דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול מאורגן לאיסלנד 

מאת    [ 15/11/2010 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 5021 פעמים ]

טיולים מאורגנים הם אפשרות מועדפת על ידי מטיילים רבים אשר מעדיפים לטייל מבלי לדאוג ללוגיסטיקה הכרוכה בארגון הטיול - כמו הזמנת בתי מלון, השכרת רכב, התמצאות בשטח והכרה עם יעד הטיול.

איסלנד כיעד לטיול מאורגן

ישנם יעדים בעולם שאליהם אופציית הטיול המאורגן היא אלטרנטיבה נוחה, טיול מאורגן לאיסלנד הוא אחד מהם. כמה מילים על איסלנד מדינה הנחשבת לאחד היעדים הנחשקים בעולם - איסלנד מאפשרת למבקרים בה הצצה חטופה בטבע שכמותו כנראה לא נמצא בשום מקום אחר על פני האדמה. האי שיושב על רכס ימי בצפון האוקיינוס האטלנטי, עלה מעל פני הים בהתפרצות וולקנית לפני 25 מיליון שנה ונחשב לפיסת האדמה הצעירה ביותר על פני כדור הארץ. האי שלעולם לא שוקט על שמריו, ממשיך ללא הרף לגדול להשתנות ולהתעצב מחדש, וזאת כאשר כל התפרצות של הר געש נוספת מזיזה קרקעות ומוסיפה עוד פיסת קרקע לאי. תוספת הקרקע האחרונה שהתווספה לאי התרחשה בסדרה של התפרצויות שהתחוללו בשנת 1963 והביאו להיווצרותו של האי סירטסיי לחופיה הדרומיים של איסלנד. כיום האי משמש כמעבדת מחקר למדענים מרחבי העולם הבאים לבחון כיצד מתפתחים חיים חדשים על פני כדור הארץ.

מבחינות רבות טיול באיסלנד הוא כמו מסע בארץ בראשית. אך זה לא הכל - מטיילים באיסלנד זוכים להכיר מקרוב תופעות טבע ייחודיות המרוכזות כולן במקום אחד. בוודאי חלקכם כבר שמע על הגייזר המפורסם, אותו סילון של קיטור מתפרץ אשר נתן את שמו לתופעה כולה. בפארק הגייזרים לא רחוק מעיר הבירה רייקיאוויק אפשר לראות גייזרים מתפרצים ולעמוד משתוממים מול עמוד העשן המתפרץ בעוצמה השמימה. וזו רק ההתחלה - ברכות בוץ רותחות, קרחוני עד וטבע יחודי שעדיין לא התקלקל בידי בני האדם. העם האיסלנדי הקטן שמספרו רק 320,000 נפש, דואג לשמור ולשמר את אוצר הטבע שעליו הם חיים לטובת כולנו.

התיירות לאיסלנד בעלייה

בשנים האחרונות חל גידול חד בכמות התיירים מישראל המבקרים באיסלנד. ויש לכך מספר סיבות: האי שעלה לכותרות בעקבות התפרצות הר הגעש אייפיאטלאיוקול, אותה התפרצות ששיתקה את מרבית נמלי התעופה באירופה, שמה גם את איסלנד על מפת התיירות בישראל. בנוסף, בשנת 2009 הוקם ע"י גיא גוטרימן, ישראלי תושב באיסלנד, אתר אינטרנט "איסלנד - המדריך לארץ הקרח והאש", המרכז תחת קורת גג אחת את כל המידע החיוני הדרוש לביקור באי. באתר מבקרים יכולים להזמין מלונות, השכרת רכב, טיולים מאורגנים וגם ליהנות מפורום פעיל בו מבקרים שכבר טיילו באי וכאלה ששוקדים על תכנון הטיול, חולקים חוויות ועצות לרווחת כולם.

טיול שנתפר בדיוק בשבילך

בעקבות ההתעניינות הגוברת והולכת של ישראלים לגבי אופציית טיול באיסלנד, הלך ונרקם לקראת הקיץ הקרוב תוכנית מפורטת של חבילות טיולים מאורגנים לאיסלנד. הנותנות תשובה מצוינת לפלח המטיילים המעדיף אופציית טיול זו, במחיר שווה לכל נפש. הטיול המאורגן שיוצא מטעם אתר איסלנד, נבדק והוכן בקפידה על ידי בעל האתר ונבנה בשיתוף עם חברת תיירות מובילה באיסלנד, אשר לה שנים רבות של ניסיון בהדרכת קבוצות מטיילים מכל העולם ומישראל. בכל שנה יתארגנו מספר קבוצות, שיצאו במספר מועדים נבחרים לאורך השנה. הטיול המאורגן באיסלנד כולל מסע חוויתי סביב האי בכביש הטבעת המקיף את המדינה עם ביקורים במרבית המקומות והאטרקציות לאורך הדרך. אם טיול מאורגן זו האופציה שלך או טיול עצמאי, כדאי לזכור. איסלנד נחשבת ליעד טיול של פעם חיים, כדאי להתכונן לו כראוי.

למידע והרשמה צרו קשר בדוא"ל info@iceland.co.il

גיא גוטרימן הוא תושב איסלנד ועורך אתר איסלנד - מדריך ארץ הקרח והאש. מספק שירותי הדרכה וייעוץ למטיילים המתכננים טיול באיסלנד. איסלנד היא מדינה עם נוף ייחודי הכולל הרי געש, קרחונים, גייזרים, פיורדים, ואורות הצפון. לתכנון מסלול טיול בהתאמה אישית או להרשמה לטיול מאורגן, צרו קשר בדוא"ל info@iceland.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב