דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת חברת הובלה 

מאת    [ 11/11/2010 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 2179 פעמים ]

חיפוש אחר חברת הובלות
שוק ההובלות בארץ הוא עצום. ניתן למצוא חברות הובלה גדולות, עצמאיים וגם חאפרים עם טנדר שתמורת כמה מאות שקלים יעמיסו כמה רהיטים וארגזים. על מנת לאתר את החברה המתאימה לנו ביותר, מומלץ לקבל המלצות מהמשפחה, מחברים וקולגות לעבודה. מלבד זאת, ניתן לגלוש ללוחות בעלי מקצוע הקיימים היום בשפע באינטרנט ולחפש את החברה המתאימה לכם. רוב אתרי האינטרנט יספקו לכם הצעת מחיר באמצעות מילוי שאלון קצר הכולל כמות ארגזים, רהיטים וכדומה, ואילו בטלפון, סביר שלא יספקו לכם הצעה רלוונטית ויידרשו להגיע לדירה על מנת להתרשם מכמות הציוד.

בחירת חברת הובלה
לאחר שאיתרתם מספר חברות הובלת דירות שתהיו מעוניינים ליצור איתן קשר, ערכו רשימת מלאי. הרשימה צריכה להכיל את כל הציוד שיש להעביר – רהיטים, כמות ארגזים, כמות מוצרי חשמל גדולים כגון מקרר או מכונת כביסה וכדומה. רק לאחר סיום עריכת הרשימה, צרו קשר טלפונית או באמצעות האינטרנט עם החברות השונות.

בשיחה עם החברה, ציינו את כמות הארגזים הקיימים, הרהיטים וכדומה. בררו האם החברה בעלת ביטוח למקרה של נזק, האם החברה מספקת לכם ארגזים לפני מועד ההובלה או שאולי היא זו שאורזת את הכל כחלק מהשירות. רק לאחר שיש לכם את כל הפרטים הרלוונטיים עבורכם, רק אז תדברו על המחיר.

המחיר משתנה מחברה לחברה. לעיתים תלוי בתקופת ההובלה, המיקום, הקילומטארז' שיאלצו לנסוע מדירה אחת לשנייה, האם קיימת מעלית או לא, האם יש צורך בשירותי מינוף, מהי התכולה שיש להעביר וכדומה. לכן, ככל שתהיו מוכנים יותר מבחינת פרטים, כך תוכלו לסגור מהר יותר את העסקה הטובה עבורכם.

יום ההובלה עם חברת הובלות

לרוב, יום ההובלה קשה לכולנו. צריכים להיות ערניים ולפקוח עין על העברת התכולה, ישנו פחד שמשהו ישבר או לא ילך כמו שצריך ומה לא. לכן, באם יש לכם ילדים, השאירו אותם אצל הסבים והסבתות או אצל חברים, בחרו יום לפני יום ההובלה מי מכם יישאר בצמוד למשאית ההובלה ומי מכם יעלה אם המובילים לדירה. כמו כן, אם ישנו ציוד רגיש שאתם מעוניינים להעביר באופן עצמאי, אל תשכחו לאסוף אותו קודם ולהכניסו לרכבם בטרם עת. מלבד זאת, הוציאו כסף מזומן מראש – הן עבור שירות ההובלה והן לטיפים עבור המובילים.


לסיכום, המלצות על חברות הובלה תמצאו בשפע, את הבחירה הנכונה כבר תצטרכו לעשות לבדכם. אנו מקווים שתעשו שימוש בטיפים שקיבלתם כאן על חברות הובלות דירות. ועוד הערה קטנה. במידה ואתר מתגוררים באיזור השרון חפשו חברה להובלות בשרון. זה יקל עליכם, אלו חברות שמכירות את האיזור וגם יהיה כנראה זול יותר מאשר חברה שצריכה להגיע מרחוק.

 eyeweb - בניית אתרים לעסקים המתמחה בבניית אתרים לעסקים תוך דגש על קידום אתרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב