דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאסטר שף - מבשלים ריאלטי 

מאת    [ 08/11/2010 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 5734 פעמים ]

לפני שעלתה תוכנית הריאלטי מאסטר שף לאוויר, היו תהיות רבות, האם תצליח לכבוש את לב הקבל, ולזכות לשיעורי רייטינג גבוהים כמו תוכניות ריאלטי בסדר גודל של כוכב נולד. היו ספקנים רבים שטענו שתוכנית אוכל לא יכולה לקבל יותר מ 20% רייטינג. אלא שהשבוע התבשרנו על כך שהתוכנית אף עברה את מחסום ה 30% רייטינג. מדובר באחוזי צפייה גבוהים מאוד, אפילו בקנה מידה של תוכניות ריאלטי. התוכנית בערוץ 2 היא למעשה הגרסה הישראלית לתוכנית הריאליטי של ערוץ הטלוויזיה הבריטי,  בי בי סי הנקראת אף היא Masterchef . בדומה לתוכנית כוכב נולד, שבה זמרים חובבים מתחרים על תואר הכוכב הבא, כך בתוכנית  מאסטר שף, בשלנים חובבים מתחרים על התואר מאסטר שף. בתוכנית מאסטר שף מתמודדים 12 מועמדים המאמינים שהם אמנם מבשלים חובבנים, אך גלום בהם הכשרון והפונציאל להגיע רחוק בתחום הכנת מנות מושקעות ויוקרתיות. רק שלושה מהם יגיעו לגמר הגדול. אחד הדברים המעניינים בתוכנית הוא שהמתחרים מקבלים קופסה מסתורית שבתוכה יש חומרים אשר מהם המתחרים נדרשים להכין ארוחה.

מאסטר שף היא תוכנית לכל מי שאוהב אוכל, אוהב לאכול, ואוהב ללמוד להכין מאכלים טעימים. השילוב של אוכל טעים יחד עם ריאלטי הוא שילוב מנצח, ולהערכת מפיקים התוכנית צפוי להביא לרייטינג די גבוה. התוכנית באנגליה זכתה להצלחה רבה, כאשר באחת העונות למשל שלחו את שלושת הפיינליסטים לצרפת, לבשל במסעדת בית מלון יוקרתי, לאחר מכן המתחרים בתוכנית הגמר חזרו אל האולפן והכינו ארוחה מלאה הכוללת שלוש מנות.

המתחרים בתוכנית מאסטר שף, לומדים המון אודות התחום הקולינארי במהלך העונה ומשדרגים את הידע שלהם בתחום הבישול והכנת המנות. ללא ספק הזוכה בתחרות יזכה בהזדמנות לפתח לו קריירה בתחום הקולינארי, שלא לדבר על זה שבמסלול המהיר של הריאלטי הם כניראה גם יהפכו מהר מאוד לסלבריטי, מה שעשוי להכניס להם הרבה מאוד כסף למשל אם הם ייצגו קמפיינים של פרסומת מסחרית אשר תשודר בערוצים המסחריים - 2 ו 10.

בתוכנית צוות שופטים אשר בוחנים כל תנועה של המתחרים, בודקים את המנות ואף טועמים, ומחווים את דעתם, ונותנים ציונים למתחרים. צוות השופטים כולל את חיים כהן, אייל שני, מיכל אנסקי ורפי אדר, אשר בהמשך הדרך מסתבך בפרשייה אשר גורמת לו להיות מודח בעצמו מהתוכנית.  התוכנית גם מניבה הרבה מתכונים מעניינים, והצופים יכולים לנסות בבית את המתכונים הללו, ולרענן ואף לשדרג את התפריט של בני המשפחה. כך שכולם ייצאו נשכרים מהתוכנית. וזוכה בתחרות מאסטרשף האנגלית לשנת 2010 הוא דרוב בייקר. מי יהיה המאסטר שף של ישראל? בקרוב כולנו נדע.


 היכנס כדי לגלות


סיקור התוכנית מאסטר שף


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב