דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השלבים הנכונים בדרך לאתר האינטרנט שלך - חלק ב' 

מאת    [ 29/10/2010 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1802 פעמים ]

השלב הבא הוא כל נושא הדרישות הפונקציונאליות (ההתנהגות) של אתר האינטרנט. זה כולל התייחסות להתנהגות התפריטים ומיקומם,דרישות מחומרי המדיה הכוללים טקסטים, תמונות, וידאו וכו' וכוללים התייחסותלפונקציות שונות באתר כגון כפתורי שיתוף ברשתות חברתיות, כפתורי הדפסה וכלדבר אחר הדורש התייחסות.

כדי להגיע לחברות בניית אתרי אינטרנט מוכנים ככל היותר (דבר שעשוי אף להוזיל עלויות ולהקל על החברות את תהליךהבנייה) תוכלו לייצר מסמך של הדרישות הפונקציונאליות הבסיסיות.

לדוגמא, כדי לתאר את ההיררכיה בדף אפשר בעזרת תוכנות כמו וורד אופווארפוינט לשרטט את מבנה האתר הרצוי ואת תרשים הזרימה שיתאר את מבנה האתרובצורה כזו ניתן יהיה מייד להבין את המבנה ואת העמודים הנדרשים.

סוגיה נוספת שיש לשים עליה את הדגש היא כל נושא התקציב.לתקציב אותו אתם מתכננים להשקיע באתר האינטרנט יש השפעה גדולה מאוד עלהמוצר הסופי. נסו להגדיר מסגרת תקציב שאפשר לבנות אתר אינטרנט איכותי ואלתשכחו את ההוצאות הנלוות של אתר האינטרנט הכוללות כתובת אינטרנט ואחסוןהאתר על שרתי אינטרנט.

זכרו שכמו שאי אפשר לקנות למבורגיני במחיר של חיפושית, כך גם אי אפשרלבנות את eBay במחיר של אתר תדמית פשוט. הרבה בעלי עסקים ניגשים למלאכתבניית האתר עם חלומות גדולים על אתר האינטרנט שהם הולכים לבנות אך בליהתקציב המתאים. נסו להישאר מציאותיים והתאימו את הדרישות שלכם מאתרהאינטרנט לתקציב אותו הקצבתם למען בניית האתר.

כל שנותר לעשות אחרי שאספתם את כל המידע הכתוב כאן הוא לגשת לחברת בנייתאתרי אינטרנט ולהציג בפניהם את הנתונים. ככל שתספקו אינפורמציה רבהומדויקת יותר כך תוכלו להגיע מהר יותר למטרות אותן הצבתם לעצמכם.

מנו איש קשר שיהיה אחראי בלעדי על אתר האינטרנט ועל התקדמות האתר ושכלהתקשרות מול הספק נעשית על ידו בלבד. בצורה הזו תייצרו סדר גם אצלכם וגםתקלו על הספק את העבודה מולכם.

כל שנותר הוא לבחור את החברה הנכונה, זו שתיתן לכם את האתר הטוב ביותרבמחיר התאים לתקציב אותו הגדרתם בתהליך זה. מהחברה תקבלו את לוח הזמניםלפרויקט ובסופו של התהליך תוכלו להתגאות באתר החדש שלכם. כל מה שנשאר לכםלעשות הוא לדאוג שכולם יראו את האתר החדש שלכם.

עכשיו כשהאתר שלכם באוויר, אתם יכולים לחשוב על שירותים נוספים שיקדמואת האתר שלכם. בין השירותים האלו ניתן למצוא שירותי אופטימיזציה של אתרהאינטרנט למנועי חיפוש, שיווק של האתר ברשת הפרסום של Google, שיווק שלהאתר ברשתות חברתיות פופולאריות כמו פייסבוק, לינקדין וטוויטר.

עולם הפרסום באינטרנט הוא בלתי מוגבל. ישנן פתרונות זולים יותר או פחות ולאכל שיטה תתאים לכל אתר. נסו להתייעץ עם חברת הבנייה שלכם. אם הם בעצמם לאעוסקים בשיווק באינטרנט הם בוודאי יוכלו להמליץ לכם על כמה ספקים טובים.

 

מאמר זה נכתב על ידי כותב תכנים מקצועי מחברת Click4Web העוסקת בבניית אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל ועיצוב גרפי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב