דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח צד ג' לרכב 

מאת    [ 13/11/2010 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 2022 פעמים ]


ביטוח רכב הנקרא - ביטוח צד ג' הינו ביטוח  המכסה את הנזקים שנגרמו  לרכב או לרכוש של צד שלישי אחר.  נזק הנגרם לאחר  יפוצה ע"י חברת הביטוח , ע"פ הפוליסה  ותנאיה. ככלל  ביטוח צד ג' נכלל בביטוח הרכב המקיף, אם ישנה פוליסת  ביטוח שינו כיסוי על נזקים שנגרמו, ואין צורך לרכוש פוליסת ביטוח נוספת. כיוסי נוסף מקובל בפוליסת ביטוח צד ג' לרכב הינו כיסוי הוצאות משפט למבוטח לצורך התגוננות בפני תביעת צד ג' בשל מקרה   הביטוח, על פי תנאי הפוליסה.


תעריפי ביטוח צד ג' נקבעים לפי נתוני הנהג העיקרי ברכב, מספר הנהגים הנוספים ונתוניהם, וכמובן סוג הרכב והיסטוריה של תביעות בעבר. הרחבות  והוספות לפוליסה הבסיסית ביטוח צד ג' לרכב בד"כ בתוספת תשלום, הדבר מבטיח לכם כיסוי רחב יותר וממצה ההופך פוליסת ביטוח צד ג' לרכב לביטוח משודרג המותאם בדיוק לפי צרכיכם.
הרחבות המקובלות הינן שירותי דרך וגרירה ,תיקוני דרך, חילוץ והחלפת גלגל, כיסוי לשבר שמשות,  רדיו חליפי . לעניין הגנה משפטית  במקרה של תביעות במקרה של תאונה והפעלת הליכים משפטיים, בהם מוגש נגד המבוטח כתב אישום ע"י המדינה או מטעמה עקב מקרה ביטוח המכוסה בפוליסה. הרחבה זו מעניקה ייצוג משפטי ויעניק הגנה משפטית הדרושה.  חשוב לציין כי ביטוח צד ג' לרכב הוא ביטוח חלקי ומיועד בדרך כלל לרכבים שערך השוק שלהם נמוך.סכום הפיצוי נקבע ע"פ סכום הנזק שנגרם לצד ג', אך לא עולם לא יעלה על גבול האחריות שנקבע בפוליסה.


ניתן לסכם ולומר, כי ביטוח צד ג' לרכב הינו ביטוח שיש לעשות אותו, כאשר מגיעים למצב בו חברת ביטוח רכב לא מסכימה לחדש ביטוח מקיף , ואין ברירה אלא לעשות ביטוח צד ג', אך באמצעות תוספות והרחבות לפוליסה , כפי שתיארתי קודם ניתן לשדרג את פוליסה מתאימה, וזכות לכיסוי ביטוחיי מתאים.הדבר יחידי שאינו ניתן לבטח הוא כדומה לביטוח אשר מפצה על נזקים שנגרמו לרכב שלך או לרכב של מישהו אחר. אם הרכב שלך ניזוק, או אם פגעת ברכב של מישהו אחר, תפוצה אם יש לך ביטוח רכב מקיף. הביטוח נקרא "מקיף" כי הוא מקיף מגוון גדול של סיכונים שאתה מבוטח מפניהם, כמו גניבה, תאונה, שריפה, ועוד כפי שמפורט בפוליסה.
בנוסף לביטוח צד ג' לרכב ,  בעלי רכב דו-גלגלי, קטנועים ואופנועים מסתפקים בדרך כלל ביטוח צד ג'. בעיקר עושים כך מסיבה לרוב שחברות הביטוח מסרבות לבטח אותם, והביטוח יקר מאוד, והקטנועים משום שמחיר הביטוח יקר יחסית לערך הקטנוע עצמו.

המאמר זה נכתב ע"י דאבל פתרונות אינטרנט, כתוכן שיווקי עבור אתר www.incar.co.il  השוואת מחירי ביטוח רכב מאפשר לגולש לקבל פניות להצעת מחיר ביטוח רכב לרכב הפרטי , ביטוח לאופנועים , ביטוח לאוטובוס ורכבים מסחריים.







מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב