דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת תוכן שיווקי 

מאת    [ 17/11/2010 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 1667 פעמים ]

מילת המפתח לכתיבת תוכן שיווקי היא אטרקטיביות. תנועת הגולשים באינטרנט נעה בחיפוש מתמיד אחר הדבר הבא. מה שמעלה את המסקנה המתבקשת מאליה, שככל שתמשוך תשומת לב רבה יותר לאתר או המוצר שאותו אתה מעוניין לשווק, כך גם תגרום לזרם כניסות מאסיבי של צרכנים בפוטנציה, שתוך זמן קצר עשויים להפוך ללקוחות משלמים.

מי שחושב שכתיבת תוכן שיווקי היא דבר של מה בכך, אולי קצת טכני, פה ושם מתחכם, כנראה שעבר שיטות שיווק אגרסיביות, או זרק לאחרונה יותר מידי דואר זבל שהציף לו את התא. אולי גם קצת נמאס לו עולם המיתוג שלדעתו גורם לכולנו לחשוב באוטומט. מבחינת אנשים אלו המשחק מכור למדי ואחד הדברים הקשים ביותר שכתיבת תוכן שיווקי צריכה לעמוד בו, הוא לקנות מחדש את אמונם. זו משימה רצינית מאוד, מכיוון שככל שעולם השיווק והמסחר השתכללו, כך גם קהל היעד שלהם לא נשאר חייב והפך בעצמו למתוחכם ובקיא ברזי המקצוע ובשל כך דורש רצועות מחץ חדשות, מבריקות ובלעדיות שיפתיעו אותו.

 

היה מי שאמר שהכול תדמית. ובאמת זה לא רחוק מלהיות שריר וקיים, אך כמו כל הכללה גסה, אם תחפש טוב תגלה שם בפנים איזה האקר דעתן שגילה בה פרצות. ובכל זאת, בעולם המועדפים של כתיבת תוכן שיווקי – סיסמה, משפט קצר שנון וקליט, שורת מחץ ומסר ברור וקליל יכבשו קרוב לוודאי את לב תודעת הציבור וללא ספק יעמדו בדירוג גבוה בהרבה על פני טקסט ארוך ומכביד. השפה שהלקוח הממוצע מבין, הגם שהיא בעל מודעות גבוהה, היא קולחת, מפתה מעניינת וברורה. וזה לא בא כדי להעליב את האינטליגנציה של אף אחד מאיתנו, כאילו הכול מלאכותי ומתוכנת מראש. פשוט דרכי החשיבה, בדומה למנועי חיפוש, חובבות יעדים ברורים ומוגדרים המבליטים ומבדילים דבר אחד על פני השאר.

 

מה שמחזיר אותנו בקליק לנקודה שתדמית היא העיקר וכתיבת תוכן שיווקי מקצועי היא  הדבר הראשון שידע איך לתפוס אותנו ולמשוך בצורה האפקטיבית ביותר את חיישני הקליטה שלנו למטרה המבוקשת. בשלב הבא, היא כמובן צריכה לא פחות מאשר לדאוג להשאיר אותנו שם ולספק את הסחורה. ואם היא ממש מצוינת ולגמרי מעולה, היא תשאיר לך חומר למחשבה דרך לינקים, או טיפים איתם ניתן להתקדם כשחקוק אצלך עמוד התוכן שממנו יצאת כאשר מצאת את שביקשת. ושלא תחשבו שמעשהו לא שבר שם את הראש. כתב ומחק. רשם וזרק לפח. שכתב ושוב שכתב. שקל לעומק וירה מהמותן. וכל אותן אסטרטגיות שכתיבת תוכן שיווקי משתמשת מתוך המאגר העומד לרשותה, כשמול עיניה עומדת תצוגה של סרגל כלים וחוקים נוקשים שמכוונים את היצירתיות לדבר החם בשוק. כי כמו שאישה יפה, נוף עוצר נשימה  ומנגינה בלתי נשכחת, שובים את ליבנו, כך גם רעיון שיווקי מעולה יקסים אותנו, כך שנהיה מוכנים ללכת אחריו, להקשיב לו ולהתמסר לתוכנו, הגם שאנו יודעים שהכול אינו אלא הצגה אחת שלמה.

כתיבת תוכן - השירות המקצועי והמהיר במחירים הנמוכים בתעשיה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב