דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מידע על ביטוח רכב 

מאת    [ 07/11/2010 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 1704 פעמים ]

ביטוח מקיף לרכב הוא כלי בעל-ערך, פרקטי וחשוב בכל הקשור לרכב והסעת כלי-רכב. אלמלא ביטוח רכב, לא היה אפשרי באופן מעשי לקיים שיטה נורמאלית של תנועת מכוניות ברחבי העיר. ביטוח הרכב הינו הפתרון המושלם בכל הנושא הכספי הקשור לתאונות רכב, חבלות שונות עקב תאונת דרכים, נזקים ושברים בחלון הרכב, תקלות מסוימות, גרירת הרכב, גניבת רכב וכדומה. ישנם מספר רב של ביטוחים הקשורים לרכב.

ביטוח רכב מסוג ביטוח חובה כשמו כן הוא, ביטוח שחובה לעשותו. זה הוא ביטוח חובה המיועד לכל כלי רכב שיעודו הוא פיצוי במקרה של נפגעים עקב מקרה של תאונה. את ביטוי החובה ניתן לרכוש אצל חברות הביטוח השונות בלי התחייבות לעשות ביטוח אחר. עד לפני מספר שנים מחיר ביטוח החובה היה קבו אצל כל חברות הביטוח ולא היה קיים נושא של השוואת מחירים, אבל היום כל חברת ביטוח מאפשרת רכישת ביטוח רכב במחיר שונה, בהתאמה לרכב, שנת יצור הרכב, היסטורית תאונות ותביעות של הנהגים המבוטחים ופרמטרים נוספים נמשתנים במקרה למקרה. לנהוג ללא ביטוח רכב בתוקף זו עבירה על החוק ולכן אם שוטר עוצר אותך לביקורת, סביר מאוד שהוא יבדוק אם יש ברשותך ביטוח חובה בתוקף.

ביטוח מקיף לרכב זהו ביטוח חשוב מאוד אשר החוק אינו מחייב את רכישתו, אולם הוא חיוני במקרים של רכבים שאינם רכבים זולים וישנים. ביטוח מקיף מאפשר פיצוי כספי מהמבטח במקרים שונים של תאונות שונות, גניבת הרכב, נזקים שונים לרכב ועוד. כאשר עלות הרכב הינה נמוכה, למשל ברכב ישן, לא מקובל לעשות ביטוח מקיף מכיון שמחירו הכוללת למשך מספר שנים קצר עשויה להיות גבוהה מעלות הרכב עצמו. הביטוחים כיום מאפשרים לקבל בנוסף לביטוח הרכב ביטוחים נוספים ומיוחדים המיועדים למשוך לקוחות פוטנציאלים לחברת הביטוחחברת הביטוח. לא תמיד אפשר לדעת מה בדיוק תנאי הפוליסה מרוב סעיפים על גבי סעיפים, לכן מומלץ לעשות סקר רציני בין החרות שמציעות ביטוחי רכב רלוונטים וגלות לחברה אחת תנאים מחברה אחרת, כך נקבל יותר מידע ואיכותי לגבי ביטוח הרכב. מה הנתונים שיש להשוות בין חברות הביטוח? המקסימום שהביטוח מכסה עלות של השתתפות עצמית מה מוסכי ההסדר והאם הם טובים עבורי מתי הרכב TOTAL LOST האם יש ביטוח שמשות האם יש שרותי גרירה מלאים האם יש שרותי ביטוח נוספים בעלי ערך מעשי מומלץ לבחון את כל האספקטים האלו ולהחליט בצורה שקולה על הביטוח המומלץ עבור הרכב שלך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב