דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרנדים לוהטים בחתונה חמה 

מאת    [ 06/06/2007 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 3458 פעמים ]

טרנדים לוהטים בחתונה חמה.

זה נשמע אבסורדי: חתונה היא התגלמות המסורת, אז מה לחתונה ולטרנדים? תתפלאו-גם בחתונה יש אופנה! בואו נעבור על כמה טרנדים של השנה. רק אנא, זכרו: המאמר נכתב ב-1/06/07, אז אל תבואו בטענות אם ב-1/07/07 זה כבר לא יהיה אקטואלי...
אז מה יש לנו היום?
ראשית, מיקום החתונה. כבר לא מתכננים חתונה במקום שמחייב טיול שנתי. מחפשים מקומות קרובים ונגישים יותר, כדי למתן את כמות הפקקים. אורחים שמגיעים עצבניים מהעמידה בפקקים הם כבר לא מצרך רצוי בחתונה. מעדיפים לבחור להתחתן במקום קרוב ונגיש לאורחים.
שנית, יש עדיפות גבוהה לקיום החתונה במקום עם נוף לים. מה רומנטי יותר מים פתוח ושמים פרוסים מעל? אידיאלי לחתונה חלומית! כמובן שיש עוד כמה תנאים: משטח נוח לריקודים, דשא לישיבה רגועה עם ירוק בעיניים, חופה על רקע השקיעה - בקיצור, חתונה מושלמת! אם פעם חיפשו לערוך את החתונה על החול ממש, היום כבר מעדיפים נוחות. האורחות גילו שהעקבים שקעו בחול, כך שכל עקב הפך ל"עקב אכילס".
לא עוד! החול נשאר על החוף, אבל מניחים מעליו דק מעץ, כדי להקל על ההליכה מבלי לפגוע ברומנטיקה של החתונה.
ואחרון חביב בקטע זה: עדיפות עליונה למקומות פתוחים לקבלת הפנים בחתונה, אבל מעבר למקום ממוזג לאירוע עצמו. הזוגות מחפשים את השילוב המושלם בין הרומנטיקה של החולמים, לנוחות של המפונקים.
בקיצור: חתונה מושלמת, לכל טעם.
בקבלת הפנים לחתונה יש פינות ישיבה אלטרנטיבית, שהשנה תפסו שטח נרחב. יותר ספות, שולחנות גבוהים וכסאות בר, כריות מפוזרות, כורסאות קש קלוע , ועוד.
לגבי הכיבוד בחתונה : נעלמות ערימות האוכל על פלטות ענקיות, ובתמורה צצות צלוחיות עם מנות קטנות ומיוחדות. זה לא אומר שתישארו רעבים, אבל בטוח שתעריכו הרבה יותר את מה שיש בצלוחית, כי רואים כל ביס. לעתים, המנה כולה בגודל של ביס אחד...בנוסף: פחות עמידה בתור ליד המזנונים, יותר מלצרים מסתובבים. המלצר ניגש לכל אורח בחתונה ומציע מנה קטנה ואיכותית, מוגשת על קיסם בלווי רוטב, למשל.
ולגבי האוכל עצמו: יש נטייה לחזור לשיטות ההגשה של פעם. במובן של "ההיסטוריה חוזרת", ההיסטריה של המזנונים מעט עוזבת. כמובן שיש גישה שונה גם בהגשה. למשל, הגשה אמריקאית ,כשהצלחת מגיעה "בנויה" מהמטבח. המנה העיקרית, התוספות למיניהן וכו'. לחילופין: צלחת הגשה מרכזית ומסתובבת, כך שכל סועד מגיע לכל מנה - או , נכון יותר, כל מנה מגיעה לכל סועד.
פרט נוסף: בר קפה ותה שפתוח מתחילת הערב ועד סופו. הגעתם לחתונה עייפים מיום העבודה ומהפקקים שבדרך? שתו ספל קפה ותתעוררו! קפה שחור, פילטר, אספרסו,קפוצ'ינו - בקיצור, לא צריך להמתין עד סוף החתונה כדי לחכות לנס!
יש עיצובים בתאורה : שנדליירים, נרות, נוריות בשרשראות תלויות על העצים, פנסים סיניים,לפידים. יותר תאורה אומנותית, דינאמית, לעתים מינימליסטית.
היזהרו רק לא להיסחף לחושך או לאפלולית. זאת חתונה, לא מועדון. לא הייתם רוצים לגרום לכך שצביקה א' המבושם יחבק בחום, בזכות החושך, את דודה אלגרה, שהיא בגילה של סבתא.
לגבי העיצובים בחתונה: הפרחים חזרו, ובגדול - תרתי משמע. יש גם עזרים רבים:אגרטלים מעניינים, עציצים, כלים מיוחדים ועוד.
הבר בחתונה פחות אקטיבי, אבל יותר אפקטיבי. הכוונה שפחות רואים דמויות הזויות מסתובבות ברחבת הריקודים, אבל הבר נשאר פתוח לאורך כל הערב ומציע מכל טוב הארץ והחוץ-לארץ. אז נכון שזה מחייב אתכם לנוע לכוון הבר, אבל תוכלו לעשות זאת בקלות ובצעדי ריקוד. שמרו רק על קצב אחיד גם בחזרה מהבר, ולא רק בהגעה אליו-אם אתם יורדים לסוך דעתי...
לגבי מסכים: אם לא ניתן להציג עליהם את רחבת הריקודים, וותרו. לראות במשך כל החתונה דמויות סתמיות מרצדות לפני העיניים זה רק מסיט את תשומת הלב של האורחים מהחתונה ולעתים אף מעצבן לא מעט.
רק דבר אחד חשוב נותר על כנו: שיהיה במזל טוב!
גברת קורה שוורץ
מארגנת חתונות מקצועית עם ותק של 20 שנה. מפעילת האתר
חתונה | גני אירועים|מתחתנים

הכולל מאמרים, טיפים ועצות מעשיות לארגון חתונה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב