דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד להתכונן לחופשת סקי? 

מאת    [ 15/11/2010 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 1879 פעמים ]

 חופשת סקי דורשת הכנות רבות כולל הכנה  מבחינה גופנית, ציוד, בחירת אתר, סוג החבילה הרצויה ועוד. לפניכם טיפים המסבירים כיצד כדאי להתכונן לחופשת סקי בצורה יעילה.

 

הכנה פיזית

מומלץ להתכונן מבחינה גופנית לחופשת הסקי  משום שהסקי מצריך מאמץ רב ומפעיל שרירים שלא מופעלים בדרך כלל.   הגלישה נעשית בגובה רב בו יש פחות חמצן ויש עומס רב יותר על הגוף, לכן הוא חייב להיות מוכן. הגלישה מתבצעת שעות רבות מדי יום ונמשכת כשבוע. גולש   שלא יעמוד בכך יפסיד זמן יקר והנאה.

 

אם תמתחו שריר או תפצעו במהלך הסקי, החופשה כולה יכולה להיהרס. את אימוני הכושר צריך להתחיל כחודשיים-שלושה לפני היציאה לסקי. ההכנה כוללת  הגברת הגמישות והיכולת האירובית ועוד.  ההכנהמותאמת למצבו הגופני של הגולש והיא צריכה להיערך תחת השגחה.

תרגילים המתבצעים במסגרת ההכנה כוללים: הליכה מהירה שלוש פעמים בשבוע 40 דקות בכל פעם, כפיפות ברכיים ועוד.

 

שיפור רמת הגלישה

כדאי לרענן את יכולת הגלישה על מנת להגיע מוכנים ככל האפשר. הרענון יכול להיעשות בסקימולטור עם מדריך. מי שלא יודע לגלוש כלל יכול לקחת כמה שיעורים פרטיים עם מדריך או אפילו ללמוד במשך זמן ארוך יותר. ככל   שתגיעו מוכנים יותר, תחסכו את הלמידה באתר עצמו ותוכלו להתחיל לגלוש באופן עצמאי מהר יותר.

 

בחירת ציוד סקי

אם אתם גולשים מתחילים,  מומלץ לשכור את הציוד באתר בו תגלשו. עם זאת, השכרה בחנות לציוד גלישה עשויה להיות זולה יותר. בחבילות גלישה בהן כוללים הכול יש גם השכרת ציוד ולכן לא כדאי להשכירו בנפרד. לגולשים מנוסים המרבים בגלישה באתרים מומלץ לקנות את הציוד ולבחור את הפריטים המתאימים והאיכותיים ביותר, במקום לבזבז כסף על שכירת ציוד.

 

ציוד הגלישה  כולל: חליפת סקי שהיא סרבל או מעיל סקי ומכנסי סקי, כובע צמר, כפפות, מסכת סקי המגנה על העיניים מהשמש ומגנה עליהם בפני רוחות ושלג ועוד. הבגדים הינם בלתי חדירים  לקור, רוח והרטיבות , ועשויים מחומר נושם. הבגדים צריכים להיות קלים על מנת שהגלישה תהיה נוחה. אביזרים נוספים הם: קסדות לילדים, קרם שיזוף למניעת כוויות שמש וקור בפנים, האוזניים והצוואר.   

המעוניינים בגלישת סנובורד צריכים לרכוש או לשכור את הסנובורד עצמו, נעליים מיוחדות לגלישה ואת התפסנים המחזיקים את הנעליים. הסנובורד קיים בכל מיני סגנונות בהתאם לדרגת הקושי של הגולש. הנעליים חייבות להיות נוחות וברמת קשיחות מתאימה לגולש.

 

מהי הניירת הדרושה לחופשת הסקי?

ראשית צריך לבדוק שיש לכם דרכון בר תוקף, כרטיסי טיסה,     מזומן מקומי, מסמכים של הביטוח , כתובת וטלפון של המלון, אישור על הזמנת השכרת רכב, מפת אזור אתר הסקי, תיק קטן לנשיאת חפצים בעת הגלישה כמו פלאפון, מצלמה, בקבוק מים וכו'.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב