דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקמת אתרי אינטרנט וייבוש הביצות 

מאת    [ 11/11/2010 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2135 פעמים ]

כשאתם נתקלים בפעם הבאה בחברה שמציעה שירותי הקמת אתרי אינטרנט עצרו לרגע והסירו את הכובע לאות כבוד. מי שאין ברשותו כובע מוזמן לפנות אל חברה מתאימה שמציעה השכרת כובעים למקרים מיוחדים. יש לחברה הזאת אתר מוצלח מאד שוודאי הוקם על-ידי חברת הקמת אתרי אינטרנט שבפניה יש להסיר את הכובע וחוזר חלילה. אם הנכם תוהים מדוע יש להביע כבוד בפני אנשי מקצוע אלה היזכרו ולו לרגע בחלוצים מהימים ההם שייבשו את הביצות למען הדורות הבאים. נזכרתם? חברות הקמת אתרי אינטרנט הם כמו החלוצים הללו. חברות אלה עושות את מה שהחלוצים עשו בעמק יזרעאל ובחולה ובכל המקומות בארץ שבהם שלטו הביצות. חברות הקמת אתרי אינטרנט הן המקבילה המודרנית בעולם האינטרנט של מייבשי הביצות מהעליות הראשונות.

האינטרנט הוא ביצה. מידע חדש נכנס מדי יום אל הרשת ונשאר שם. לאינטרנט אין ניקוז ומפלס המים עולה ללא הרף. הקמת אתרי אינטרנט היא למעשה בניית איים שיבלטו מעל הביצה ויאפשרו לגולשים התשושים מחיפושים עקרים להגיע אל חוף מבטחים שבו הם יוכלו לנפוש מתלאות הביצה. כל מי שניסה ולו פעם אחת למצוא מידע חשוב (חשוב עבור הגולש, לא חשוב באופן אבסולוטי) באינטרנט יודע עד כמה קשה למצוא את המידע הרלבנטי בתוך המסה האדירה של מידע חסר חשיבות. הגולש דומה למי שחותר בתוך הביצה בסירה זעירה ומנסה למצוא מדרך לכף רגלו. כיוון שאין לו יונה הוא מחפש באופק סימן ליבשה. כשהוא נתקל באתר טוב, אתר שבולט מעל מימי הביצה בזכות עבודת עיצוב אתרים טובה, הוא יכול לנשום לרווחה ולעצור למנוחה.

הקמת אתרי אינטרנט שראויה לכבודם של מייבשי הביצות האגדתיים איננה כל עבודת הקמת אתרי אינטרנט שניתן למצוא. גם בתחום של הקמת אתרי אינטרנט יש חלוצים טובים ומעמידי פנים מרושעים. רק מי שבאמת יודע את המלאכה שלו, שמבין בתחום של עיצוב אתרים עשוי היטב, שיודע ליצור ממשק ראוי לשמו, שמבין איך לערוך את המידע באתר יכול להתהדר בתואר המכובד של מומחה לענייני הקמת אתרי אינטרנט וממילא לכבוד הראוי לחלוץ מייבש ביצות. רק מי שיודע איך ליצור באמת אתר ראוי לשמו באמת יוצר אי בולט מעל הביצה. הקמת אתרי אינטרנט כשלעצמה איננה מספיקה. מומחיות ומקצוענות בתחום של הקמת אתרי אינטרנט הן התכונות שהופכות בונה אתרים רגיל לחלוץ מייבש ביצות ראוי לכבוד.

הקמת אתרי אינטרנט ראויה לשמה נעשית תמיד יד ביד עם עיצוב אתרים ראוי לשמו. כשאתם חותרים בסירה הזעירה דרך מימי ביצה יש לזכור את העצה הבאה. לעיתים אתם מבחינים לפתע באי שבולט מעל המים. בחנו אותו לרגע לפני שאתם עולים עליו בביטחון. איים רבים הם אשליה, אחיזת עיניים, מלכודת לגולשים תמימים. אתם עולים על האי ושוקעים יחד איתו אל מימי הביצה העכורים. רק איים – אתרים – שבהם הושקעה עבודה טובה של עיצוב אתרים הם איים יציבים שמבטיחים את המידע הנחוץ. גורו לכם ממיני חובבנים בתחום של הקמת אתרי אינטרנט שרק יוצרים אשליה של יציבות בביצה אבל בעצם מובילים אתכם היישר אל מלכודת המים העכורים. הקמת אתרי אינטרנט היא עניין למקצוענים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב