דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב - ישיר או סוכן ביטוח? 

מאת    [ 05/11/2010 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2657 פעמים ]

ביטוח רכב – ישיר או סוכן ביטוח?

ביטוח רכב הוא כנראה הביטוח הכי נפוץ במדינת ישראל. הצצה חטופה על כבישי ישראל בשעות הבוקר המוקדמות, שעות הצהריים, הערב והלילה מגלה כי הישראלים אוהבים מכוניות, אוהבים לנהוג לבד ומעדיפים להתקע בפקקים מאשר להתארגן בחבורות של, נניח, שני אנשים, דבר אשר יפחית באופן משמעותי את העומס בכבישים.
את חברות הביטוח עובדה זו לא מעניינת שלא לומר משמחת. ביטוח רכב הוא אכן הביטוח הכי נפוץ בישראל ויש מספר אינסופי של פוליסות ביטח רכב, כמעט כמו מספר הרכבים.
כשההיצע כל כך עצום, קשה לעתים לבחור. במאמר הבא לא ניכנס לכל השיקולים המובילים בבחירת פוליסת ביטוח רכב אלא נתמקד בפרמטר אחד והוא: האם כדאי לעשות ביטוח רכב אצל סוכן ביטוח או דרך אחת מחברות הביטוח הישיר.

פרמטר ראשון – מחיר

נהוג לומר כי בשורה התחתונה, המחיר הוא מה שקובע. ובכן, כל חברת ביטוח טוענת למחיר הנמוך ביותר, כפי שהפרסומות נוהגות לפמפם לנו חדשות לבקרים. האמת היא שמחיר ביטוח החובה לכל סוגי המכוניות הוא פחות או יותר אותו הדבר והשינויים ניכרים אך ורק בתוספות כמו ביטוח מקיף, ביטוח צד ג' ועוד.
במאבק הזה מנצחות חברות הביטוח הישיר ולא בהפרש רב. עמלת הסוכן היא זו המטה את הכף לטובתן אך לעתים, חברת ביטוח גדולה תספק לך תנאים טובים יותר בלי שום קשר לעובדה אם היא ישירה או לא.

פרמטר שני – שירות

מה יותר טוב מלהתקשר ולצאת עם ביטוח אחרי עשר דקות? זה מה שקורה עם חברות הביטוח הישיר. האמת היא שגם עם סוכן הביטוח זה מה שקורה ואפילו מהר יותר. למשל, במקום לחדש כל שנה את הביטוח, ולהמתין שעות על הקו, סוכן הביטוח מתקשר אליך ומבקש אישור לחדש. בנוסף, סוכן הביטוח יכול לטייב ולשפר את הפוליסה עקב מעורבתו האישית עם הלקוח.
אבל הניצחון הגדול של סוכני הביטוח לא נמצא דווקא בשירות לפני עשיית הפוליסה אלא דווקא בזמן תאונה. במקרים אלה, אתם בהחלט רוצים שיהיה לכם למי להתקשר באופן אישי, מבלי הצורך להמתין לנציג שירות. חברות הביטוח הישיר לא ממהרות להיענות לתביעות והלקוח נותר עם תחושה שלא דואגים לו.

פרמטר שלישי – תנאי פוליסה

כאן המצב שווה בהחלט. שירות תיקון פנצ'רים, רכב חלופי או שירותי גרירה, כל חברה מציעה הטבות אטרקטיביות משלה, וטוב שכך. כאמור, בכל מקרה עדיף לבחור בחברת ביטוח גדולה ואמינה כדי שלא תצטרכו להיתקל בחוסר אונים במקרה הצורך.
לסיכום: מי שמתעקש על חיסכון במחיר, בהחלט יעדיף את חברות הביטוח הישיר. לעומת זאת, מי שחשובה לו הנגיעה האישית והתחושה כי יש מי שדואג לך, יעדיף לתת עוד כמה שקלים ולא לדאוג לשום דבר כאשר נקלעים למצב תאונה.
לשיקולו של כל אחד.

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב