דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Spyphone software 

מאת    [ 28/10/2010 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 3505 פעמים ]

Spyphone software היא תוכנה המאפשרת למכשירי טלפון סלולארי להפוך למעין מכשירי ריגול. הטכנולוגיה כיום מאפשרת למידע לעבור ממקום למקום בכל דרך, בכל זמן ובכל מקום. באמצעות Spyphone software ניתן לבצע את פעולת הריגול בצורה יעילה וטובה. לא אחת אנו מבקשים לדעת מה קורה כשאנחנו לא נמצאים בחדר ובאותן הזדמנויות אנו שמחים לדעת שיש לנו את האפשרות לכך. Spyphone software היא בהחלט תוכנה שעוזרת. הרי מי לא היה רוצה לפחות פעם בחייו להרגיש כמו זבוב על הקיר. מי לא היה רוצה לדעת מה חושבים עליו אחרים. כמובן שהסיבה לשמה צריך את אותה Spyphone software היא סיבה הרבה יותר מקצועית, אך ניתן בהחלט להבין את הרצון של אנשים לבדוק ולדעת מה קורה כאשר הם אינם נמצאים בחדר.

Spyphone software היא תוכנה המותקנת על מכשיר סלולארי, וניתן להתקינה בזמן קצר מאוד על המכשיר המיועד, בזמן שלא משגיחים. קורה ובעל המכשיר צריך לצאת לשנייה מחדר הישיבות ומשאיר את מכשיר הטלפון הסלולארי ללא השגחה, מתוך ההבנה והידיעה כי למכשיר עצמו לא יקרה כלום. ברגעים כאלה ניתן להתקין על המכשיר את ה- Spyphone software ובכך להפוך את המכשיר הסלולארי עליו הותקנה אותה Spyphone software למעין מכשיר הקלטה לכל מה שאתה צריך. צריך לומר כי יש לעשות את הדברים הללו בהיגיון ומתוך הידיעה כי זה לא הדבר הכי מוסרי, ויש תמיד לבחון את הפעולות הללו, כמו התקנת Spyphone software על מכשיר סלולארי של מישהו, במונחים של נכון ולא נכון, או צודק ולא צודק. הרי התקנת Spyphone software היא פעולה "פולשנית" המבקשת לחדור לפרטיותו של אדם אחר על מנת לדעת מה הוא חושב, ומעבר לכך, אך להקליט זאת ולהעביר את המידע הלאה. חשוב מאוד לדעת כי לפעולות אלה ישנה הצדקה  ונראה כי חובה על כל חברה המספקת כל חבילה של Spyphone software ללקוחותיה, להבהיר כי בעצם ההתקנה של אותה Spyphone software יש לנו את האחריות לנהוג בזהירות הראויה ובכבוד הראוי עם כל המידע אותו אנו משיגים.

תוכנות המעקב בשיטת ה- Spyphone software מגיעות בכל מיני גדלים ובכל מיני חבילות. לא כל אחד צריך את חבילת ה- Spyphone software הטובה ביותר, מכיוון שכל תוכנת מעקב עולה כסף, וככל שהטכנולוגיה מתפתחת כך גם המחיר עולה, ולכן כל אחד צריך לבחור את תוכנת המעקב, את אותה Spyphone software הטובה ביותר עבורו. ישנן תוכנות Spyphone software בסיסיות יחסית, היודעות לקבל גם את ההודעות הכתובות של המכשיר הסלולארי המיועד, ולקבל את מספרי הטלפון שאותו סלולארי היה בקשר איתם. בנוסף ישנן תוכנות Spyphone software מקצועיות יותר, שיודעות גם לבצע הקלטות קול איכותיות מאוד, וגם מצליחות לקלוט את חלל החדר, ועוד. תוכנות מתוחכמות עוד יותר הן תוכנות המצליחות לבצע את כל פעולות הריגול המוצעות על ידי התוכנות האחרות גם כאשר המכשיר הרלוונטי סגור.

כל פעילות ריגול היא פעילות שיש לדעת כי היא פעילות שחייבת להתבצע ביעילות ובחשאיות, וחשב מאוד לדעת כי את החבילה אותה אתם רוכשים היא חבילה שאכן עובדת בחשאיות מקסימאלית. במידה ונחשפת פעילות ריגול היא נחשבת כעבירה על החוק, אלא אם כן גוף המוסמך על ידי החוקר אישר את פעילות הריגול, אך כאשר פעילות מתקיימת ומתרחשת ללא אישור של גוף משפטי, החשאיות היא תנאי הכרחי לכך, ולכן יש לדעת כי הפעילות הקשורה לאותה Spyphone software חייבת להתרחש בחשאיות גמורה, ויש לדרוש זאת מספקי התוכנה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב