות להוספת תגובות, דבר זה ישמור על התערבות המשתמשים שלך באתר וכן תוכל לדעת את דעותיהם על האתר.

לסיכום אנו רואים כי אין צורך להיות איזה אליל שיווק או מתכנת מקצוען על מנת להצליח ולבנות חנות וירטואלית מצליחה ברשת. כל מה שאתה צריך זה שירות לקוחות טוב ללקוח, חוש עיסקי יצירתי ובהצלחה.

PGN הינה חברת פיתוח אתרים ובניית חנויות וירטואליות מובילה בתחום. כיום אנו בונים חנות וירטואלית בעלת התממשקות לזאפ ולאתרי השוואת מחירים נוספים, מערכת קידום בגוגל ומוצרים ללא הגבלה, כל זה בתשלום חודשי של 225 ש"ח.

ליצירת קשר ניתן לגלוש לאתר שלנו תחת הכתובת www.pgn.co.il או ללחוץ על הלינק הבא - חנות וירטואלית.

pgn בנייה וקידום אתרים, חנות וירטואלית -  טלפון 0775644210 או בכתובת www.pgn.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב