דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום הריון - היותך אם חד הורית אינה מהווה מגבלה 

מאת    [ 07/11/2010 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 2122 פעמים ]

בעידן המודרני, המבנה המשפחתי משתנה במהירות, כתוצאה מכך מספרן של המשפחות חד ההוריות גדל גם הוא כמעט בכל חברה. הסיבות לכך עשויות להיות אישיות או מקצועיות אך אם את לא חיה בתוך משפחה אורגנית או בזוגיות מכל סיבה שהיא, שימור הזכרונות שלך מתקופת ההריון הופך אף לחשוב יותר. צילום הריון ייתן לך את התחושה שאת עושה משהו מיוחד ונפלא אותו תוכלי לחלוק עם משפחתך הקרובה ובמידה ותיכנסי לזוגיות בעתיד, תוכלי לחלוק את הזיכרון גם עם בן/ת זוגך. תמונות ההריון יסייעו לקרב אותך לבני משפחתך ולבן/ת זוגך  לעתיד. מעבר לכך, התמונות יחזקו גם את הקשר הטבעי שיווצר בינך לבין פרי בטנך.

החיים כאם חד הורית אינם פגם או חיסרון. לכן עלייך להינות מחייך בדרך שלך וללא הגבלה. למרות שצלמות הריון ממליצות בד"כ לגייס את בני הזוג לצילום הריון, אם דבר זה אינו מתאפשר, אין שום סיבה שתתני להזדמנות זו לחמוק, במיוחד אם מדובר בהזדמנות הראשונה או האחרונה שלך להרות...

המטרה הראשונה של צילום הריון אמנותי הנו לצלם תמונות שיהיו טבעיות ומקוריות ככל הניתן. תמונות אלו נלקחות על מנת להנציח את רגשותייך האמהיים והבעותייך קצת לפני הלידה. במהלך תקופת ההריון כולה את עדה לשינויים מפליגי לכת בגופך. צילום ההריון אינו מוגבל אך ורק להנצחת גדילת הבטן אלא לשקף את השינוי הכללי היפייפה שחל בכל גופך ואת היופי הטבעי הכללי שנח עלייך בתקופת ההריון. צילומי ההריון אמורים להזכיר לך את החוויה המיוחדת הזו גם שנים רבות לאחר הלידה. צלמות הריון מקצועיות שואפות להפוך את צילומי ההריון לחוויה חושפנית ורגשית אשר נוגעת במי שצופה באלבום דרך רגשותייך כפי שהם מובעים בתמונות. בהקשר זה, אם תגיעי לצילומי ההריון בלבוש שאינו "את", באיפור כהה מדי או בכל דרך אחרת שמסווה את הזהות שלך, הרי שאז רגשותייך והאינסטינקט הטבעי שלך לא יוצג טוב בתמונות.

כאשר את מחליטה שאת מעוניינת להצטלם בהריון, הבעיה הראשונה הגדולה היא בחירת צלמת הריון איכותית שאיתה תוכלי לעבוד ולשתף פעולה בצורה אופטימאלית. כאשר תעברי על האפשרויות, באינטרנט או בכל דרך אחרת תמצאי שקיימות צלמות הריון רבות ושהבחירה היא קשה מאוד. אך משימתך היא לא לשכור כל צלמת הריון שהיא אלא את הצלמת הטובה והמתאימה ביותר שתוכלי למצוא. בהקשר זה, נסי לקבל רשמים והמלצות מחברותייך הטובות אשר כבר הצטלמו בהריון ואשר יכולות לתת לך מידע חיוני לגבי איכות השירות והצילום של צלמות מסויימות, כמו כן את יכולה לחפש המלצות גם באינטרנט (בפורומים ואתרים דומים) אשר יתנו לך פרספקטיבה נוספת. לאחר שצימצמת את האפשרויות לרשימה קצרה בדקי היטב את הקריטריונים והסגנון של כל צלמת הריון, בדקי האם סגנון הצילום מוצא חן בעינייך, האם מדובר בצילומי פנים או חוץ, ומה מושך אותך יותר כמו כן קחי בחשבון גם מחירים וחבילות וכל פרמטר אשר עשוי להשפיע על הצילומים בעינייך.

כיום, הטרנד של צילום הריון אמנותי הולך ומתפתח עם כל יום שעובר, כולן מצטלמות- נשואות ורווקות, בעלות משפחות גדולות או קטנות ובעצם מי לא? לכן אין שום סיבה שלא תנציחי גם את את חוויית ההריון הייחודית והנפלאה שלך, ולעניין היותך רווקה או נשואה אין כל קשר לעניין...

שמרית אסף


צילום הריון, תינוקות וילדים


התחלות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב