דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי שינה, ריהוט 

מאת    [ 02/11/2010 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2170 פעמים ]

עיצוב חדרי שינה שונה באופן ניכר מעיצוב חדרים אחרים בבית – כאן טמון המרחב הפרטי שלכם, חיי הזוגיות והרומנטיקה, ועל עובדה זו להיות נר לרגליכם. מעבר לדלתות חדרי שינה אפשר לבחור את הריצוף הכי "אין", את הטפטים הצעקנים שהם שיא המודה בעיצוב, ריהוט אולטרה-מודרני במראה תעשייתי, ומתקני אחסון ממוטות אלומיניום הכי עדכניים היישר ממגזין סגנון אירופאי. אבל כאשר מדובר על חדרי שינה, על המעצב לעצור ולשאול לא מה הטרנדים הבולטים, מה הולך בתחום, ואיזה ריהוט סופר יוקרתי של מעצב על בקווים פסיכודלים כדאי לרכוש. חדרי שינה מעצבים לא לפי אופנה באה וחולפת, כי אם בהסתכלות פנימה. זכרו: בניגוד לשאר הבית, חדרי שינה לא מעוצבים במחשבה על התרשמות האורחים הבאים בשערי הבית – חדרי שינה מיועדים בשבילכם ולכם בלבד.

 

סגנונות חדרי שינה יכולים להיות רבים ומגוונים: כפריים, עתיקים, מינימליסטים, רומנטיים, סקסיים. חדרי שינה יכולים להיות בכל פלטת צבעים שתרצו. אך כלל האצבע בעיצוב חדרי שינה וברכישת ריהוט עבורו הוא קודם כל לחשוב על נוחות, פינוק ורוגע. זו פינת השקט שלכם. ברגע שתסגרו את הדלת, המרחב הוא אישי ואינטימי, בלי ילדים, בלי אורחים. לכן על חדרי שינה לשקף זאת בעיצוב המותאם להם, שחייב להיות מתאים לאופי שלכם גם היום וגם בעוד עשר שנים, ולא כזה שיאבד מזוהרו בעיניכם עם בוא הטרנד הבא.

 

ריהוט הוא תמיד החלק המהותי והבולט ביותר בכל חדר, ועל כן יש להקדיש מחשבה בבחירת ריהוט זה. לשם כך, חישבו מה הם הצרכים שלכם מאותו ריהוט, זאת אומרת, מהחדר כולו. כן, מיטה היא אלף-בית של ריהוט חדרי שינה. אבל מה עם השאר? מה אתם בדיוק צריכים? מקומות אחסון? משטח להצבת טלוויזיה? ספת קריאה אישית ליד החלון כשבא לכם להתבודד ולנוח? מדפים לספרים? הבנת הצרכים והשימושים השונים שלכם בחדר היא המפתח לרכישת ריהוט חדרי שינה מתאים.

 

רכישת ריהוט חדרי שינה מתחילה לרוב בקניית המיטה, שכן פריט ריהוט זה הוא בעל הנפח הגדול ביותר מבחינת שטח רצפה, ובחדר קטן הוא אשר יכתיב כמה עוד ריהוט יהיה ניתן בכלל להכניס אל חדרי שינה אלו. אולם, אם ברצונכם חדרי שינה מעוצבים, אל תנתקו את רכישת המיטה מרכישת שאר הריהוט, שאחרת עלולה להיווצר אי התאמה סגנונית בין ריהוט החדר למיטה. חשוב כי ריהוט החדר והמיטה יתכתבו זה עם זה, אם בשימוש בחומרי גלם דומים (עץ למשל, וסוג העץ) ואם בהתאמת הגוונים ביניהם. ישנה אופציה של רכישת מערכת ריהוט חדרי שינה שלמה, שמבטיחה סט שלם ותואם. עם זאת, חובבי הסגנון האקלקטי יכולים לשחק עם התאמת פריטי ריהוט שונים ומגוונים, ובתנאי שיחשבו מראש כיצד שילוב פריטי ריהוט אלו יצליח ליצור חדרי שינה הומוגניים במראם, ולא חדרי שינה הסובלים ממיש-מש מבלבל בעיניים.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב