דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסמכי חובה בהוצאת ויזה לארצות הברית 

מאת    [ 13/11/2010 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 2931 פעמים ]

מסמכי חובה בהוצאת ויזה לארה"ב – כל מה שקשור לעבודה שלכם

מאחר וכל תעסוקתם של אותם עובדי שגרירות ארצות הברית בישראל היא לוודא כי באמת אתם יוצאים למדינתם אך מתכוונים לחזור בשלב מסוים ולא להשתקע בארה"ב, הרי שהם דורשים מסמכים המוכיחים את כוונותיכם. מסמכי חובה בהוצאת ויזה לארה"ב הם קודם כל אלו הקשורים לעבודה השוטפת שלכם. קבלה של מסמכים ממבקש הבקשה לויזה לארה"ב, כגון תלושי משכורת אחרונים ואפילו אישור מהמעביד, המעיד כי אתם עובדים אצלו וכל רצונכם הוא לטייל ולחזור אל הארץ ואל מקום העבודה שלכם, היא עניין חשוב ביותר.

 

מסמכי חובה בהוצאת ויזה לארה"ב הנוגעים לרציפות העבודה שלכם ולכוונה שלכם לטיול בלבד, כשכל רצונכם הוא לחזור לישראל ולהמשיך להתפרנס בה, הם אלו שיעשו לכם את החיים קלים הרבה יותר בדרך לאישור הויזה שביקשתם ובדרך לרכישת הכרטיסים וביטוח הבריאות לחו"ל שלו אתם נזקקים לשהייה שלכם באמריקה.

 

מסמכי חובה בהוצאת ויזה לארה"ב – פירוט חשבון בנק וחסכונות

עוד בקשה הגיונית מצד הממשל האמריקאי של מסמכי חובה בהוצאת ויזה לארה"ב, הם כל אותם מסמכים המעידים על כך שמרכז חייכם הוא כאן בישראל. הכוונה היא שמי שחי כאן חייב להיות בעל חשבון בנק מסודר ובדרך כלל הוא מחזיק בנכסים כלשהם שמאפשרים לו לגור בדירה או להרוויח כסף מדירה להשקעה לדוגמא.

 

מסמכי חובה בהוצאת ויזה לארה"ב שמתבטאים בפירוט חשבונות הבנק שלכם והחסכונות שבבעלותכם הם אלו שיכולים להוכיח לכל פקיד שגרירות כי מרכז חייכם הוא בישראל ואין אתם מתכוונים לעזוב את כספכם כאן ולהיעלם בארצות הברית הגדולה. אותם מסמכים המעידים על רכוש ונכסים משדרים בצורה מדויקת לאותם פקידים של השלטונות האמריקאיים כי מדובר באדם שעוזב את ישראל, אבל יהיה חייב לחזור אליה בכדי להמשיך וליהנות מהרכוש שצבר.

 

מסמכי חובה בהוצאת ויזה לארה"ב – מסמכים שונים וייעודיים

מעבר לשני סוגים של מסמכי חובה בהוצאת ויזה לארה"ב שהוצגו לעיל, ישנם מסמכים ספציפיים המתאימים לכל אחד הדורש ויזה לארה"ב מסיבותיו הוא. מי שהוא חייל משוחרר חייב להביא עמו את תעודת השחרור שלו מהצבא. לעתים יש כאלו בינינו שיש להם קרובים או חברים בארצות הברית והם מעוניינים לטייל ולהסתייע בהם בכדי ללון אצלם. מדובר בחיסכון של כסף רב כשההוצאה העיקרית ואולי היחידה היא רק על טיסות למדינת היעד.

 

אנשים כאלו מחויבים להמציא מסמך מסוים מאותו מארח שמעיד על כך כי הם מגיעים לתקופה מוגדרת או לתקופה זמנית שלאחריה הם מתכוונים לחזור לישראל. הרעיון של מסמכי חובה בהוצאת ויזה לארה"ב הוא די ברור, מאחר ושלטונות ארה"ב מנסים בכל כוחם לרדת לעומק השאלה החשובה שעולה לגבי כל אחד ואחד המעוניין להיכנס לשטחה של מדינתם. השאלה היא, אם הוא מנסה להיכנס במרמה ואז להישאר בצורה לא חוקית, או שהוא אזרח תמים שמסביר את סיבת בקשתו לויזה בכנות.

אירית גליל
ויזה פורם - פשוט להוציא ויזה לארה"ב
www.visaform.co.il
www.fastvisa.co.il
 
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב