דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לחנוכה - מתנות לא שגרתיות ומתנות עם אמירה 

מאת    [ 13/11/2010 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 2612 פעמים ]

כאשר אנו רוכשים מתנות בין לקרובינו או במסגרת עסקית לרוב נתמקד במתנות שגרתיות וקלאסיות. כך גם כשמדובר בקניית מתנות לחנוכה. אך בחג זה יש לנו הזדמנות נהדרת לרכוש מתנה מיוחדת ומקורית שקשורה להיסטוריית החג או למשמעות החג הטמונה בסמליו או בעונת השנה של החג, החורף.

 

מתנות עם אמירה סביבתית – מתנות לחנוכה כמו גם לחגים ואירועים אחרים יכולות לשמש כפלטפורמה לאמירה סביבתית. כאשר אנו רוכשים מתנות נוכל להתמקד במוצרים עשויים נייר ממוחזר כמו למשל סביבונים להרכבה עצמית או לוחות שנה ומסגרות מהודרות. מתנות לחנוכה יכולות להיות קשורות לתקופת החורף, לכן קניית מוצרים עשויים מפליז (פלסטיק ממוחזר) כמו צעיפים, כפפות, גרביים, כירבוליות ושמיכות תתאים גם כן.

 

טיול בקברי המכבים – אם אנו רוצים להעניק לעובדינו מתנות לחנוכה בצורת יום גיבוש ניתן לעשות את האירוע באזור מודיעין בשילוב סיור מודרך בקברי המכבים. באזור ניתן לבקר בכול ימות השנה וכמובן לקבל סיור מודרך על ידי מדריך מקומי. המסלול קל ונמשך כשלושה קילומטרים בין יער יפיפה ונחלי גוש דן. מתנות חנוכה בצורת טיולים מודרכים הן דרך נהדרת לשלב יום גיבוש לעובדים יחד עם הכרה של היסטוריית החג וארץ ישראל.

 

ערב יצירה עם הילדים – כאשר אנו מחפשים מתנות לחנוכה שיהיו יותר מאשר מתנה חד פעמית, נוכל לארגן לבני המשפחה או לעובדינו ערב יצירת סמלי החג בשילוב הילדים. ניתן למצוא חברות שיגיעו אליכם הביתה או למשרד יחד עם כל חומרי היצירה ויערכו הפעלות מיוחדות לילדים וגם למבוגרים. את היצירות יוכלו הילדים לתת בתור מתנות לחנוכה לסבים ולסבתות למשל. מתנות לחנוכה בצורת פעילות גיבוש משפחתית או במסגרת העבודה הן בהחלט מתנות בעלות ערך מוסף.

 

סופגניות ולביבות בריאות – לא יכול לעבור חג חנוכה ללא מאכלי החג. סופגניות ולביבות הם מאכלי חובה של ממש. תוכלו להגיש לקרוביכם סופגניות כמתנות לחנוכה מעשה ידיכם בשיטות ודרך מתכוני בריאות. ניתן למצוא באינטרנט או לרכוש ספר בישול למאכלים בריאים ולהכין סופגניות בריאות בשלל מיני צורות ודרכים. כמו כן, מתנות לחנוכה בצורת מאכלי בריאות יכולים לכלול מארזי שי עם ממתקים אורגניים או ממתקים ללא סוכר ומוצרי אלכוהול טבעיים כמו יין אורגני או בירה לא מפוסטרת, כל אחת וטעמו.

 

כאשר אנו חושבים על קניית מתנות לחנוכה או לכול חג או אירוע אחר, נוכל בקלות לשלב אמירה סביבתית או חברתית. במקום לתת מתנות לחנוכה שכולנו קיבלנו כבר במהלך השנים, תוכלו להעניק לקרוביכם או במסגרת העסקית, מתנות לחנוכה עם ערך מוסף אמיתי ואמירה חזקה. חג שמח !

שירה מורן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב