דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סורגים 

מאת    [ 14/11/2010 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 1947 פעמים ]

סורגים וגדרות

כל אחד מאיתנו היה רוצה ליהנות מתחושת ביטחון מקסימלית בביתו הפרטי, עבורו ועבור בני משפחתו. כל אחד מאיתנו היה רוצה לזכות בפרטיות ובביטחון אישי בביתו הפרטי מפני כל צרה שלא תבוא: גנבים, פורצים, מסיגי גבול, מציצנים ועוד. ובעידן המודרני, שבו גם תחום הביטחון עובר הפרטה, אין לנו ברירה אלא לדאוג לביטחוננו ולביטחון משפחתנו בעצמנו. במציאות שכזו הצעד האחראי ביותר שעל כל אחד מאיתנו לבצע הוא למגן ולאבטח את ביתו באמצעות סורגים וגדרות.

סורגים וגדרות – למען הביטחון האישי שלך

כל בעל בית פרטי חייב להגן על ביתו, שטחו ובני משפחתו. בתים פרטיים מועדים יותר לגניבות ולפריצות מכיוון שמלאכת הפריצה אליהם היא קלה יותר (באופן יחסי) בהשוואה לדירות בבניין. צעד ראשון הוא גידור שטח הבית בגדרות, שיקשו על חדירתם של מסיגי גבול למיניהם. גדרות גם יאפשרו לכם לשמור על פרטיותכם כשאתם שוהים בחצר הבית.

צעד שני כולל הצבת שערים בכניסה לשטח הפרטי שלכם ו/או מחסומים בכניסה למקום החניה הפרטי שלכם. שערים שכאלו, הניתנים לפתיחה רק על ידי מי שיש ברשותו מפתח או שלט רחוק, מונעים את כניסתם של זרים העלולים להפריע למנוחתכם, לפגוע בפרטיותכם, לגנוב, להשחית או לגרום נזק לרכוש שנמצא בחצר ביתכם (ריהוט גן, רכב, אופניים, אביזרי גינון ועוד).

צעד שלישי כולל את מיגון החלונות והמרפסות בבית באמצעות סורגים. סורגים הם "חומת המגן" האחרונה הניצבת בפני גנבים ופורצים, לאחר שצלחו את משוכת השערים והגדרות. לכן חשוב להקפיד להתקין סורגים איכותיים, חזקים ואיתנים שיקשו על מלאכת הפריצה ואף יהפכו אותה לבלתי אפשרית. גם אם ברשותכם מערכת אזעקה משוכללת וחיבור ישיר למוקד אבטחה, הסורגים הם אמצעי מיגון ואבטחה ראשון במעלה שאין לוותר עליו.

חשוב לציין שלא רק בעלי בתים פרטיים חייבים להגן על ביתם. גם בעלי דירות בבנייני מגורים חייבים להקפיד על אמצעי מיגון אישיים, שיעניקו להם תחושת ביטחון. בבנייני מגורים פרטיים גדרות ושערים ימנעו את כניסתם של מסיגי גבול לכת מתחם הבניין. בדירות בקומות קרקע ובקומות תחתונות, הסורגים חשובים במיוחד למניעת כניסתם של גנבים ופורצים שעלולים לחדור בקלות לדירה באמצעות טיפוס על המרזבים. וגם דיירי הקומות הגבוהות יותר זקוקים לסורגים, ולו רק בשביל למנוע מקרים של נפילת ילדים שהתכופפו מטה ובחוסר תשומת לב איבדו את שיווי משקלם.

סורגים וגדרות – ביטחון ואסתטיקה ללא פשרות

עבור אנשים רבים חשוב מאוד גם לשמור על חזות אסתטית של ביתם הפרטי. אנשים רבים לא היו מעוניינים להרגיש כאילו הם גרים בבית ביצורים, ומעדיפים ליהנות מסביבה ביתית נעימה ומזמינה.

העובדה שאנו מעוניינים להגן על עצמנו ועל משפחתנו בביתנו הפרטי, אינה מחייבת אותנו באופן אוטומטי להעניק לביתנו מראה של מבצר מסוגר ומאובטח, שכלל לא נעים לשהות בו. למרבה המזל כיום ניתן לייצר סורגים וגדרות איתנים, עמידים וחזקים במגוון עיצובים מודרניים ומרהיבים. כיום כל אחד יכול ליהנות מסורגים ומגדרות שימלאו את ייעודם במישור הביטחון וההגנה ובו בזמן גם לא יפגעו בחזות האסתטית של הבית שלנו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב