כתיבה שיווקית
אי אפשר שלא להיות מופתעים מכמות המסרים המופנים אליכם בכל רגע נתון, בכל פינת רחוב, מעל כל שלט, כל עמוד אינטרנט או תוכנית טלוויזיה. אומרים שאנחנו חיים במדבר של הממשי; אנו מוקפים בכל כך הרבה סיסמאות מפוצצות, דימויים ראוותניים וצבעוניים עד כדי כך שמרוב עצים קשה לראות את היער. הכל נעשה למשוך את תשומת לבכם ולעתים קרובות, בעיקר אם אתם בעלי עסקים או יזמים השואפים לקדם תוצר כלשהו, אתם שוקלים כיצד תוכלו ללחוץ על אותו כפתור שימשוך את הקהל המוצף במסרים שונים ומשונים דווקא למסר אותו אתם רוצים לקדם. ואכן, צריך לחשוב היטב על מנת להבטיח את משיכת תשומת הלב של ציבור הלקוחות הפוטנציאליים ולפרסם את עצמכם.
ולכן, אם רוצים לקדם, למשוך תשומת לב ולהיחקק בתודעת הקהל הרחב, צריך להקפיד על כתיבה שיווקית נאותה ומושכלת. כתיבה שיווקית נכונה מגרה ומושכת את הלקוחות, אשר יחושו שהם פשוט מוכרחים לקרוא את המסר הפרסומי עד הסוף. תוך כדי קריאה של מסר שיווקי נכון, הדמיון שלהם יתעורר ויעבוד. לאחר הקריאה, הם יאמינו שהם זקוקים למוצר המקודם, שדווקא היום הם היו צריכים דבר כזה; שבדיוק עכשיו, ברגע זה, הם צריכים ליצור קשר אתכם.
אבל כתיבה שיווקית טובה אינה סתם התפארות ריקה וטפיחה עצמית על השכם. גם אם כותבים במלים פשוטות שכל אחד יכול להבין, כתיבה שיווקית מעוררת מחשבה וגורמת לקורא, הלקוח הפוטנציאלי, להתעניין במוצר או השירות שאתם מציעים לו.
בהתאם, אתם זקוקים לכותבים שיודעים מהי כתיבה שיווקית נכונה. כותבים כאלה יוכלו למנף את המוצר המקודם ולדחוף אותו על ידי יצירת תכנים מתאימים, תכנים שיפנו אל הקורא באופן הנכון. כתיבה שיווקית נכונה משפיעה באין מפריע כאשר היא אינה כופה את עצמה, כאשר היא אינה מלאה את הקורא, כאשר היא מציעה פתרון חיובי שיספק את צרכיו. מצד אחד, כשעוסקים בכתיבה שיווקית טובה אפשר להתמקד במסר קצר וקולע, שאין צורך להקדיש לקריאתו תשומת לב רבה. מצד אחר, כתיבה שיווקית טובה היא התחכום בהתגלמותו, תחכום שלעתים קרובות אי אפשר להבחין בו. כאשר הכתיבה השיווקית מתוחכמת, היא עשויה לבדר, להצחיק, להעלות שאלה מטרידה ולהמציא לה פתרון מעודד. תוכן שיווקי שכזה יכול לפנות לעולמו המוכר והשגרתי של הקורא, כדי לעזור לו לגלות עד כמה הדבר שאתם משווקים יכול להתאים לאורח חייו או לצרכיו הייחודיים. ולכן, על מנת לעסוק בכתיבה שיווקית המעבירה את המסר הנכון, על הכותב להשתדל להבין ולהכיר את אורח החיים של הלקוחות הפוטנציאליים, לדעת מה משמעותי בעבורם ולהבין צורכיהם, את עולם הדימויים שלהם ולשקול מה ייחקק בתודעה שלהם.
בקיצור, כתיבה שיווקית חכמה שכזו יכולה למנף כל עסק ולמתג אותו בצורה חסרת תקדים. היא עשויה לספק ללקוחות פוטנציאליים את המידע הנחוץ שבזכותו יבחרו בכם. לשם כך אפשר להעסיק כותבים מוכשרים, אשר ישכילו להיענות הן לצרכים הייחודיים שלכם כיזמים המקדמים מוצר והן לצרכיהם של לקוחות פוטנציאליים. כתיבה שיווקית טובה קולעת כמו חץ למרכז המטרה- לתודעת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט - השירות והמהיר והמקצועי במחירים הנמוכים בארץ
ליצירת קשר - contwriter@gmail.com