דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבה שיווקית 

מאת    [ 02/11/2010 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 1857 פעמים ]

כתיבה שיווקית

אי אפשר שלא להיות מופתעים מכמות המסרים המופנים אליכם בכל רגע נתון, בכל פינת רחוב, מעל כל שלט, כל עמוד אינטרנט או תוכנית טלוויזיה. אומרים שאנחנו חיים במדבר של הממשי; אנו מוקפים בכל כך הרבה סיסמאות מפוצצות, דימויים ראוותניים וצבעוניים עד כדי כך שמרוב עצים קשה לראות את היער. הכל נעשה למשוך את תשומת לבכם ולעתים קרובות, בעיקר אם אתם בעלי עסקים או יזמים השואפים לקדם תוצר כלשהו, אתם שוקלים כיצד תוכלו ללחוץ על אותו כפתור שימשוך את הקהל המוצף במסרים שונים ומשונים דווקא למסר אותו אתם רוצים לקדם. ואכן, צריך לחשוב היטב על מנת להבטיח את משיכת תשומת הלב של ציבור הלקוחות הפוטנציאליים ולפרסם את עצמכם.

ולכן, אם רוצים לקדם, למשוך תשומת לב ולהיחקק בתודעת הקהל הרחב, צריך להקפיד על כתיבה שיווקית נאותה ומושכלת. כתיבה שיווקית נכונה מגרה ומושכת את הלקוחות, אשר יחושו שהם פשוט מוכרחים לקרוא את המסר הפרסומי עד הסוף. תוך כדי קריאה של מסר שיווקי נכון, הדמיון שלהם יתעורר ויעבוד. לאחר הקריאה, הם יאמינו שהם זקוקים למוצר המקודם, שדווקא היום הם היו צריכים דבר כזה; שבדיוק עכשיו, ברגע זה, הם צריכים ליצור קשר אתכם.

אבל כתיבה שיווקית טובה אינה סתם התפארות ריקה וטפיחה עצמית על השכם. גם אם כותבים במלים פשוטות שכל אחד יכול להבין, כתיבה שיווקית מעוררת מחשבה וגורמת לקורא, הלקוח הפוטנציאלי, להתעניין במוצר או השירות שאתם מציעים לו.

בהתאם, אתם זקוקים לכותבים שיודעים מהי כתיבה שיווקית נכונה. כותבים כאלה יוכלו למנף את המוצר המקודם ולדחוף אותו על ידי יצירת תכנים מתאימים, תכנים שיפנו אל הקורא באופן הנכון. כתיבה שיווקית נכונה משפיעה באין מפריע כאשר היא אינה כופה את עצמה, כאשר היא אינה מלאה את הקורא, כאשר היא מציעה פתרון חיובי שיספק את צרכיו. מצד אחד, כשעוסקים בכתיבה שיווקית טובה אפשר להתמקד במסר קצר וקולע, שאין צורך להקדיש לקריאתו תשומת לב רבה. מצד אחר, כתיבה שיווקית טובה היא התחכום בהתגלמותו, תחכום שלעתים קרובות אי אפשר להבחין בו. כאשר הכתיבה השיווקית מתוחכמת, היא עשויה לבדר, להצחיק, להעלות שאלה מטרידה ולהמציא לה פתרון מעודד. תוכן שיווקי שכזה יכול לפנות לעולמו המוכר והשגרתי של הקורא, כדי לעזור לו לגלות עד כמה הדבר שאתם משווקים יכול להתאים לאורח חייו או לצרכיו הייחודיים. ולכן, על מנת לעסוק בכתיבה שיווקית המעבירה את המסר הנכון, על הכותב להשתדל להבין ולהכיר את אורח החיים של הלקוחות הפוטנציאליים, לדעת מה משמעותי בעבורם ולהבין צורכיהם, את עולם הדימויים שלהם ולשקול מה ייחקק בתודעה שלהם.

בקיצור, כתיבה שיווקית חכמה שכזו יכולה למנף כל עסק ולמתג אותו בצורה חסרת תקדים. היא עשויה לספק ללקוחות פוטנציאליים את המידע הנחוץ שבזכותו יבחרו בכם. לשם כך אפשר להעסיק כותבים מוכשרים, אשר ישכילו להיענות הן לצרכים הייחודיים שלכם כיזמים המקדמים מוצר והן לצרכיהם של לקוחות פוטנציאליים. כתיבה שיווקית טובה קולעת כמו חץ למרכז המטרה- לתודעת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט - השירות והמהיר והמקצועי במחירים הנמוכים בארץ


ליצירת קשר - contwriter@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב