דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוסך פחחות רכב 

מאת    [ 14/11/2010 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2809 פעמים ]

 

אם רכבכם סופג מכה רצינית בעקבות פגיעה, כאשר רוצים לחדש את מראה הרכב,  הפתרון הוא על ידי תיקוני פחחות וצבע. את התיקונים ניתן לבצע במוסך מורשה ומנוסה בעל מחלקה של פחחות וצבע. במוסך משיבים את הרכב למצבו המקורי עם עבודה  מקצועית ואיכותית. כדאי לא להתפשר ולבחור מוסך עם צוות מיומן העובד באמצעות ציוד משוכלל. הצביעה צריכה להתבצע על ידי תנור צבע תוך שימוש בצבע  בהתאם להוראות היצרן.

 

באילו מקרים יש לבצע פחחות צבע?

 

כאשר רוצים לשפץ את הרכב – בעיקר כשמדובר על רכב ישן יחסית שצבעו דהה בעקבות השמש ומי הגשם. יש מקרים בהם מופיעה חלודה על הרכב המתפשטת על כולו ומשווה לו מראה ישן ומוזנח. צביעת הרכב מחזירה לו את מראהו המקורי והוא נראה כחדש. בעת מכירת הרכב מומלץ ביותר לערוך תיקוני פחחות וצבע שישפרו את מראהו. במקרים של קניית  רכב שיש לו פגיעות קלות ניתן לחדשו במוסך.

 

לאחר תאונה – תאונות רבות מתרחשות לצערנו בארץ ובהם הרכבים ניזוקים וצריכים תיקוני פחחות וצבע. לאחר תאונה על בעלי הרכב לגשת למוסך הסדר או מורשה ולבצע בו את התיקונים הנדרשים. הנזק הוא לא רק חיצוני אלא גם בטיחותי. לאחר עבודות פחחות וצבע תוך הקפדה על אלמנטים של  בטיחות, לא יהיה זכר לתאונה.

 

האם הביטוח מכסה את הנזקים?

 יש מוסכים שיש להם הסדר  עם רוב חברות הביטוח ובמקרה זה חברות הביטוח משלמות עבור התיקון ישירות למוסך. יש נזקים אותם חברות הביטוח אינן מכסות או שהלקוחות לא רוצים לטפל בו במוסך הסדר אלא במוסך שהם בוחרים. במקרים אלו הלקוח משלם עבור התיקון ומקבל את ההחזר מחברת הביטוח שלו.  ישנן פוליסות המכסות טיפול בכל מוסך מורשה ויש פוליסות שמכסות טיפול רק במוסכי הסדר.

 

מה נכלל במסגרת תיקוני פחחות וצבע?

מוסכים נותנים מענה לכל הקשור ליישורי שלדת הרכב, תיקון כללי של צבע ופח ועוד. המוסכים המקצועיים משלימים את תיקוני הפח והצבע במהירות ויעילות. הצבע הוא מקורי, איכותי ומותאם לרכבכם  לפי קוד הצבע. אם צובעים את כל הרכב אפשר להשתמש בצבע זהה ולא חובה להשתמש בצבע המקורי.

 

איך מזהים מוסך מקצועי?

 במוסך איכותי מועסק צוות מיומן ומנוסה, ציוד מתקדם ומחירים אטרקטיביים. מומלץ  לקחת הצעת מחיר לפני התיקון כדי שתוכלו להשוות עם מוסכים נוספים. מוסך איכותי מעניק שירות מהיר, יעיל וברמה גבוהה. המוסך צריך להיות מורשה מטעם משרד התחבורה ולהעסיק מנהל מורשה לניהול תחום פחחות הרכב. המוסך צריך להתקיים במבנה המתאים לעבודה ובגודל המספיק לטיפול במספר כלי רכב. במוסך צריך להיות שטח לתיקונים , לטיפולים, מחסן עבור חלקי חילוף ישנים וחדשים   וחנייה. המוסך צריך להיות בעל מכשור משוכלל כמו: מדחס אוויר,   מערכות מיוחדות לצביעה ואמצעים לשמירה על איכות הסביבה.

מוסך במודיעין - http://general-garage.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב