דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על שיטת קודיה והמטריקס 

מאת    [ 03/11/2010 ]

מילים במאמר: 769   [ נצפה 6437 פעמים ]

" אף פעם לא אהבתי את המילה 'מיסטיקה' משום שהפירוש המילולי שלה הוא נעול, סגור, לוטה בערפל. אני חובבת בהירות, פשטות ודיוק ולדעתי, כל מתודיקה או טכניקה נכונה שעובדת, הרעיון שעומד מאחוריה ניתן להסבר בכמה משפטים ברורים ופשוטים להבנה..

אני קוראת לשיטת קוד-יה  "מכניסטיקה" -  שילוב בין המילים: מכניקה  ומיסטיקה.  קוד-יה עוסקת בקודים, אותיות והעולם הרוחני ולמרות זאת היא לא מיסטיקה , משום  שהשיטה לוגית, מדויקת, עוסקת במתמטיקה של הקיום שלנו  וניתנת ללימוד, ניתן להסביר את הרעיון שעומד מאחוריה בפשטות, קוד-יה מאפשרת אבחון עמוק,  יעילה מאד בריפוי ופשוט..  אין מה לאמר,  מבריאה ומאזנת אנשים ומחוללת ניסים..."  לאור נהלל.

קוד-יה משלבת  בין תורות המזרח, קבלה יהודית ותורת השם לכדי טכניקה לאבחון וריפוי בעיות מגוונות של גוף ונפש. בעזרתה ניתן לאזן את המערך האנרגטי וליצור פיזור נכון של החום בגוף. חום = אנרגיה.

  ידוע מזה אלפי שנים שבריאות משמעה, פיזור נכון של החום בגוף, באופן  שווה בכל המרידיאנים  (תעלות בהן נעה אנרגיה בגופנו בין האיברים ומרכזי הפעילות ומאפשרת תיפקוד שוטף של ה"מכונה" כיחידה שלמה) והמרכזים האנרגטיים - מה שנקרא צ'קרת וגופים (הילה) בתורות המזרח וספירות ועולמות בקבלה היהודית, המרכזים האלה, הנקראים צ'קרות או ספירות, הם לא ריכוזי אנרגייה סתמיים, בכל מרכז יש פעילות מוגברת של חום/אנרגיה משום שיש שם בלוטה עצבית או הורמונלית, כגון : בלוטת התריס - צ'קרת הגרון, תימוס - צ'קרת הלב,  יותרת הכליה - מקלעת השמש, ההיפותלמוס (בלוטת יותרת המוח) - צ'קרת הכתר וכו'. חוסר בריאות הוא מצב של סטיגנציה (תקיעות, חוסר תנועה של אנרגיה)  קור או חום במינון מוגבר במיקום ספציפי בגוף, כשהגוף לא מסוגל לתעל את האנרגיה ממקום למקום..לחום יש נטייה להתפשט ומאחר והמקום בגוף מוגבל נוצרים שינויים מבניים, גידולים או ציסטות וכו, קור הוא מצב של חוסר פעילות. לדוגמא, בבלוטת התריס מצב של קור (חסר אנרגיה) ייצר תת פעילות של הבלוטה וחום (עודף אנרגיה) -  יתר פעילות בבלוטה, למבנה הפיזיולוגי שלנו יש השלכות גם על המבנה הרגשי שלנו, המנטלי והתיפקודי.

אנחנו בנויים כמרכבה של כל חלקי האישיות שלנו שנמצאת כל הזמן בדינמיקה של איזון והפרת איזון..

הרפואה הסינית מבוססת על התפיסה הזו שאיזון או חוסר איזון של גוף ונפש הם תוצאה של המערך האנרגטי של האדם והיא למעשה העתיקה מבין הרפואות בהן אנו משתמשים כיום.

רפואה מערבית קיימת מזה 200 שנה, הומיאופתיה 400 שנה, רפואה סינית קיימת מעל 3000 שנה.

דרך המחקרים המדעיים שנעשים בשנים האחרונות, אנו מתקרבים להבנה שהכל אנרגייה, היקום מתמטי והתפיסה החומרית היא אשלייה גמורה.

הרמח"ל שהיה מקובל גדול, מתייחס לעניין האיזון האנרגטי של הצ'קרות שהוא קורא לו "סידור ראוי / ספירות כתיקונן / מחוברות"  , לאנרגיה הוא קורא "ההשפעות הנשפעות ממנו (הבורא) או "השפע האלוקי" :

"כל ההנהגה (הנהגת הבורא) נולדת מהספירות, גם כל הנמצאים (בני האדם ושאר היצורים) נולדים מהן. הנה נבחין מה שהוא הטבה ומה שהוא הרעה, מה שהוא ריבוי הארה ומה שהוא העלם וחסרון (עודף או חוסר אנרגיה, הקבלה לרפואה הסינית) . הספירות כתיקונן ושלא כתיקונן הנן כלל ההשפעות הנשפעות ממנו, יתברך, לנמצאיו, שהן הן הספירות כמו שזכרנו למעלה, כבר ביארנו שייבחן בהן הסידור והיחס בין זו לזו, ושבהיותן בסידור הראוי יצא מזה היות הנבראים בהצלחה. ובהגיע ההשפעות אל המקבלים בחיבור (בני האדם)  - נאמר שהן מחוברות, ובהעדר זה (כאשר השפע לא מגיע אל הספירות - הן חסומות, בחוסר אנרגיה - קור) - נאמר שהן בלתי - מחוברות וכן בהגיע כפי מה שנאות במקבלים - נאמר שהן סדורות, ואם לא - נאמר שהן בלתי סדורות, אף על פי שבעצמן באמת אין שינוי. ועל דרך זה ידרש בהן שבירה ותיקון

"לוצטו"

 הפיתרון של הרמח"ל למצב של ספירות בלתי סדורות אשר לא מגיע אליהן השפע האלוקי, הוא: "ידרש בהן שבירה ותיקון" .

למה הכוונה ב"שבירה ותיקון" - באיזה סוג של טיפול מדובר ?

הרמח"ל והקבלה היהודית בכלל, גורסים שהאותיות שוכנות בספירות ( בצ'קרות) והן מייצרות את "המרכבה".  הבריאה נוצרה בכוח הדיבור  ואנחנו "הנבראים", שנוצרנו ב'דמותו ובצלמו' ונושאים שם, המעניק לנו את האנרגיות שמחייות אותנו  והוא החלק האלוקי בנו, השם (תרתיי משמע) הוא הוא למעשה  "האור הגנוז" שנמצא במקום הכי גלוי ומובן מאליו, האנרגיות של אותיות השם המייצרות  את המבנה שלנו על כל חלקיו.

" כולם נעשו מצירופי האותיות הקדושות ולכל ברואי עולם הזה שם בלשון הקודש והוא המחיה אותם" (ר' צדוק הכהן).

על פי הקבלה , אותיות השם שלנו ממוקמות בצ'קרות / ספירות, מכאן שהמשמעות של "שבירה ותיקון" מבנה הספירות, כאשר הן לא כתיקונן, הוא: שינוי שם, הסרת אותיות מקצרות או כאלה שמייצרות עודף חום,  או הוספת אותיות שמפאת חוסרן נוצר קור.

בשיטת קוד-יה, ניתן דרך השם, לבדוק אם יש איזון או חוסר איזון ואף לשנות במקרה של חוסר איזון גוף או נפש.    אחרי בדיקה ניתן לדעת איזה אותיות טובות לאדם ואיזה מייצרות קצר אנרגטי שיכולות להיות לו השלכות על הבריאות, זוגיות, מימוש וקריירה ועוד..

 

איך נוצרה שיטת קודיה, איך זה עובד ומהי הלוגיקה של בריאת העולם בכוח הדיבור

איך ניתן ללמוד את השיטה ? 

 

 בריאות ואושר

מרכז קוד-יה

 

ניתן ליצור קשר לפרטים, שאלות וקביעת תור לאבחון אישי : 0506333211

אפשר למצוא את לאור נהלל בפייסבוק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב