דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניית כרטיסים לאירועי ספורט ומכירת כרטיסים לאירועי ספורט - כיצד, איך ולמה? 

מאת    [ 01/11/2010 ]

מילים במאמר: 579   [ נצפה 2198 פעמים ]

אנשים רבים נהנים ללכת לאירועי ספורט שונים, דוגמת משחקי כדורסל, כדורגל או טניס. מה שיפה בזה, הוא שלא צריך להיות ספורטאי מוכשר או אתלט כישרוני כדי לאהוב ולחוות ספורט כזה או אחר, ולעיתים אין ספק שצפייה באירוע ספורט בעיניך שלך, עשויה להיות בבחינת חוויה מרתקת ומהנה ואפילו "שבירות שגרה" נחמדה (וזאת אפילו אם זאת הפעם הראשונה שאתה מתוודה לספורט המסויים).

המאמר להלן יעניק סקירה קצרה לגבי האפשרויות ל- קניית כרטיסים לאירועי ספורט, למכירת כרטיסים לאירועי ספורט ולהחלפת כרטיסים.

כאשר דנים בשאלה מה הן האפשרויות והדרכים לאתר ולרכוש כרטיסים לאירועי ספורט, אין ספק כי ישנן אפשרויות נוחות יותר ואפשרויות נוחות פחות, אפשרויות חוקיות יותר, ואפשרויות חוקיות פחות.

האפשרויות הבולטות יותר הן:

קניית כרטיסים או מנוי עונתי/שנתי מראש לכל המשחקים שהקבוצה משחקת. ברגע שרכשת מנוי כאמור, הרי שכעיקרון האפשרות שלך לצפות (כמעט) בכל המשחקים של הקבוצה היא מובטחת (אלא אם, למשל, הקבוצה שלך עלתה לליגת האלופות או לגמר הפיינלפור ותוציא מנויים ייחודים למשחקים בנפרד). התשובה לשאלה האם רכישה של מנוי מסוג זה היא כדאית מבחינה כלכלית היא תלויה בנותן התשובה. ניקח לדוגמא את משחקי קבוצת הכדורסל של מכבי תל-אביב (ואף קבוצות אחרות). למרות שנמכרים מנויים רבים בתחילת כל שנה ורבים הם המבקשים להבטיח את האפשרות שלהם לצפות בקבוצתם האהובה, הרי שבסופו של דבר אין ספק שמנויי קבוצת הכדורסל של מכבי-תל אביב לא הולכים לכל משחקי הקבוצה, ויש משחקים שהם לא נחשבים לאיכותיים וככאלה ששווה להטריח את עצמך לצאת מהבית בשבילם (וכך, ניתן לראות שיש משחקים בהם צופים 11,000 איש, ויש כאלה בהם צופים רק 4,000 איש). יודגש, שלעיתים, מדובר במשחקים איכותיים מאוד, אבל למנוי הרלוונטי אין אפשרות ללכת אליהם בגלל סדרי עדיפויות קודמים (דוגמת אירוע משפחתי, עבודה וכו'), וההזדמנות שלו להינות ממשחק הכדורסל המשובח - יורדת לאבדון.

אפשרות טובה וראוייה אחרת לרכישת כרטיסים לאירועי ספורט, היא רכישת הכרטיסים בקופות עצמן ביום האירוע או כמה ימים-חודשים קודם לאירוע הספורט הרלוונטי. הצרה היא שאם מדובר באירוע ספורט מבוקש, הרי שהאפשרות של הצופה לזכות בכרטיס המיוחל תלויה במזלו להגיע בזמן לקופות. אם מדובר באירוע ספורט זניח ופחות חשיבות בעיני רוב הציבור, אין ספק כי הדרך להשגת הכרטיס המיוחל פתוחה בפני המעוניין והוא יזכה לצפות באירוע להנאתו (הגם שהוא עשוי להיות בין היחידם שישבו ביציע...).

אפשרות שלישית, ובעיני האפשרות הכי נוחה, בטוחה וזולה ל- קניית כרטיסים לאירועי ספורט הינו דרך אתרי אינטרנט מוכרים כגון יד 2 או Goticket שמוכרים כרטיסים במעגל השני. היתרון ברור ברכישת כרטיסים כאלו הינו שמדובר ב- כרטיסים זולים יחסית למחיר המקורי לאור הצורך של המוכר למכור. כמובן שהכל תלוי בסופו של דבר בהיצע וביקוש. לקניית כרטיסים לאירוע ספורט או למכירת כרטיסים יש להיעזר רק באתרים מוכרים כמו אלו שהוזכרו לעיל ולוודא כי מדובר בכרטיסים מקוריים. לרוב, ניתן לעשות את העסקה דרך האתר עצמו. כך למשל באתר גו-טיקט ניתן לעשות את התשלום ואת ההעברה דרך האתר אשר מוודא את אמינות הכרטיס.

עד כאן הצגנו את האפשרויות, הדרכים והאמצעים הבולטים לקניית כרטיסים לאירועי ספורט. שאלה מתבקשת בהקשר זה הינה כיצד יכול הקונה למכור את הכרטיס, ששילם עליו במיטב כספו,  לאחר שברגע האחרון נודע לו לצערו שהוא לא יכול להגיע לאירוע הספורט הנחשק? מה כבר ניתן לעשות אם נתקעתי עם כרטיס מיותר שאין לך מה לעשות עימו ואין לך כוונה ללכת לאירוע? הדרך הטובה ביותר להתמודד עם סיטואציה זו היא להציע למכירה את הכרטיס האמור על גבי האינטרנט, באתר ייעודי ויעיל שמיועד בין היתר לסייע להתמודדות עם מצבים שכאלה - כך תוכלו לגרום למישהו אחר עושר וגם לא להפסיד את הכסף הרב שהשקעתם על קניית הכרטיסים.

תודה, ונתראה במאמר הבא...

 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב