דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסונולוגיה - קריאת פנים, מה אומרות הפנים של הכוכבת בריטני ספירס 

מאת    [ 31/10/2010 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 3256 פעמים ]

 

מבנה הפנים של בריטני ספירס

מבט מבחוץ

הפרצוף שלה מזוהה כמעט כמו הפרצוף של מייקל ג'ורדן  ונדמה לכולנו שאנו יודעים כמעט הכל על בריטני ספירס מלכת הפופ העולמית (לשעבר). אך במבט קרוב על תווי הפנים שלה מתגלה אדם עם אישיות חזקה, עם כי מורכבת מאוד. לבריטני יש מצח גבוה שחושף שטח רחב ובזכות הקרחת שלה נחשפו 2 'גומות' עמוקות באזור הרכות וכן את אוזניה הבולטות קמעה. בנוסף, מבנה הגבות שלה ומיקומן מעל זוג עיניים קרובות וממוקדות, לא הושפעו מעיצובן, ועדיין מכילות מידע שלא יסולא בפז. לבריטני שפתיים בשרניות, גם העליונה וגם התחתונה שממוקמות מעל סנטר רחב ומעט מרובע.

מבט מבפנים

CRAZY

הפעם נתחיל דווקא מלמטה. מבנה הסנטר של בריטני מעיד לרוב על אדם עם הרבה עקרונות שעליהם הוא לא יוותר בקלות, לכן קשה לו לקבל מרות ובכל רמז של לחץ שירגיש שיופעל עליו תגובתו הראשונה תהיה להגיד לא. בנוסף, עם ההרגשה של איום, נטייתה הטבעית תהיה להתנגד ולכן היא חייבת ללמוד לספור עד 10 לפני שהיא מגיבה, אחרת היא לא תשלוט בעצבים שלה. כשמתבוננים באוזניים הבולטות שלה מגלים שהגברת ספירס נהנית מיכולת מוסיקלית מאוד גבוהה, כנ"ל לגבי ההקשבה אך אליה וקוץ בה מאחר והשילוב של מבנה עיניה הקרובות ואוזניה הבולטות מסגיר רכושנות גבוהה, על סף הקנאות ופיוז קצר מאוד.

Don't leave Brittany alone

לבריטני אין בעיה של ביטוי עצמי, גם בשיחה עם אנשים. היא מאוד אוהבת לדבר כפי שמעידות שפתיה הבשרניות מעט, שומרת מעט מאוד סודות לעצמה, ולכן גם יש לה הרבה "חברים" אך לא בטוח שילכו אחריה ב?"אש ובמים". לעומת זאת, כשזה מגיע למערכות יחסים היא תמיד תעדיף להיות כינור ראשון ודי בטוח שלא תקשיב לצרכים של בן זוגה.

Drama Queen

מאחורי הפנים ומיקום וצורת הגבות של בריטני מסתתר חוש מפותח מאוד לעיצוב, אך ניכרת אף יותר היכולת הדרמטית שלה. אותה יכולת גורמת לה מעבר לכל ספק, לרגש ולהצחיק את כל מי שבסביבתה. מאידך היא עלולה להפוך כל דבר קטן לאופרת סבון של ממש, מאחר והיא נוטה להיות 'אובר' דרמטית ולהגזים בדבריה. בגדול היא נכס אמיתי לאנשי תיאטרון או דוברי ציבור, מאחר וכל הצגה שלה מעניינת יותר מרוב האנשים כמעט בכל תחום ונושא בו היא קשורה.

 

הפנים מאחורי Face-Read מי אני? מה אני? איפה אני?אין כמעט אדם בעולם שלא שואל את עצמו את השאלה הזו אחת לכמה זמן – גם אנחנו. לפחות עכשיו ניתן לך תשובה, אם לא עלייך אז לפחות עלינו, או בקיצור – מי הפנים מאחורי Face read. אנחנוFace Read היא תוכנה מקוונת וסלולארית שמהווה את דור העתיד של תורת הפרסונולוגיה וניתוח מבנה האישיות בעולם. התוכנה פותחה על ידי צוות מגוון ומורכב של מתכנתים ואנשי מקצוע מובילים מתחום ניתוח האופי על פי תווי פנים, שחברו יחד והפיקו בשנים האחרונות את הטכנולוגיה שתהפוך את תורת הפרסונולוגיה וניתוח האופי על פי תווי הפנים, נגישים לכולם, כמעט בקליק אחד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב