דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העברת דירה ובחירת חברת הובלות 

מאת    [ 03/11/2010 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 1630 פעמים ]

 

בשעה טובה ומוצלחת חתמתם על חוזה, ושכרתם או קניתם דירה חדשה. פרט להתרגשות הרבה, אתם בוודאי נתונים תחת לחץ לא מבוטל, שכן כל מעבר דירה יכול להיות מרגש ומלחיץ בעת ובעונה אחת. עיקר הלחץ נובע מהעובדה שמעבר דירה דורש מאיתנו להפקיד את כל רכושנו היקר, עליו שילמנו במיטב כספנו במהלך שנים רבות, בידיהם של סבלים זרים. זוהי גם הסיבה שבגללה אין להקל ראש בבחירת חברת ההובלות שתבצע עבורכם את מעבר הדירה. שכן המפתח למעבר דירה מוצלח הוא בחירה נכונה בחברת הובלה.

חברת הובלות - לא להתפתות להצעות מחיר זולות

חברת הובלות היא לא המקום לחסוך בו כסף. אנשים רבים מתפתים להצעות מחיר זולות של חברות הובלה חובבניות, ובסופו של דבר נאלצים לשלם על כך ביוקר. חברת הובלות חובבנית היא חברה הפועלת ללא רישיון. בדרך כלל מדובר במישהו שהחליט לנצל את המשאית שברשותו כדי להרוויח קצת כסף "שחור" ולא בסבלים מקצועיים. כמו כן, לחברת הובלות חובבנית אין פוליסת ביטוח שתבטיח לכם פיצוי במקרים של נזק או אובדן של רכוש.

כשבוחרים חברת הובלות השיקול הכלכלי לעולם לא יהיה השיקול העיקרי. בחירת חברת הובלות צריכה להתבסס על רמת המקצועיות והניסיון של החברה. אחד הפרמטרים החשובים, אם לא החשוב ביותר, בעת בחירת חברת הובלות הוא פוליסת הביטוח. חברת הובלות המחזיקה בפוליסת ביטוח היא לבטח חברת הובלות הפועלת ברישיון, שעובדיה מקצועיים ומנוסים בהובלת דירות ו/או משרדים.

חברת הובלות - היערכות מקסימלית לקבלת הצעת מחיר ריאלית

אנשים רבים נדהמים לגלות כי המחיר שדורשת חברת ההובלות בסוף יום המעבר גבוה בעשרות אחוזים מהמחיר שמסרה להם בהצעת המחיר. הסיבה לכך היא שעלותם של שירותי הובלות היא נגזרת של פרמטרים רבים ומגוונים. אם לא תמסרו לחברת ההובלות את כל הפרטים אודות אופי ההובלה, והמובילים יתקלו ביום המעבר ב"הפתעות" לא מתוכננות (כמו בניין ללא מעלית, ארון נוסף שדורש פירוק והרכבה וכו'), תיאלצו לשלם הרבה יותר ממה שחשבתם.

לכן, בכל פנייה לחברת הובלות כדי לקבל הצעת מחיר הקפידו למסור לנציג החברה כמה שיותר פרטים על אופי ההובלה: כתובת המוצא וכתובת היעד, הקומה של כל דירה, האם יש מעלית בכל בניין, האם יש גישה נוחה למשאית ההובלות, כמה רהיטים דורשים פירוק והרכבה, כמה מוצרי חשמל גדולים יש ברשותכם, כמה רהיטים כבדים יש לכם, האם ישנם חפצים גדולים שלא עוברים בפתח הדלת וזקוקים להובלות מנוף ועוד. תמיד כדאי לבקש שנציג החברה יגיע לביתכם ויעניק לכם הצעת מחיר לאחר שבחן את דירתכם במו עיניו. כך תוכלו להיות בטוחים שקיבלתם הצעת מחיר ריאלית ככל האפשר, ושביום המעבר המחיר הסופי לא ירקיע שחקים.

לאחר שבחרתם בחברת ההובלות שהעניקה לכם את הצעת המחיר הטובה יותר, הקפידו לערוך עימה הסכם עבודה, שיכלול את כל הפרטים הנ"ל וגם פרטים נוספים, כגון: תאריך ההובלה, שעת הגעת המובילים, גובה הכיסוי הביטוחי של החברה, גובה הפיצוי שינתן לכם במקרה של ביטול ברגע האחרון וכו'. כך תוכלו להיות בטוחים שיום מעבר הדירה יתנהל בצורה החלקה ביותר ועם מינימום הפתעות והוצאות בלתי מתוכננות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב