דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משרד יחסי ציבור 

מאת    [ 08/11/2010 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 3216 פעמים ]

כל בעל עסק או נותן שירות יודע שקשה מאוד לקבל חשיפה תקשורתית באופן עצמאי. משרד יחסי ציבור בא למעשה במטרה להגדיל את החשיפה התקשורתית של לקוחותיו באופן מרבי ופועל במספר מישורים, כדי להבטיח מיצוב וחשיפה מכסימלית ככל הניתן.

מדוע אני זקוק לשירותיו של משרד יחסי ציבור?

בעולם הדינמי שבו אנחנו חיים, לא די בהנפקת שירות או מוצר איכותי כדי להצליח. כדי שהמכירות והחשיפה של הסחורה שלכם יעלו, חשוב להפיץ את הידיעה על קיומה בכמה שיותר ערוצי תקשורת ושיווק, על מנת להבטיח שקהל לקוחות גדול ככל האפשר ייחשף ויהיה מודע לה.

בעל עסק שמעוניין להפיץ את שירותיו נתקל פעמים רבות בקושי רב, משום שהוא אינו יודע לאילו אפיקי תקשורת עליו לפנות ואיך עליו לשווק את עצמו בצורה נכונה. קושי נוסף שעומד בפני בעל העסק, טמון בעובדה ששיווק והפצות תקשורתיות דורשים זמן והשקעה רבה - שני מצרכים יקרים שלא תמיד זמינים בפניו, בשל העניינים הרבים איתם הוא מתמודד.

משרד יחסי ציבור מקצועי בא לענות בדיוק על הקשיים הללו: הוא לוקח על עצמו את האחריות לטיפול בחשיפה התקשורתית של בעל עסק ודואג להפיץ את שירותיו ברבים, בצורה שתהיה ברוב המקרים ברמה גבוהה יותר מזו שהיה מבצע הבעלים בעצמו.

מהו תפקידו של משרד יחסי ציבור?

חברת יחסי ציבור בונה את תדמיתו של בעל העסק והעסק עצמו. כיצד? משרד יח"צ מרכיב את המידע הרלוונטי לגבי שירותיו של בעל העסק וממנו מפיק ומפיץ ידיעות בקרב העיתונאים המובילים. פעילות נכונה של חברת יחסי ציבור תביא לכך שהידיעות יפורסמו בעיתונים הגדולים ויעוררו מודעות לאותו עסק, מה שיוביל בסופו של דבר לגידול במכירות.

היחסים בין משרד יחסי ציבור לעיתונאים

הקושי בפרסום ידיעות או מסרים שיווקים בעיתונים נובע מהיחס האמביוולנטי בין מרבית משרדי יחסי הציבור בארץ לבין העיתונאים. משרד יחסי ציבור מצליח הוא משרד שיודע לפנות בצורה הנכונה לעיתונאים ולעניין אותם מספיק, כך שלא יתעלמו מהתוכן השיווקי שנמסר להם ויותר מזה - ירצו לשלבו בכתבה הבאה שיחברו.

כיצד בוחרים משרד יחסי ציבור?

משרד יח"צ אמין לא פועל רק במישור אחד כדי להבטיח את הפרסום של לקוחותיו אלא מפעיל גם נוכחות בערוצים רבים (רשת האינטרנט, כנסים, אירועים מיוחדים) כך שישרתו את מטרותיו העסקית של אותו לקוח. מיצוב נכון צריך להתקיים במספר מישורים ולעתים לא די בנוכחות בעיתונאות הכתובה כדי להבטיח זאת.

משרד יחסי ציבור צריך לעבוד בשיתוף פעולה עם הלקוח, להבין את צרכיו ואת מטרותיו העסקיות ולהרכיב יחד איתו אסטרטגיה שתאפשר את השגת המטרות במלואן. לאחר השגת המטרות, חברת יחסי ציבור תדע למדוד את הצלחת האסטרטגיה ולהסביר ללקוח כיצד הצליחה להשיג את המטרות ולתרום לגדילה בהכנסות.

מה חשוב לדעת בטרם הבחירה?

אם אתם עומדים לבחור משרד יח"צ שיפרסם אתכם, וודאו שהוא יכול להציע עבורכם את כל הפרמטרים שהזכרנו. זכרו תמיד כי חברת יחסי ציבור טובה היא חברה שיודעת להגדיל ראש, לא בהכרח פועלת בנתיבים הצפויים ותעשה הכל כדי להשיג את מטרותיו של הלקוח.

משרדי יחסי ציבור שמעסיקים אנשי יח"צ בעלי ניסיון עיתונאי, יוכלו לנהל תקשורת קלה יותר עם העיתונאים מולם הם צריכים לעבוד, ולכן זה עשוי להפוך לגורם משמעותי בבחירה. משרד יחסי ציבור טוב הוא משרד עשיר בניסיון ובעל הבנה רחבה בתחום העיתונאות בפרט והתקשורת בכלל.

SEO ישראל


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב