דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברים שלעולם אסור לבצע בקידום אתרים 

מאת    [ 13/11/2010 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 1849 פעמים ]

גוגל ויחסו לתוכניות SEO

חברת גוגל ומנועי חיפוש אחרים ברשת מצד אחד מאוד אוהבים את עולם קידום האתרים, שכן עולם זה גורם לאתרים להיות מרשימים יותר, מפותחים יותר, בעליי מגון אשיר יותר של תוכן, והכי חשוב לעבוד כמה שיותר מהר ולפי התקן של הבניה שאיתה השתמשו בבנית האתר. מצד שני קידום אתרים מהווה בעצם סוג של מניפולציה ומרמה על מנועי החיפוש ולכן ישנו קו מאוד דק בין מה מותר לבצע ומה אסור.

קידום אתרים החלוקה לשלוש

הקידום "הלבן" הקידום שלמעשה מאפשר לנו לבצע קידום אתרים לפי מה שגוגל מסכים ורוצה. בקידום הלבן מקדמי האתרים מקבלים הנחיות ישירות מגוגל מה מותר, ומה הולך להשתנות. גוגל מתקשר עם מקדמי האתרים בהודעות מראש מתי האלגוריתם הולך להשתנות ומה משתנה בו. מקדמי האתרים מקבלים את הגזרה ונערכים בהתאם. חלק זה של קידום טופס כשליש אחד מהקידום.

הקידום "האפור" קידום האתרים ברובו הגדול (כשני שליש) נחשב לקידום האפור. בקידום האפור למעשה מקדמי האתרים מבצעים קידום אתרים על בליינד, לפי הידע הנרכש בנסיון העבר. קידום אתרים בחלק זה שהינו החלק הארי הוא שימוש בטכניקות שגוגל מסרב לפרסם אך מקדמי אתרים הבינו כי הם יעילות ולגיטימיות מבחינת גוגל. דבר מאוד חשוב, עם אתה ועוד 5 חברים שלך תחשבו שהפעולה לגיטימית ככול הנראה היא אכן לגיטימית, שכן פעולה שלא לגיטימית הינה פעולה שאדם בריא יבין לבד כי הינה זיוף על גוגל. חלקים אלו משתייכים לחק הקידום האסור, שהוא החלק הבא:

קידום "שחור" קידום אתרים שחור הינו קידום לא לגיטימי ואסור בתכלית האיסור. הן מבחינת גוגל והן מבחינת אתיקה. בחלק זה נכלל הכתב המוסתר (לא היית רוצה לראות את המתחרה שלך מתקדם ככה בלי אפשרות לעצור אותו נכון?) וכמו כן אתרי מראה (תדמיין את המתחרה שלך עם 10 אתרים שתופסים את כל העמוד הראשון). למעשה נכללים שם כל הדברים שכל אדם הגון יכול להבין לבד כי אינם לגיטימיים.
קידום אתרים שחור אסור ומסוכן ביותר, שכן ברגע שגוגל תופס אתר המשתמש בקידום אתרים שחור (והוא תמיד תופס לבסוף) גוגל מסלק אותו מאינדקס האתרים שלו, ויש אתרים שנענשו בכזאת חומרה שהם לעולם לא יופיעו בגוגל יותר.

תמיד יש הזהרה מראש

לא תמיד יש הזהרה מראש, תלוי מה החומרה שגוגל רואה את הפעולה שלך. לדוגמא: קידום יתר עם יותר מדיי פעמיים מילת המפתח באתר תתן אזהרה מראש נקווה שנדע לקרוא את ההזהרה הזאת בזמן. ההזהרה תבוא בצורה של ירידה במיקום האתר. במידה ולא נבחין בכך או נתעלם מכך (אה סתם ירד האתר במיקומים כנראה המתחרים מקדמים יותר) אנו נמצא את עצמנו נענשים מהר מאוד. צריך להיות פיקחים מאוד לגביי העניין. אך בקידום של מלל מוסתר ותוכן אחר מוסתר גוגל לא נותן תמיד הזהרות והאתר עלול להיות מוכחד במהירות שבא עלה.

הסיבה שגוגל אינו נותן אזהרות לאתר המשתמש בקידום אתרים שחור הינה בשל העובדה כי מניפולציות שעלולות להגרם בטעות צריכות להשקל ולתת הזדמנות למקדם האתר לתקן אותם, אולם מניפולציות כאלו בולטות אשר אין ספק כי לא טעות היא הגרמה לכך תלקח בחשבון במלוא החומרה. חשוב גם לזכור כי גוגל הינה מערכת אמריקאית. ואמריקה כידוע מרמה נחשבת מסוכנת מרצח.

מאכל לכולם קידום מוצלח
ומקווה לראות עוד אתרים יפים במקומות הראשונים

 

ליאור הרשקו
Msp-Site


קידום אתרים | בניית אתרים | קידום אתרי פלאש | בניית אתרי פלאש | אחסון אתרים | קידום אתרים בפייסבוק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב