דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכירת כרטיסים לאירוע שלכם 

מאת    [ 17/11/2010 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 3401 פעמים ]

למלאכת הארגון והתכנון של אירועים יש הרבה צדדים, חלקם מהנים מאוד, וחלקם קצת פחות. אחד הצדדים המהותיים בתכנון ובארגון מוצלח של כל אירוע, הצגה, הופעה, או מסיבה, הוא מכירת כרטיסים. למרות ריבוי הדאגות והסידורים, אל תניחו לנושא מכירות הכרטיסים ליפול בין הכיסאות.

ארגון נכון של האירוע

תכנון אירוע מורכב מכמה שלבים. אם תזניחו אחד מהשלבים, אתם עשויים לעמוד בפני בעיות מהותיות אשר עלולות לפגום באירוע שלכם. חשוב לסמן וי על:


    • בחירת מקום האירוע וחישוב מספר המוזמנים
    • תכנון פרטי האירוע, החל מהתוכנית האמנותית ועד לשתייה ולאוכל
    • שיווק, מכירת כרטיסים ופרסום האירוע למשתתפים פוטנציאלים

התחילו מכירת כרטיסים בהקדם האפשרי

בסופו של דבר חשוב לזכור שהרווחים מהאירוע שלכם יגיעו ממכירות הכרטיסים. אם תתחילו במכירה בשלב מאוחר מדי, ייתכן ולא תמכרו מספיק כרטיסים כדי לכסות את ההוצאות, וזהו ללא ספק מצב שאתם לא רוצים להיקלע אליו. מהרגע שסגרתם על מקום ותאריך להופעה או למסיבה שאתם מתכננים, התחילו לפרסם את האירוע באופן מיידי.

רצוי למכור כמה שיותר כרטיסים להופעות לפני שהן מתרחשות על מנת להבטיח שתהיה כמות מכובדת של אנשים. מכירות כרטיסים להופעות ביום המופע משמען לקיחת סיכון. עדיף לעשות מאמץ כבר משלבי התכנון הראשוניים של המופע, לשווק אותו באגרסיביות לכמה שיותר רוכשי כרטיסים, ואף ליזום מכירת כרטיסים מוזלת למקדימים לרכוש כרטיס.

מכירת כרטיסים מקוונת

חשוב שתפנימו שלאף אחד בימינו אין כוח להרים טלפון כדי לשמוע פרטים על המופע או ההצגה שהם מעוניינים לראות. כל האינפורמציה אמורה להימצא באתר האינטרנט, אך אל לכם לעצור רק בכך. רכישת כרטיסים למופעים ולמסיבות באינטרנט היא הדרך הנוחה והידידותית ביותר לצרכן, ולכן חשוב שתציעו לרוכשים שלכם את האפשרות הזו.

ניתן למצוא בנקל אתרים שמספקים לכם מערכת מכירת כרטיסים מקוונת, נוחה, קלה, וחינמית לגמרי. המערכת מאפשרת ללקוחות לרכוש כרטיסים למופע שלכם, ולשלם בעדם בצורה מאובטחת וקלה. לרוכשי הכרטיסים יש אפילו אפשרות לשמור מקומות מסומנים באולם, בדיוק כמו במערכות להזמנת כרטיסים לקולנוע.

האומנם זה בחינם?

מערכות למכירת כרטיסים באינטרנט מאפשרות לכם להקים עמוד מכירה מאובטח, להציע כרטיסים במחירים רגילים ובמחירי הנחות מיוחדים, לגבות תשלום בכרטיס אשראי מרוכשי הכרטיסים, ולערוך מעקב אחר כמות הכרטיסים שמכרתם. לכם זה לא עולה כלום. המערכת גובה עמלה מהרוכשים עבור כל כרטיס שנמכר.

שיווק המופע

מכירת כרטיסים תלויה בראש ובראשונה בשיווק טוב ובפרסום המופע שלכם. אם יש לכם את האפשרות, ניתן להשקיע בפרסום במדורים המתאימים בעיתונים. פליירים, גלויות ופוסטרים הם עוד דרך להפיץ את המופע לקהל הרחב. גם כמה שיחות לעיתונאים ועבודת יחסי ציבור יעזרו לא מעט לשיווק המופע.

אם אין באפשרותכם להשקיע כסף בשיווק, אל תרימו ידיים. גם ללא תקציב לפרסום מודעה בעיתונים או בחוצות העיר, עדיין יש הרבה מאוד פעולות שאתם יכולים לבצע על מנת להגדיל את מכירות הכרטיסים למופע שלכם. שיווק ברשתות החברתיות הוא אפקטיבי לא פחות מאחר ויש לכם אפשרות לפנות באופן ישיר לקהל היעד המתאים עבורכם.

מכירת כרטיסים בקלי קלות

מי לא זוכר את הימים שבהם קניית כרטיסים לקולנוע הייתה כרוכה בעמידה בתור? בימינו מערכות מכירת הכרטיסים חוסכות לקהל שלכם את הטרחה הזו. מכירת כרטיסים מקוונת מאפשרת לאנשים להדפיס לעצמם את הכרטיס ופשוט ליהנות מהמופע.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב