דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת תוכן לאינטרנט 

מאת    [ 17/11/2010 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 1717 פעמים ]

אפשר לצייר את סף הגירוי כעין דרקון ממזר שחבוי לנו בתוך המחשבות. לא תמיד הוא פורץ עם לשונות האש הצורבות שבקרבו, אך הוא גם לא שומר על פרופיל נמוך ונינוח שנשמע להוראותינו. אם וכאשר הוא צץ, לא פעם קשה להשתיק אותו והוא לא מניח עד שיסופק לו מבוקשו. הוא עשוי להתרוצץ מתוסכל בחדרי ההכרה מחפש איזה אובייקט לצוד אותו בכדי להירגע.

חלק ממשימותיה הרבות של כתיבת תוכן לאינטרנט היא לטפל באותו יצור קשקשים בדיוני, חסר מנוחה ולספק לו את אחד המזונות האהובים עליו ביותר – המידע. המזל הגדול הוא שהתפלצת יכולה ללעוס כמעט כל משפט הגיוני. החדשות הרעות הן שלא משתלם לכתיבת תוכן לאינטרנט למחזר את מאכלי האינפורמציה מאתמול, שכן הוא אוהב את הטרף שלו מגוון וטרי. בהתאם לנאמר, כל בשר מילולי יכול להתקבל, אלא אם כן הוא טרם טעם אותו, או שהוא מצליח לטעת חידוש או ריגוש. ובמילים שלו: ערב לחיך.

אפשר גם לתת לו לנשנש כתיבה שיווקית, המעצבת לו טעם טוב על עצמו ואז הוא מרגיש לעת עתה בעננים, כך שהרווחנו זמן כל עוד הוא לא יורד, ובינתיים אפשר לחשוב על עוד דברים שיניעו לפעולה הנחוצה. יש פעמים אגב, שידיעות מכתיבת תוכן לאינטרנט הן ברירת מחדל. יכול להיווצר מצב שסף הגירוי משוטט חסר כיוון ובשלב כזה רצוי לפמפם אותו בחומרים המושכים אותו לגלוש לטשטוש נעים, באמצעות כמות של דפים דומים עד שיתעורר בו שוב התיאבון.  צריך רק  להיזהר בכל זאת שהגולם לא יקום על יוצרו וישרוף בבת אחת אתרים שלמים במערכת, שכן התיאבון להשביע רעבונו יצור מעברים מהירים שיפספסו את עיקר התוכן. בשלב יותר מתקדם, אפשר לשגר לו מסרים באמצעים מילוליים הנטמנים בתוך כתיבת תוכן לאינטרנט אשר יפתו אותו לכניסות מרובות כך שהוא עשוי לרצות להגיע לתנאי שימוש קבועים במהירויות מסחררות.

סף הגירוי העסיק מאוד את ענף הפסיכולוגיה. מחקרים רבים ניסוי להסביר את הישות המופשטת שקיימת בתוכנו ומניעה אותנו לתור כל פעם אחר סיפוקים מידיים, או כאלה שנדחים לעת עתה.

אטרקציות, תפנוקים ותענוגים הם רק חלק מההבחנות שהועלו בכדי לנסות להבין מה אפשר  לתת כדי להתגבר על התאווה המושרשת להנאה, ולכאן נכנסת גם כתיבת תוכן לאינטרנט שבידיה יש אמצעים משכנעים מספיק, המאפשרים לשלוט על הרגשת הטופ און ליין. אבל, איפה שיש אבל טמון גם הקאטצ' כאשר לפעמים עולות צמד מילים "מבוכת העושר" שמאותתות שאנו מתקרבים למדרון ההפרזה. במקום זה השמועה  מספרת שקיימת נוסחה האומרת: "אמור מעט ועשה הרבה" שבדרך כלל פותרת את הבעיה. כלומר, אם כבר זרועות המפלצת הסתבכו זו בזו ולא יודעות מימינן ומשמאלן, זה האות לסגור חלונות, להשהות תכניות, לצאת מכל אותן קטגוריות שנפתחו. ואם גם זה לא עוזר, תלחצו כיבוי. 

כתיבת תוכן - השירות המקצועי והמהיר במחירים בנמוכים בתעשיה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב