דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וורדפרס - אתרים חכמים לעסקים 

מאת    [ 03/11/2010 ]

מילים במאמר: 334   [ נצפה 2131 פעמים ]

רבים מבין לקוחותיי לא הכירו את מערכת וורדפרס ומה היא לפני שבנינו בעבורם אתר מבוסס וורדפרס שכיום משרת אותם נאמנה. למען האמת זה דיי הגיוני. הם לאאמורים להיות מעורים בטכנולוגיית בניית אתרים ובשביל זה הם משלמים לבונהאתר מנוסה. אותם מעניין לקבל אתר אינטרנט שימושי, יעיל וידידותי ככל האפשר.גם לגולש המבקר באתר, גם למנועי חיפוש וגם להם במקרה וירצו להוסיף דפים או לשנות תוכן קיים.

אז מה זה וורדפרס ?
וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן אשר נבנתה במקור כדי לשמש שלד לבלוגים באינטרנט.וורדפרס היא מערכת קוד פתוח כלומר היא חינמית וניתן להוריד אותה ללא תשלום באתר וורדפרס העולמי גם בעברית וגם באנגלית או שפות אחרות.

מעבר לעובדה שהיא תוכננה בעבור בלוגים היא תוכננה להיות מערכת ניהול תוכן אשר מאפשרת שליטה מלאה באתר שלכם מתוך ממשק ידידותי במיוחד בו יכולים להשתמש כולם ולא רק מנהלי אתרים מיומנים. למעשה כאשר אנו בונים אתר וורדפרס ללקוח הוא מקבל איתו סדרת סרטוני הדרכה איתם הוא יכול תוך מספר שעות לשלוט באתר שלו ברמה מקצועית!

אתר וורדפרס לעסקים?
כיוון שהזכרתי קודם שמערכת וורדפרס נבנתה במקור לשימוש כבלוג זה וודאי מוזר בעבורכם שהיא מתאימה לשימוש כאתר של בית עסק שהרי המבנה שלהם שונה לחלוטין ובעוד דף הבית של בלוג ממוצע מכיל רשימה של פרסומים אחרונים בצורה כרונולוגית הרי שאתר עסקי מכיל לרוב דף בית סטטי ייצוגי ומלוטש. אז זהו...שעם מעט שינויים בקוד המקור שלה הופכת וורדפרס לאתר מעולה בעבור עסקים וחברות ומגדירים לה דף בית סטטי ועוד שלל תכונות!

בעזרת עיצוב נכון ומומחה במתן שירותי בניית אתרי וורדפרס תוכלו להרוויח גם אתר חכם במיוחד המאפשר לכם שליטה מלאה על תוכן האתר ובצורה קלה במיוחד, גם ליהנות ממחיר טוב עבור אתר חדש דנדש בעיצוב מקורי, גם ליהנות משלל תכונות כמו מנוע חיפוש מובנה באתר ופיד RSS, אפשרות לשל בתגובות של גולשים בדפים אותם תבחרו באתר ועוד.

לכם, אין זה משנה אם אתם זקוקים לאתר אשר ייצג מומחה לעסקים אשר יוצר תוכניות עסקיות או אתר עסקי אשר מייצג חברת תרגומים בעזרת עיצוב נכון גם אתם יכולים ליהנות מאתר מקצועי, חכם וקל לניהול במחירים נוחים.

www.sagive.co.il - שגיב SEO קידום אתרים מקצועי ומנוסה עם חברת שגיב SEO שירות פרסום ברשת האינטרנט הישראלית והעולמית עם עדכון הלקוח על מצב הקידום ודוחות מסודרים. עושים את ההבדל ומביאים אותך אל קהל הגולשים קידום אתרים ששוה תנועה וחשיפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב