דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סגירת מרפסת מעבודות אלומיניום - בחירה לחיים 

מאת    [ 07/11/2010 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 4225 פעמים ]

סגירת חורף הוא מונח שגור למדי בקרב בתי קפה ומסעדות ברחבי ישראל. זאת מכיוון שבקרב בתי עסק שכאלו, סגירת מרפסת בימי החורף היא אצל חלקם יתרון כלכלי ניכר, ולפעמים אף הכרח כלכלי של ממש. ללא קירוי של סגירת מרפסת, החלק החיצוני של בית הקפה הופך ללא שמיש כשהטמפרטורות צונחות וכמובן כשממטרים יורדים, היות והלקוחות מעדיפים לשבת בחלק הפנימי של המקום, שהינו מחומם, מוגן ונעים. סגירת מרפסת במבנה זמני המשלב חלקי אלומיניום וזכוכית יוצר מרחב שכזה באזור שבימים כימימה חשוף ושרוע תחת כיפת השמיים.

אולם סגירת מרפסת אינה עניין רק לבתי קפה, למסעדות ולשאר בתי עסק. אופציה זו הינה שימושית ומצוינת גם בעבור המרפסת הביתית. אם גם אתם נאלצים לזנוח בצער את פינת הישיבה האהובה במרפסת הדירה או הווילה עם בוא החורף לטובת הסלון, הגיע הזמן שתתוודעו למונח "סגירת מרפסת" ותגלו כיצד מבנה שכזה יכול להוות יתרון נפלא עבורכם.

סגירת מרפסת: כשרוצים ליהנות מהמרפסת גם בחורף

השקעתם בה. טיפחתם עציצים פורחים, רכשתם מערכת ישיבה אופנתית לגינה מראטן משובח, סידרתם את הכל לשביעות רצונכם עד הפרט האחרון ויצרתם את פינת הישיבה והמנוחה האידיאלית שתמיד חלמתם עליה. אידיאלית? כן, עד טיפת הגשם הראשון. והנה הוא הגיע, שטף את הכל, הרטיב את כריות הספות, והפך את הישיבה במרפסת היפה ללא רלוונטית בעליל. בדיוק בשביל זה מזמינים סגירת מרפסת.

סגירת מרפסת היא עבודה לחברה מקצועית שעיסוקה הוא עבודות אלומיניום. המילה אלומיניום אולי מעט מרתיעה, כי האסוציאציה היא של מבנה מתכת, אולם אין מדובר בבונקר מתכת סגור. סגירת מרפסת עשויה מפרופילי אלומיניום דקים למדי, כשאת הטון בעיצוב ובהרכב המבנה נותנים לוחות זכוכית גדולים. באופן זה, סגירת מרפסת מאפשרת לסגור את השטח הפתוח, אבל מבלי לוותר על תחושת ה"בחוץ", זאת שנותנת למרפסת אופי שאין באף חדר בבית. יתרון זה של סגירת מרפסת מושג תודות לשקיפות הזכוכית, שהיא חוצץ מגן אבל לא "חונק" וסוגר את הנמצאים בחלל. כך, בימים היותר יפים בחורף ניתן בכל זאת ליהנות מחדירת אור השמש ומהנוף בחוץ על אף קיומה של סגירת מרפסת.

זו כמובן אינה הדרך היחידה לעשות סגירת מרפסת, אולם בניגוד לדרכים אחרות, כגון סוככים שונים מיריעות כאלו ואחרות, סגירת מרפסת מאלומיניום ומזכוכית היא בעלת כושר בידוד גבוה, הן מפני מזג האוויר הלא סימפטי בחוץ והן מבחינה אקוסטית. חומרים אלו הינם באיכות גבוהה ומצטיינת, ובוודאי נותנים הרגשה יותר נעימה ויוקרתית מישיבה בין חומות יריעות פלסטיק עבות ומגושמות. סגירת מרפסת נחשבת גם עם הצבתם פרגולות אלומיניום. זהו גם סוג של סגירה. פרגולות אלומיניום עמידים לתנאי מזג האוויר הקשים וניתן לאטום את הפרגולות הללו עם ביטומיניות ויריעות.

וכשבא הקיץ...

החלק המדהים בסגירת מרפסת מאלומיניום ומזכוכית הוא שהיא נראית כמבנה של ממש (למעשה, בארצות קרירות נוטים לעשות מבנים קבועים כאלו כחדרי שמש), ועם זאת, כאשר בא הקיץ פירוקה של סגירת מרפסת הוא מהיר וקל, ושוב ניתן ליהנות מהאוויר הפתוח - עד בוא החורף הבא.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב