דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור כלות 

מאת    [ 04/11/2010 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 2423 פעמים ]

חתונה היא אחד האירועים המשמחים והמרגשים ביותר שיכולים לקרות לכל אחד מאיתנו. זהו אחד השיאים המשמעותיים ביותר של החיים הבוגרים. אולם חתונה היא לא רק ציון דרך בחיי האדם, אלא גם טקס שמצריך הכנה מרובה והשקעה רבה. אבל בואו נודה באמת - מה שהכי חשוב באירוע הזה הוא בעצם... הכלה. היא נסיכה, המלכה ליום אחד, ואין חשוב יותר מנושא המראה שלה: שמלות, תסרוקות וכמובן - איפור כלות.

עד כמה חשוב איפור כלות להצלחת הערב שלך?

מכל פרטי החתונה, המראה של הכלה הוא החשוב ביותר: כלות רבות פוצחות בדיאטה כמה חודשים לפני האירוע, גוררות חברות על מנת לבחור את השמלה המושלמת, תרות אחר נעליים מתאימות, בודקות תכשיטים יוקרתיים ובוחרות ספר מקצועי. אולם בלי איפור לאירועים, כל ההשקעה במראה החיצוני המיוחד עלולה לרדת לטמיון.

בעיני רוב הכלות, איפור ערב לאירועים (ואיפור בכלל) הוא נושא חשוב מאין כמוהו. נשים יום-יום על מנת להיות יפות ומושכות יותר, ואין אישה שלא רוצה להיראות במיטבה גם ביומה הגדול. כל העיניים יהיו נשואות אליה ברגע הטקס, בריקוד הסלואו הראשון ובכל הערב. התמונות יצרבו לנצח את היום הזה, ולא תהיה הזדמנות שנייה לתקן אותן. לכן איפור כלות מקבל מעמד כל כך חשוב וקריטי.

איפור מושלם מתחיל בפנים

ישנם כמה דברים שכל כלה צריכה לעשות על מנת להכין את עור הפנים שלה ליום הגדול. בין חודש לחודש וחצי לפני החתונה, המאפרים מבקשים מהכלות להקפיד לשתות הרבה מים, שתורמים למראה עור פנים קורן, רענן ומלא חיים. בסופו של דבר, עור בריא יגרום גם לאיפור להיראות טוב יותר. שתייה של 1.5 עד שני ליטרים ביום בהחלט תעשה את העבודה.

לפני שאת מורחת איפור כלות...

שתי עצות פשוטות והגיוניות יגרמו לכל איפור כלות להיראות הכי טוב שאפשר, אולם נשים רבות אינן מקפידות עליהן:


    •  מומלץ לסיים את כל טיפולי הפנים הקוסמטיים כשבועיים לפני החתונה, לכל המאוחר. לא רצוי לעשות ניתוחי אף או טיפולי פילינג למיניהם סמוך ליום החתונה. טיפולים וניתוחים אלו עלולים לגרום לאדמומיות ושאר תופעות לוואי לא רצויות, שלא לדבר על כאבים פיזיים, שבוודאי לא תרצי להרגיש ביום המאושר של חייך
    •  רצוי מאוד להימנע משימוש בתכשירים לא מוכרים כשבועיים לפני יום החתונה, על מנת למנוע הופעה פתאומית של תגובות אלרגיות למיניהן

איפור כלות: בבית או עם מאפר מקצועי?

השאלה הגדולה: האם ללכת על איפור מקצועי או להתאפר לבד בבית? נשים רבות יודעות לאפר את עצמן היטב, והן עושות זאת ביד רמה באופן יומיומי. אך בערב החתונה המצב מעט שונה, וכדאי לשקול להיעזר בשירותיו של מאפר מקצועי, גם אם הוא עולה לא מעט.

איפור כלות נועד לשרת לא רק את המראה באותו היום אלא גם את התמונות שיצולמו בו. איפור מקצועי לצילומים דורש מיומנות גבוהה ורוב הנשים לא ידעו לעשות זאת בעצמן. בנוסף, איפור הכלה דורש שיקול דעת ניטראלי. הכלה הנרגשת לא תמיד תהיה אובייקטיבית לגבי מידת היופי והאסתטיקה של פניה.

יש לכלה ולחברותיה נטייה להגזים עם כמות האיפור בניסיון להגיע למראה המושלם. במקרים אחרים הכלות מבקשות מחברותיהן למרוח איפור עדין בלבד ובסופו של דבר הוא נותר בלתי נראה. בשורה התחתונה: הזמינו מאפר מקצועי. אם השקעתם כל כך הרבה בחתונה, לא כדאי להזניח את הנושא החשוב כל כך של איפור כלות.

 

פורסם באדיבות ILMAKIAGE  - רשת חנויות ומכללות לאיפור מקצועי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב