דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סאונה יבשה כחלק מאורח חיים 

מאת    [ 10/11/2010 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 1986 פעמים ]

כולנו מחפשים פתרונות כלשהם בכדי לסייע לגופנו להתמודד עם מצוקות היומיום. גם אם זה נשמע מוגזם למישהו, הרי שאם נעצור לרגע ונשים לב לתנוחת ישיבתנו אחרי מספר שעות במקום העבודה או לתנועות גופנו במאמצים פיסיים מסוימים, נוכל לראות עד לאלו רמות של מצוקה גופנית אנו יכולים להביא את עצמנו.

אנו לא ששים לגשת לרופא ולטפל בעצמנו, והאמת שלא תמיד יש סיבה. החוכמה צריכה להגיע על ידי המחשבה הנכונה שתביא לנו פתרונות שיכולים להשתלב בדרך החיים שלנו ולתרום לבריאות גופנו מבלי שנזדקק לתרופות או לטיפולים מיוחדים. סאונה יבשה בשרון יכולה בקלות להיות זאת שתסייע רבות כמעט לכל אדם לשפר את מצבו הגופני ולעתים גם את הרגשתו הנפשית. אל שמבלים בחדרים חמים של סאונה יבשה כמעט מידי יום, יכולים להעיד מגוף ראשון עד כמה הדבר מעורר אותם ומסייע לגופם להיות משוחרר יותר, כחלק מהרגשה כללית הרבה יותר טובה. כמובן שיש לשים לב להגבלות מסוימות, אישיות וכלליות, בכדי להפיק את המקסימום בעניין זה ובכדי שלא לסכן את עצמנו במקרים מסוימים.

סאונה יבשה  לעתים זה גם בילוי חברתי

אלו המנויים על חדרי כושר או קאנטרי קלאבים שונים ברחבי הארץ או בספא בשרון אינם עושים זאת רק בשל הפעילות הגופנית הבריאה שהם מציעים. כיום קאנטרי קלאב רציני הוא מכלול של פעילויות, חוגים, בריכות, טיפולים, ומה לא. כך קורה שגם סאונה יבשה וגם רטובה הם סוג של בילוי המוצע לכל מי שנרשם כמנוי. בני גיל הזהב למשל אינם ידועים כחובבי הרמת משקולות או דברים מעין אלו ולכן הם מגיעים בכדי לפתוח את היום בשחייה שמעוררת אותם, ובשיחות חברה שונות עם בני גילם. כל אחד מאתנו יתקשה לטעון כי שיחה טובה עם חברים במתקן של סאונה יבשה היא אינה בילוי חברתי, ואפילו כזה שעושה טוב יותר מאשר כל מפגש מאורגן ורשמי. גם לצעירים יש את מספר דקות הרגיעה בתוך חדרון חם של סאונה יבשה כדי להשתחרר ולהביא את ההרפיה המבוקשת לגופם, אך יחד עם זאת גם להחליף כמה מילים חשובות עם חבר או בעל עסק שעמו הם יכולים לפתח קשרים.

 סאונה יבשה לנסות להפיק את המקסימום

הרצון העז שלנו לתת לגוף את השחרור שהוא כל כך צריך הוא דבר אחד, אך לעתים אנו מספיק חכמים לשים לב שגם הראש (כלומר המחשבה וההרגשה בכללית) צריכים איזו "התנעה קטנה". כך אנו יכולים לראות עד כמה סאונה יבשה או ספא בשרון יכולה לשלב בין שני הדברים המאוד חשובים של בריאות הגוף והנשמה גם יחד. מה שמעניין הוא שזמן השהייה באותו חדר סאונה לוהט הוא די קצר ולמרות זאת הדבר מסייע לרבים לאזן את עצמם אם הם מקפידים לשמור על הכללים הנכונים.

 

ספא בשרון באבן יהודה


ספא זוגי טומוקו בהרצליה פיתוח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב