דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילומי חוץ וצילומי סטודיו 

מאת    [ 01/11/2010 ]

מילים במאמר: 333   [ נצפה 1975 פעמים ]

כחלק מהתרחבות תחום צילום האירועים, אפשר למצוא צילומים מבוימים שמצולמים בחוץ וצילומי סטודיו. אנשים רבים בוחרים להצטלם לפני כמעט כל אירוע שהם חוגגים- בת מצווה, בר מצווה, בריתות וכמובן חתונות, שבהן צילומים מקדימים נפוצים מאוד. מה חשוב לדעת ומה ההבדל בין צילומי חוץ לצילומי סטודיו?

חשוב שתדעו מהו הסגנון המועדף על ידיכם. צילומי חוץ מתאימים לאנשים מסוימים, וצילומי סטודיו לאחרים. הדבר תלוי גם באירוע שאותו מצלמים, ולכן נגיע מאוחר יותר. בצילומי חוץ, הצלם ואתם יכולים להציע כמה מקומות. חוף הים הוא מקום שנהוג להצטלם בו, אך גם החצר המטופחת של ביתכם יכולה בהחלט להתאים. בצילומי חוץ לרוב האווירה תהיה רגועה יותר, והסגנון טבעי ולא מאוד מבוים. נסו להרגיש בנוח בזמן הצילומים, והקשיבו להנחיות הצלם. חשוב שתסתכלו באתר של הצלם שבחרתם, כדי לדעת מהו טעמו. פעמים רבות לצלמים יש שטאנצים שחוזרים על עצמם, ואין בכך שום רע, אם אלו שטאנצים שמוצאים חן בעיניכם.

בזמן צילומי חוץ על הצלם להקפיד שהתאורה תתאים, כדי שהתמונות יצאו באיכות מקסימאלית. שימו לב לשעה שבה אתם מצטלמים, ולכיוון השמש. אלו אמנם דברים שהצלם אמור להיות אחראי עליהם ולהקפיד עליהם, אך לא יקרה דבר אם תהיו ערניים, ואף תשאלו אותו אם הזווית הזאת טובה או שיש עליכם צל. יש חפצים מקצועיים שיכולים לעזור לאיזון התאורה, אך לשם כך זקוק הצלם לעוזר צלם, ולא תמיד יש לכך תקציב.

בצילומי סטודיו האפשרויות רחבות מאוד. אפשר להחליף את הרקע לצבעים ודגמים שונים, אפשר להחליף בגדים בהתאם לסיטואציה, ולהשתמש במגוון אביזרים שיציע הצלם. לצילומי היריון לדוגמה, סביר להניח שצילומי סטודיו יתאמו יותר, אך צילום חתונות לרוב ייעשה בחוץ, או גם בחוץ וגם בסטודיו. בסטודיו אפשר להגיע לשליטה טובה יותר בתאורה, אך התאורה תהיה מלאכותית, ולא כולם אוהבים תאורה כזאת.

סוג נוסף של צילומי סטודיו הוא צילומי משפחות- משפחות רבות מבקשות להצטלם פעם בכמה שנים על ידי צלם מקצועי, שייתן להם אלבום תמונות איכותי, שיהיה למזכרת. זכרו שאתם יכולים לבקש גם צילומי חוץ, ושהדבר יכול להיות מהנה ויפה לא פחות. הכל בסופו של דבר הוא עניין של טעם, וחשוב שתגבשו לעצמכם כזה, שילווה אתכם במשך השנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב