דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החלפת ראש דיו קלילה ל-ראשי דיו למדפסת 

מאת    [ 04/06/2007 ]

מילים במאמר: 720   [ נצפה 12368 פעמים ]

כאשר יצרני המידפסות הראשונים יצרו בזמנו את המידפסות הראשונות הרי שהם כנראה לא חישבו נכון לאיזו תפוצה אדירה יזכה השימוש במדפסות הביתיות .כיום הן משמשות אותנו כמעט בכל צעד וצעד, לשליחת דברים האחד לשני ולהדפסת טווח רחב של פלט מן המחשב.

יחד עם זאת, רבים עדיין נרתעים מהתעסקות במדפסות יתר על המידה וזאת מכיוון שהדבר נראה להם מסובך מדי.לכן, רבים "משביתים" את השימוש במדפסת (בייחוד המבוגרים יותר שבנו) מתוך חשש ואי ידיעה של כיצד להחליף ראש של דיו ואפילו איך להתחיל אפילו לגשת לעניין זה .למען האמת, אין בכלל סיבה לחשוש מכך ולשם כך ישנם פתרונות רבים ומעשיים מאד.מספיק שתקראו את המאמר הזה ומיד תדעו איך ל"השתלט " על המדפסת שלכם.

במבט ראשון אומנם ייתכן ונראה לכם שהמדפסת היא דבר קשה לטיפול בגלל שכולה עם כפתורים ו"מפחידה " מעט. אבל לא כך הדבר. היא בסך הכל נועדה לרשותכם וכדי לשרת אתכם.לשם כך אתם צריכים לדאוג לה לעיתים: לבצע פעולות הדפסה מדי פעם (כדי שהדיו לא יתייבש),לנקות אותה חיצונית וגם מעט פנימית עד כמה שאפשר (גם בחלק של הכנסת הדפים - כדי שלא יצטבר יותר מדי אבק שייכנס לאזור גלגלי השיניים) וכאשר צריך להחליף דיו - אז לא לחשוש מכך. הנה אנו פה כדי לעזור לכם להכיר את העניין טוב יותר. 

איזה צבע אני צריך?

על כל מדפסת מצויין שם דגם בליווי מספר ספציפי ליד שמה. כאשר מתקשרים למוכר דיו שסומכים עליו הרי שרק צריך לציין את שם המדפסת והמספר הנ"ל והוא כבר ידאג מיוזמתו לשלוח לכם את הדיו המתאים ביותר עבורה.אגב,כהארה: דווקא בעידן הנוכחי בו שוק ראשי הדיו פורח - רצוי לסמוך על מוכר הדיו שלכם היות ובשוק מסתובבות מחסניות אשר לפעמים אינן מספיק מקצועיות אשר יוצרו באופן בלתי מפוקח - אישית במזרח הרחוק. לכן, על מנת לקבל דיו איכותי  כדאי להכיר מוכר ראשי דיו שסומכים עליו.

האם אני צריך מחסנית אחת - או שתיים או שלוש?

זה תלוי במדפסת הספציפית . ויצרן הדיו יאמר לכם אילו סוגי דיו אתם צריכים וגם כמה ראשים. עבור מי שלא מתמצא בעניין נאמר כך: ישנן מידפסות שבהן כל הצבעים מסודרים בשתי מחסניות בלבד ( מחסנית לשחור ומחסנית לצבעים ביחד) וישנן מידפסות בהן לכל צבע חוץ מן השחור יש מיכל נפרד.כך או כך,די כפי שציינו קודם לכן בציון שם המדפסת ומספרה בלבד (המספר ליד שמה) ומוכר מנוסה ישלח לכם דיו ללא שום טעות ולו המינימאלית ביותר בזיהוי.זהו שיקול חשוב ביותר בקניית דיו למדפסת.לעיתים במידה והקנייה מתבצעת במקום בלתי מוכר ובלתי מנוסה הינכם עשויים להגרר לימי המתנה נוספים שלא לצורך,הנגרמים עקב אי התמצאות מיטבית ונכונה של מוכר הדיו.על כן קחו לתשומת ליבכם ולשיקולכם את מיומנותו של מוכר הדיו הנבחר הסופי ואת התרשמותכם ממנו ומידיעותיו בנושא. השתדלו לפנות למישהו מנוסה על מנת לקבל במהרה ובמדויק את הנחוץ והאיכותי.

כיצד אני מוציא את הקודמות כאשר אני מקבל את המחסניות החדשות?

אל דאגה. ראשית,כל מוכר דיו מקצוען יוכל ללוות אותך בתהליך זה ברצון (וזהו אכן חלק חשוב ביותר המעיד על איכות מיקום קניית הדיו) ושנית, העסק לא מסובך כלל וכלל כפי שהוא נראה בדימיון.

שימושיות וחווית משתמש - בהחלפת מחסניות דיו

"שימושיות" היא המילה המציינת את הרעיון : עד כמה נוח לי לעשות כך וכך עם מוצר.בנוגע לעינינינו הרי ש"שימושיות" המדפסות ובייחוד הקטע של החלפת הדיו הופכים ל"לא מי יודע מה נוחים". בעוד שחווית הדפסת כל הדפים במדפסת היא נוחה מאד וכמעט שלא דורשת דבר מלבד לחיצה על כפתור - הרי שמלוא תהליך החלפת הדיו בד"כ הינו פחות נוח מכך. אולם,עדיין ניתן לשפר את נוחות הביצוע על ידי שיפור ידיעותיו של מחליף הדיו - ומראש. 

כאשר ישנם שני ראשים להחלפה בתוך המדפסת

ראשית,כמו בכל דבר מוטב אם נציין שכדאי לדעת מראש ולברר לפני הזמנת הדיו כיצד מחליפים את הדיו במדפסת.

בשיחה של שתי דקות העינינים יובררו לכם עד מהרה לאשורם. אם תפתחו את מיכסה המדפסת לפי הוראות מוכר הדיו בטלפון, תראו במו עיניכם ,עד כמה הדבר פשוט: כאשר מיכסה המדפסת ייפתח תראו מול עיניכם שתי קופסאות פלסטיק בסך הכל ובד"כ כאשר עליהן סימני חיצים שגם מראים לאיזה כיוון רצוי להכניס לתוכן את "ראשי הדיו " החדשים  כדי שייקלטו היטב.

זהו. מעבר לכך לא דרוש לדעת שום דבר.כל נושא השימושיות במוצר שבמקרה זה הוא המדפסת הביתית ,יהפוך לנוח הרבה יותר.בנוסף ,כדאי לדעת שרצוי להצטייד מראש בשקית ניילון כדי להכניס לתוכה מיידית את ראשי הדיו שמוציאים החוצה ,במעט סבלנות וללא לחץ בפעם הראשונה שמבצעים את החלפת הדיו.

אנחנו מקווים שהורדנו במעט את החשש מכל אלו אשר בד"כ העדיפו שלא להתעסק יתר על המידה עם המדפסות ובשל כך נמנעו מהדפסות שוטפות במשך זמן. אין כל הצדקה לכך. תהליך החלפת דיו יכול להיות נוח מאד וקליל. בייחוד כאשר אתם עם איש מקצוע סבלני מעברו השני של הטלפון שחפץ לספק לכם מידע איכותי והנחיות שירות כנדרש ובאופן האנושי ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב