דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שינויים תזונתיים לטיפול בפטריית קנדידה 

מאת    [ 17/11/2010 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 3209 פעמים ]

זיהום קנדידה הפך בעשורים האחרונים לנפוץ מאוד במדינות מערביות כתוצאה מאורח החיים המודרני שלנו. רופאים ומטפלים רבים מצביעים על הקשר בין אורח חיים מערבי לבעיית ההשמנה באוכלוסיה הכללית. מחקרים שונים מדווחים כי שני שליש מהסובלים מעודף משקל, לוקים גם בסיבוכים הנגרמים מזיהום פטריית קנדידה.

איך יודעים אם יש או אין לי קנדידה?

חלק מהתסמינים האופיינים לזיהום קנדידה כוללים דלקת בנרתיק או פטרת העור, וכן אי נוחות או כאב בעת מתן שתן. מעי רגיז, בטן נפוחה וגזים הינם סימפטומים נפוצים גם כן. עם התחלת דיאטת קנדידה חשוב להבין כי קיימת האפשרות להחמרת התסמינים. מצב זה הינו נורמלי ואינו מעורר דאגה. הסיבה לכך היא שהגוף מתחיל להיפטר מרעלנים ופסולת הנגרמים עקב פעילות פטריית קנדידה. עודף הרעלנים מצטברים בגוף מביאים להחמרה הזמנית בסימפטומים ולתחושת אי נוחות כללית שאמורה לחלוף תוך זמן קצר בתנאי שמתמידים בדיאטה.

קנדידה, בדומה לפטריות אחרות, שוכנת באורח קבע בגוף בריכוזים נמוכים ואינה גורמת לבעיות בריאותיות ברמות אילו. הבעיה מתעוררת כאשר מופר האיזון בפלורת המעי והפטריה מתרבה ומתפשטת לאיברי הגוף השונים. לפטריית קנדידה יכולת לפגום בתפקודי מערכות הגוף ולהשפיע על פעילות מערכת החיסון.

באבחון נוכחות זיהום קנדידה בגוף, יש לטפל בשורש הבעיה ולא רק בסימטומים. דיאטת נטולת פחמימות וסוכרים נמצאה כאמצעי יעיל ביותר לחיסול מוחלט של הזיהום. צריכת מאכלים אורגניים וצמחי מרפא מסייעת אף היא בדיאטה.

ישנן דיאטות רבות ותכשירים המסייעים בריפוי הגוף מזיהום קנדידה. לפניכם מספר דיאטות ושינויים תזונתיים שיכולים לעזור בתהליך:

1. דיאטה לסוכרתיים - יעילה מאחר והיא מכילה כמות מעטה מאוד של סוכרים. בדיאטה זו יש להוריד את צריכת הסוכר למינימום. עוגות, מאפים, גלידות, סוכריות ומשקאות ממותקים הינם אסורים בתכלית. כמו כן, יש להמעיט בצריכה של מאכלים המכילים סוכרים מלאכותיים ו/או מזוקקים. צריכת סוכרים מסייעת לשגשוג פטריית קנדידה ופוגמת בתהליך הריפוי. התמדה במשך כשלושה ימים בדעאטה זו אמורה להביא להפחתה ניכרת של ריכוזי פטריית הקנדידה בגוף.

2. פסטה מקמח לבן, אורז לבן ועוגות אסורות בביצוע דיאטת קנדידה. יש להמיר אותם (ככל הניתן) בדגנים מלאים. מומלץ להימנע גם ממוצרי חלב וגבינות, או לחילופין להגביל את צריכתם.

3. המלצה נוספת בדיאטת קנדידה כוללת הגברת השומנים החיוניים מסוג: אומגה-3, שמן דגים, שמן זית, שומנים צמחיים ועוד.
אין ליטול אנטיביוטיקה לפני התייעצות עם רופא מטפל. אנטיביוטיקה עלולה להחמיר את מצב הזיהום וגרום להתפשטות רחבה יותר של הפטרייה.

4. יוגורטים למיניהם מותרים ואף מומלצים בעת ביצוע דיאטת קנדידה. יוגורט מכיל חיידקי אצידופולוס המסייעים לגוף להילחם בזיהום.

לפני ביצוע דיאטת קנדידה יש להיוועץ באיש מקצוע שיוכל לאתר גורמי מחלה או הפרעות שיתכן שגורמות להתפרצות הפטרייה ולהתאים טיפול נכון ויעיל.

מרכז קנדידה סנטר ישראל לאבחון וטיפול בפטריית קנדידה. במרכז קנדידה סנטר אנו משלבים שיטות טיפול מהרפואה הקונבנציונלית עם שיטות טיפול משלימות במטרה להביא לחיסול מוחלט של זיהום קנדידה. לפרטים נוספים: 03-6496888 או בקרו באתר האינטרנט שלנו: קנדידה סנטר.


קנדידה סנטר בפייסבוק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב