דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית ציפורניים ללא תופעות לוואי 

מאת    [ 16/11/2010 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2980 פעמים ]

טיפוח הוא עסק מופלא: הוא גורם לנו לחוש יפים, נחשקים ורעננים. כל ביקור אצל קוסמטיקאית יכול להעלות פלאים את מצב הרוח אצל מישהו מדוכא ולהאיר גם ימים אפורים. אבל, ולא רבים מודעים לכך, לטיפוח יש גם צדדים אפלים שלא מדברים עליהם בתעשיית היופי-וחבל. ידיעה מוקדמת יכולה לחסוך נזקים ועוגמת נפש רבה. בניית ציפורניים, למשל, הוא תהליך נעים, מפנק ומהנה שמותיר את הבחורה שבנתה את ציפורנייה עם תחושה אמיתית של טיפוח. אין ספק שתחום בניית ציפורניים גם מתפתח בקצב מרשים וכיום גם עיצוב הציפורניים והקישוטים בהם משתמשים רק הולכים ומתקדמים. אולם גם בתחום זה יש סכנות לא מעטות שיכולות לנבוע מהשוני בין כל לקוחה ולקוחה וגם באיכות החומרים בהם משתמשת כל קוסמטיקאית.

אצל מי לבנות?

אז מהם הסיכונים הטמונים בתהליך בניית ציפורניים? נתחיל בחלק המקצועי שהוא לב לבו של התהליך: בניית ציפורניים לא יכולה להיעשות אצל כל מי שמתיימרת שהיא בונת ציפורניים. גם לא כל קוסמטיקאית יודעת לעשות בניית ציפורניים, ולכן מוטב לבצע זאת אצל מי שלמדה במסודר קורס בניית ציפורניים, בדגש כמובן על קוסמטיקאית שמכירה לא רק את התחום הצר של בניית ציפורניים אלא יודעת להתמודד עם מגוון של בעיות קוסמטיות שעלולות להתרחש בתהליך הבנייה.

באילו חומרים להשתמש בבניית ציפורניים?

כל קוסמטיקאית מקצועית ומומחית בתחום של בניית ציפורניים תעיד על כך שיש יותר משיטה אחת לעשות בניית ציפורניים. שתי השיטות הפופולאריות ביותר הן בנייה באמצעות אקריל ובנייה באמצעות טבילה של הציפורניים. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה כאשר יש הבדל כמובן גם בחומרים בהם עושים שימוש בתהליך. אולם, אליה וקוץ בה: ישנן נשים רבות אשר מפתחות אלרגיה לחומרים שונים בהם נעשה שימוש בתהליך בניית הציפורניים, בעיקר לחומר האקריל ועל כן יש לשים לב לשימוש שנעשה בו.

האם זה מתאים לכולן?

בניית ציפורניים יכולה לתרום רבות למראה הציפורניים של נשים המבקשות להעניק מראה ציפורניים מלא יותר, או לכאלה הנוטות לכסוס את ציפורניהן. אולם, חשוב לשים את הדגש על כך שגם במידה ובוצעה בנייה על ידי קוסמטיקאית מנוסה או בונת ציפורניים מיומנת – בניית הציפורניים עלולה לגרום לאלרגיה קשה ללא קשר לאיכות העבודה שנעשתה. הדגש הוא שכאשר בניית ציפורניים מבוצעת על ידי קוסמטיקאית מקצועית, השימוש יבוצע בחומרים שאינם מסוכנים לשימוש ושהם איכותיים יותר, מה שמקטין את הסיכון להתפתחות אלרגיה. ולמרות כל אמצעי הבטיחות שננקטים, לעתים עורה של הלקוחה או רגישות מובנית הקיימת אצלה לחומרים שונים ומגוונים- יכולים לגרום לאלרגיה קשה. במקרים כאלו מומלץ לא לנסות ולהרגיל את העור לחומרים החדשים אלא להוריד את הבנייה במהירות ולהשתמש בחומרים קוסמטיים מרגיעים. לסיכום, בניית ציפורניים אצל קוסמטיקאית יכולה להיות חוויה של ממש ויחד עם זאת חשוב לשים לב ולתת את הדעת לאלרגיות שונות שעלולות להתפתח בתהליך מהנה זה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב